'2020 مانند بازی گرسنگی': ایتالیایی ها شوکه شده به عنوان زمین لرزه رم هفته پس از Covid-19 مستند آرامش

بسیاری از ایتالیایی ها شد بیدار در وسط شب به عنوان پایتخت متزلزل شد با زلزله. این آمد و چند روز بعد از دولت ش

توسط MOHAMADREZASITE در 22 اردیبهشت 1399

بسیاری از ایتالیایی ها شد بیدار در وسط شب به عنوان پایتخت متزلزل شد با زلزله. این آمد و چند روز بعد از دولت شروع کاهش قرنطینه قوانین پس از نزدیک به دو ماه در سراسر کشور مستند.

یک 3.3 ریشتری زلزله زده در مدت کوتاهی پس از ساعت 5 صبح به وقت محلی. مرکز آن واقع شده بود در نزدیکی شهر فونت چای حدود 15 کیلومتر (9.3 کیلومتر) از رم. این لرزش احساس شد توسط بسیاری از در پایتخت.

یک 3.3 ریشتری زلزله زده در مدت کوتاهی پس از ساعت 5 صبح به وقت محلی. مرکز آن واقع شده بود در نزدیکی شهر فونت چای حدود 15 کیلومتر (9.3 کیلومتر) از رم. این لرزش احساس شد توسط بسیاری از در پایتخت.

اگر چه پاسخ اضطراری مقامات ضبط هر گونه تلفات و یا آسیب وحشت ساکنان flocked به رسانه های اجتماعی برای توصیف چگونه آنها بیدار ناگهانی زمین لرزه که "کوتاه اما شدید" یک نفر گفت.

دیگران در پاسخ با کمی طنز تیره اشاره به این واقعیت است که زلزله به نظر می رسد در میان مواج Covid-19 گیر با ایتالیا که در میان سخت ترین آمار سازمان ملل.

"2020 است مانند گرسنگی بازی: هر کس می سازد آن را زنده در دسامبر 31 برنده" یک کاربر توییتر به شوخی.

همچنین در rt.com میلان مارک تیک تاک Covid-19 زمان 'بمب' توسط ایتالیایی virologist به مردم دست انداختن اقدامات احتیاطی پس از مستند کاسته

"وقتی 2020 فکر می کند شما در حال استراحت بیش از حد و گاهی اوقات شما را به یاد که جهان در حال از بین بردن خود" فرد دیگری نوشت.

"ما از دست رفته زلزله, اما زمانی که خواهد 2020 پایان؟" یک دیدگاه پکتیا میباشد.

ایتالیا شروع شد و به تدریج آرامش خود را قرنطینه محدودیت در هفته گذشته پس از نزدیک به دو ماه در سراسر کشور مستند به عنوان کسب و کار بیشتر اجازه داده شد به سر کار در حالی که حفظ امنیت پروتکل ها و فاصله گرفتن قوانین است.

فکر می کنم دوستان علاقه مند می شود ؟ به اشتراک گذاشتن این داستان!



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن