قیمت سیر سیاه دکتر بیز/09109483228

خرید سیر سیاه Dr.Biz در فروشگاه بزرگ آریوکالا سیر سیاه نام یک محصول ارگانیک سلامت محور است که ابتدا در دنیا ت

توسط MOHAMADREZASITE در 16 شهریور 1401

خرید سیر سیاه Dr.Biz در فروشگاه بزرگ آریوکالا

سیر سیاه نام یک محصول ارگانیک سلامت محور است که ابتدا در دنیا توسط کره تولید شد و بعداً سایر کشورهای آسیای شرقی از جمله ژاپن شروع به تولید و فروش تجاری کردند. اما در ایران سیر سیاه ابتدا توسط شرکت بیز تولید و به فروش رسید و پس از آن شرکت های دیگر به تولید آن پرداختند. (در حال حاضر دو شرکت ایرانی دیگر نیز این محصول را در ایران تولید می کنند)

 

البته وقتی صحبت از تولیدکنندگان زیاد یک محصول ارگانیک و سلامت محور به میان می آید، این سوال پیش می آید که کدام یک از این برندهای تولید شده ارزش خرید بیشتری دارند، علاوه بر خرید سیر باکیفیت سیاه، محصولی که ما تهیه کرده ایم چیست. ما با مناسب ترین قیمت می خواهیم.

 

در زیر تمامی نکات مربوط به خرید سیر سیاه و قیمت سیر سیاه در بازار را مرور می کنیم تا اول بدانیم سیر سیاه را از کجا بخریم و دوم اینکه چرا سیر سیاه را از دکتر پیس بخریم. ارزش خرید بالاتری نسبت به سایر برندهای موجود در بازار دارد.

 

قیمت سیر سیاه دکتر بیز

اولین نکته مهمی که در مورد قیمت سیر سیاه دکتر بیز باید به آن اشاره کنیم این است که سیر سیاه دکتر بیز دارای قیمتی مشخص و مصوب می باشد زیرا این محصول توسط شرکت بیز در ایران تولید می شود و این شرکت قیمتی برای ارائه دارد. او در سراسر کشور ساکن شد. و این محصول فاقد نمونه های دیگر با گریدهای مختلف یا وزن بسته بندی متفاوت می باشد که بر این اساس قیمت آن تغییر خواهد کرد.

 

سیر سیاه با وزن 180 گرم وچگونه به دست بیاریم؟

دکتر بیس بلک سیر گیاهان سیر هفته ها در معرض مقدار مشخصی از متغیرهای دما و رطوبت هستند. در پایان این فرآیند، سیر به رنگ تیره و طعم شیرین می شود.

 

وقتی سیر به سیر سیاه تبدیل می شود، فواید آن برای سلامتی افزایش می یابد.

 

سیر نه تنها به عنوان یک غذا بلکه به عنوان یک غذای فوق العاده در سراسر جهان محبوب است.

 

دلیل این امر این است که از دیرباز خواص بی شمار سیر برای بدن انسان شناخته شده است.

https://aryokala.ir/product/dr-biz-black-garlic-price/

آخرین مطالب