انسان microbiota روده شامل تریلیون باکتری ها, قارچ ها و ویروس تشکیل درونی شیمیایی کارخانه تولید بسیاری از میکروبی ترکیبات مؤثر بر ایمنی نوروبیولوژی و سوخت و ساز بدن انسان هاست.

آن را برای مدت طولانی شناخته شده است که عدم تعادل در ترکیب میکروب های روده لینک با انواع مزمن بشر اختلالات پوشا از چاقی و دیابت و بیماری های التهابی روده به افسردگی و اسکیزوفرنی و اوتیسم و پارکینسون. علاوه بر این, آن شناخته شده است که رژیم غذایی ناسالم و استفاده از برخی داروها به عنوان مثال اسید معده neutralizers داشته باشند به اصطلاح بازدارنده های پمپ پروتون در ارتباط با بیشتر اختلال در جوامع میکروبی روده.

در حال حاضر در یک مقاله جدید در مجله علمی Natureبه MetaCardis محققان کشف باکتری های روده در تقریبا 900 نفر از دانمارک و فرانسه و آلمان.

روده microbiota در افراد چاق قبلا نشان داده شده متفاوت از کسانی که در افراد لاغر با یک فقیر باکتریایی تنوع نسبی تخلیه ارتقاء دهنده سلامت باکتری ها و باکتری های باقی مانده تحت سلطه التهابی تن.

در خود طبیعت مقاله تحقیقات در حال حاضر تعریف خوشه ای از باکتری ها به نام Bact2 enterotype است که در 4 درصد از لاغر و افرادی که اضافه وزن دارند اما در 18 درصد از افراد چاق که استفاده از داروهای استاتین یک گروه از کاهش کلسترول داروها.

اما در دیگر انجمن شرکت کنندگان در مطالعه بودند که تحت درمان با استاتین ها شيوع ناسالم Bact2 enterotype شد به طور قابل توجهی پایین تر (6%) نسبت به عدم درمان همتایان (18%) – قابل مقایسه با سطح مشاهده شده در غیر چاق کنندگان (4%). همین روند معتبر در فلاندرز نمونه مورد مطالعه حدود 2000 شرکت کنندگان است.

استاتین ها تجویز شده معمولا برای کاهش خطر ابتلا به بیماری های قلبی و عروقی مانند سکته قلبی و سکته مغزی. تخمین زده می شود که بیش از 200 میلیون نفر در سراسر جهان در حال تجویز استاتین ها. علاوه بر اثرات پایین آورنده کلسترول استاتین ها نیز تمایل به دلجویی از بیماران التهاب سيستميک سطح که در بخش ممکن است مربوط به یک اختلال microbiota روده.

نتایج نشان می دهد که استاتین ها به طور بالقوه می تواند زیر و بم مختل microbiota روده و مرتبط با التهاب در چاقی. آزمایش های قبلی در جوندگان نشان داده اند که تاثیر استاتین ها بر روی رشد باکتری که ممکن است به نفع غیر التهابی باکتری ها و زمینه ساز اثرات ضد التهابی استاتین درمانی است. بدیهی است که از نظر بالینی کنترل شده آزمایش های انسانی مورد نیاز به آدرس اینکه آیا استاتین ها میانجیگری برخی از آنها اثر ضد التهابی از طریق بهبود Bact2 enterotype از یک نابجا microbiota روده.

###

سلب مسئولیت: AAAS و EurekAlert! مسئول صحت اخبار منتشر شده به EurekAlert! با کمک موسسات و یا برای استفاده از هر گونه اطلاعات از طریق EurekAlert سیستم.

tinyurlis.gdclck.ruulvis.net