محققان از دانشگاه شهر هنگ کنگ, Texas A&M و دانشگاه شمال تگزاس منتشر شده یک مقاله جدید در مجله بازاریابی است که به بررسی اثرات قرارداد ابهام در interorganizational حکومت.

مطالعه آینده در مجله بازاریابی با عنوان “تاثير قرارداد ابهام در Interorganizational حکومت” و نوشته شده توسط زو (Vivian) ژنگ دیوید گریفیث لینگ Ge و Uri Benoliel.

شکایت کرد که خسارت برند. هیچ توسعه مثبت برای 7-Eleven در فوریه سال 2020 زمانی که Mitoshi ماتسوموتو که متعلق به یک 7-Eleven خروجی در Higashiosaka ژاپن دریافت مطبوعات بین المللی پوشش های پر کردن کت و شلوار در برابر زنجیره ای. نه وجود دارد هر گونه شادی در domino’s Pizza استرالیا در ماه ژانویه 2020 زمانی که استرالیا برای مواد غذایی سریع جانباز فردریک Aloysius ماریو سفید در زمینه کت و شلوار در برابر زنجیره ای. Franchisors می خواهید برای به حداقل رساندن دادخواهی در روابط کسب و کار. یک مطالعه جدید در مجله بازاریابی بررسی که مراحل می تواند گرفته شده برای انجام این کار است.

در حالی که بهترین عمل نشان می دهد کسب و کار قراردادها باید نوشته شود روشن به طوری که هیچ سوء تفاهم (که می تواند منجر به قرارداد اختلافات و دادخواهی) حق رای دادن قرارداد اغلب حاوی مبهم از نظر. برای مثال در قرارداد اغلب با استفاده از عباراتی مانند “حسن نیت تلاش” و “هزینه های معقول.” این واقعیت است که یک عبارت مانند “حسن نیت تلاش” در باز است به تفاسیر چندگانه ممکن است دلیلی برای نگرانی. ژنگ می گوید که “شرایط قرارداد که در حال مبهم در رابطه با franchisor تعهدات افزایش همکاری حداقل رساندن franchisee-آغاز دادخواهی و افزایش franchisor عملکرد مالی.”

محققان در پیدا کردن که در حق رای دادن تنظیمات که در آن قرارداد حق رای دادن است نوشته شده توسط franchisor قرارداد ابهام franchisor تعهدات استفاده می شود به عنوان یک ابزار استراتژیک برای افزایش مشترک حل مشکل و همکاری با franchisees و همچنین برای جلوگیری از franchisee-آغاز دادخواهی. نتیجه نهایی برای franchisor افزایش یافته است عملکرد مالی این سیستم حق رای دادن. مثلا این مطالعه حاکی از آن است که یک واحد کاهش در franchisee-آغاز دادخواهی منجر به 7 ٪ (به عنوان مثال $45,285.38) افزایش در franchisor درآمد خالص. این یافته ها گسترش فراتر از حق رای دادن سیستم به دلیل قرارداد غالب در interorganizational حکومت اغلب با مشابه قدرت تفاوت که در آن یک حزب است و قرارداد drafter و از سوی دیگر قرارداد یادداشت برداری مانند قدرتمند سازنده نوشتن قراردادهای ارائه شده به کمتر قدرتمند تامین کنندگان.

این قرارداد نوشته شده است که تنها یکی از جنبه های interorganizational حکومت و محققان اشاره می کنند دو نفر دیگر از جنبه های مهم که مدیران باید در نظر بگیرید. به عنوان گریفیث توضیح میدهد: “ما که franchisor برنامه های آموزشی که همراه با قرارداد ابهام franchisor تعهدات به عنوان بافر در برابر franchisee-آغاز دادخواهی. نتایج ما اهمیت از franchisors نه تنها مشاهده برنامه های آموزشی به عنوان وسایل نقلیه برای افزایش franchisee بهره وری, اما همچنین مشاهده سرمایه گذاری در این تلاش ها به عنوان مهم مکانیسم های که می تواند کمک در معاشرت franchisees در نتیجه تسهیل مدیریت سیستم حق رای دادن.” این مطالعه توصیه می کند که franchisors سرمایه گذاری در ساختمان قوی و گسترده برنامه های آموزشی است که توسعه ارزش های مشترک با franchisees به منظور افزایش انسجام. این می تواند به گسترش گسترده تر interorganizational حکومت زمینه. برای مثال یک قدرتمند خرده فروش باید با استفاده از تامین کننده برنامه های آموزشی برای ساخت رفاقت و به عنوان یک زمینه برای روشن شدن سوء تفاهم که ممکن است بوجود می آیند از قرارداد در نتیجه تسهیل مشترک حل مشکل و همکاری.

دوم این مطالعه هشدار franchisors در مورد پیامدهای منفی بالقوه مرتبط با franchisee انجمن ها و اهمیت دقت مدیریت روابط با انجمن. در نظر بگیرید که از دنی. در سال 1988 دنی تشکیل دنی Franchisee شورا به عنوان یک راه برای franchisees برای برقراری ارتباط با دفتر شرکت. اما در سال 1997 دنی Franchisee شورای مستقل شد از حمایت شرکت های بزرگ و اصلاح به عنوان denny’s Franchisee انجمن. این ممکن است به عنوان مثال در جایی که franchisor-حمایت انجمن تحریک پیوند بین franchisees (به جای پیوند با franchisor) در نتیجه ایجاد یک قدرت جبران به ضرر franchisor. شبیه پیشنهادات ممکن است گسترش به دیگر شبکه, حکومت, شرایط, هشدار می داد که افزایش اتصال و پیوند میان چندین شرکای کسب و کار می تواند کار شمارنده به یک شرکت را اداره کردند.

###

مقاله کامل و نویسنده اطلاعات تماس موجود در: https://doi.org/10.1177/0022242920910096

در مورد مجله بازاریابی

این مجله بازاریابی توسعه و انتشار دانش در مورد دنیای واقعی بازاریابی سوالات مفید برای محققان و آموزگاران و مدیران و سیاست گذاران و مصرف کنندگان و دیگر اجتماعی ذینفعان در سراسر جهان است. منتشر شده توسط انجمن بازاریابی آمریکا از زمان تاسیس آن در سال 1936 JM نقش قابل توجهی در شکل دادن به محتوا و مرزهای بازاریابی نظم و انضباط. کریستین Moorman (T. Austin, سهره, Sr., استاد مدیریت کسب و کار در شیکاگو غرفه دانشکده کسب و کار دانشگاه دوک) به عنوان زمان سردبیر.

https://www.ama.org/jm

در مورد American Marketing Association (AMA)

به عنوان بزرگترین فصل بازاریابی مبتنی بر ارتباط در جهان, AMA, است, اعتماد, بازاریابی و فروش حرفه ای برای کمک به آنها را کشف آنچه در آینده در این صنعت است. آما یک جامعه از شعبههای محلی در بیش از 70 شهرستانها و 350 دانشگاه در سراسر شمال امریکا است. آما به برنده جایزه محتوای PCM® گواهینامه های حرفه ای برتر, مجلات علمی و صنعت پیشرو رویدادهای آموزشی و همایش ها.

https://www.ama.org/

سلب مسئولیت: AAAS و EurekAlert! مسئول صحت اخبار منتشر شده به EurekAlert! با کمک موسسات و یا برای استفاده از هر گونه اطلاعات از طریق EurekAlert سیستم.

tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de