چرا گوشی های هوشمند دیجیتال حقیقت سرم

محققان دانشگاه پنسیلوانیا منتشر شده یک مقاله جدید در مجله بازاریابی است که توضیح می دهد که این دستگاه استفاده از مردم برای برقراری ارتباط می تواند تاثیر به حدی است که آنها مایل به افشای صمیمی و یا اطلاعات شخصی در مورد خود.

مطالعه آینده در مجله بازاریابی با عنوان “افشای کامل: چگونه گوشی های هوشمند افزایش مصرف خود افشا” و نوشته شده توسط شیری Melumad و رابرت مایر.

آیا گوشی های هوشمند تغییر آنچه که مردم در حال حاضر به فاش کردن در مورد خود به دیگران ؟ یک مطالعه جدید در مجله بازاریابی نشان می دهد که آنها ممکن است. تحقیقات نشان می دهد که مردم تمایل بیشتری برای فاش کردن اطلاعات شخصی خود را آنلاین با استفاده از گوشی های هوشمند خود را در مقایسه با کامپیوترهای رومیزی است. برای مثال توییتهایی و بررسی های تشکیل شده بر روی گوشی های هوشمند به احتمال زیاد نوشته شده از دیدگاه اول شخص به فاش کردن احساسات منفی و به بحث در مورد نویسنده های خانوادگی و شخصی دوستان است. زمانی که مصرف کنندگان دریافت یک آگهی آنلاین است که درخواست اطلاعات شخصی (مانند شماره تلفن و درآمد آنها بیشتر احتمال دارد به ارائه آن زمانی که درخواست دریافت در گوشی های هوشمند خود را در مقایسه با دسکتاپ خود را و یا کامپیوتر لپ تاپ.

چرا که تلفن های هوشمند دارای این اثر در رفتار ، Melumad توضیح می دهد که “نوشتن بر روی یکی از گوشی های هوشمند اغلب باعث کاهش موانع آشکار انواع خاصی از اطلاعات حساس به دو دلیل یکی ناشی از شکل منحصر به فرد ویژگی های تلفن و دوم از احساسی انجمن که مصرف کنندگان تمایل به نگه داشتن با دستگاه خود.” برای اولین بار یکی از بارز ترین ویژگی های گوشی های سایز کوچک; چیزی است که باعث می شود مشاهده و ایجاد محتوا به طور کلی سخت تر در مقایسه با کامپیوترهای رومیزی است. از آنجا که این مشکل در هنگام نوشتن و یا پاسخ بر روی گوشی های هوشمند یک فرد تمایل به دقت تمرکز بر اتمام کار و تبدیل شدن به کمتر آگاه از عوامل خارجی است که به طور معمول در مهار خود افشا مانند نگرانی در مورد آنچه که دیگران انجام می دهد با این اطلاعات.?کاربران گوشی های هوشمند می دانم که این اثر به خوبی–هنگامی که با استفاده از تلفن های خود را در مکان های عمومی, آنها اغلب متمرکز بنابراین مشتاقانه در محتوای آن است که تبدیل شدن آنها به بی اعتنا به آنچه که در اطراف آنها.

دلیل دوم مردم تمایل دارند بیشتر خود-افشای خود را در گوشی های نهفته در آن احساس راحتی و آشنایی مردم با تلفن های خود را. Melumad می افزاید: “از آنجا که گوشی های هوشمند ما با همه ما از زمان و انجام بسیاری از عملکردهای حیاتی در زندگی ما آنها اغلب به عنوان ‘بزرگسالان پستانک’ را که احساس راحتی به صاحبان آنها.” پایین دست اثر آن احساسات خود را نشان می دهد که مردم تمایل بیشتری به افشای احساسات به یک دوست نزدیک در مقایسه با یک غریبه و یا باز کردن یک درمانگر در راحت به جای ناراحت کننده محیط است. به عنوان مایر می گوید: “هنگامی که نوشتن بر روی تلفن های ما, ما تمایل به احساس می کنید که ما در یک راحت ‘منطقه امن.’ به عنوان یک نتیجه ما بیشتر مایل به باز کردن در مورد خودمان است.”

داده ها برای پشتیبانی از این ایده ها به دور است-اعم و شامل تجزیه و تحلیل هزاران نفر از رسانه های اجتماعی, پست, آنلاین, بررسی, پاسخ به تبلیغات وب سایت و کنترل مطالعات آزمایشگاهی.?برای مثال شواهد اولیه می آید از تجزیه و تحلیل از عمق خود افشا?نشان داد در 369,161 توییتهایی و 10,185 رستوران بررسی شده در TripAdvisor.com با برخی ارسال شده در رایانه های شخصی و برخی در گوشی های هوشمند است.? هر دو با استفاده از خودکار های طبیعی-پردازش زبان ابزار و انسان قضاوت از خود افشا محققان پیدا کردن شواهد قوی است که گوشی های هوشمند-تولید محتوا در واقع بیشتر خود-افشای. شاید حتی بیشتر قانع کننده است و شواهد از یک تجزیه و تحلیل از 19,962 “فراخوانی برای اقدام” تبلیغات وب سایت که در آن مصرف کنندگان خواسته شود به ارائه اطلاعات خصوصی.

سازگار با تمایل برای گوشی های هوشمند به منظور تسهیل بیشتر خود افشا انطباق داشت به طور سیستماتیک بالاتر برای تبلیغات هدفمند در گوشی های هوشمند در مقابل رایانه های شخصی است.

یافته های روشن و مفهوم قابل توجهی برای شرکت ها و مصرف کنندگان است.?یکی این است که اگر یک شرکت بخواهد برای به دست آوردن درک عمیق تر از واقعی ترجیحات و نیازهای مصرف کنندگان آن ممکن است به دست آوردن بینش بهتر با ردیابی آنها چه می گویند و انجام کار در گوشی های هوشمند خود را از روی دسکتاپ خود را.?به همین دلیل بیشتر خود-افشای محتوا است که اغلب تصور می شود صادقانه تر شرکت ممکن است تشویق مصرف کنندگان به ارسال نظرات از دستگاه های شخصی خود.?اما در آن نهفته بالقوه احتیاط برای مصرف کنندگان–این یافته ها نشان می دهد که این دستگاه استفاده از مردم برای برقراری ارتباط می تواند بر آنچه آنها ارتباط برقرار کند. این باید در ذهن نگه داشته زمانی که فکر کردن در مورد یک دستگاه است که با استفاده از زمانی که در تعامل با شرکت ها و دیگران است.

###

مقاله کامل و نویسنده اطلاعات تماس موجود در: https://doi.org/10.1177/0022242920912732

در مورد مجله بازاریابی

این مجله بازاریابی توسعه و انتشار دانش در مورد دنیای واقعی بازاریابی سوالات مفید برای محققان و آموزگاران و مدیران و سیاست گذاران و مصرف کنندگان و دیگر اجتماعی ذینفعان در سراسر جهان است. منتشر شده توسط انجمن بازاریابی آمریکا از زمان تاسیس آن در سال 1936 JM نقش قابل توجهی در شکل دادن به محتوا و مرزهای بازاریابی نظم و انضباط. کریستین Moorman (T. Austin, سهره, Sr., استاد مدیریت کسب و کار در شیکاگو غرفه دانشکده کسب و کار دانشگاه دوک) به عنوان زمان سردبیر. https://www.ama.org/jm

در مورد American Marketing Association (AMA)

به عنوان بزرگترین فصل بازاریابی مبتنی بر ارتباط در جهان, AMA, است, اعتماد, بازاریابی و فروش حرفه ای برای کمک به آنها را کشف آنچه در آینده در این صنعت است. آما یک جامعه از شعبههای محلی در بیش از 70 شهرستانها و 350 دانشگاه در سراسر شمال امریکا است. آما به برنده جایزه محتوای PCM® گواهینامه های حرفه ای برتر, مجلات علمی و صنعت پیشرو رویدادهای آموزشی و همایش ها. https://www.ama.org

سلب مسئولیت: AAAS و EurekAlert! مسئول صحت اخبار منتشر شده به EurekAlert! با کمک موسسات و یا برای استفاده از هر گونه اطلاعات از طریق EurekAlert سیستم.

tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de

Leave a reply

You may use these HTML tags and attributes: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>