در سراسر جهان انسان ها در حال تلاش برای نادیده گرفتن هزاران سال زیستی-اجتماعی کنوانسیون و اجتناب از دست زدن به دیگری. دست دادن ممکن است یکی از سخت ترین آداب و رسوم به از دست دادن در پست-همه گیر جهانی است, اما جایگزین وجود دارد می نویسد: جیمز جفری.

فروتن دادن دهانه های دنیوی به قوی اعم از ساده پستال بین غریبه ها که هرگز ملاقات دوباره به آب بندی میلیارد-دلار در معاملات بین کسب و کار تیتان.

وجود دارد ایده های مختلف در مورد منشاء از دست دادن. آن را ممکن است منشأ در یونان باستان به عنوان نماد صلح بین دو نفر نشان می دهد که نه فرد حامل یک سلاح. و یا تکان دادن ژست از دست دادن ممکن است در آغاز قرون وسطی در اروپا هنگامی که شوالیه خواهد لرزش دست دیگران در تلاش برای لرزش دست هر سلاح های مخفی.

کویکر ها با اعتبار popularising از دست دادن پس از آنها تلقی آن به مساوات طلبانه تر از رکوع.

از دست دادن یک “تحت اللفظی ژست انسان ارتباط” نماد چه انسان تکامل یافته اند به عمیقا اجتماعی, لمسی-جهت گیری حیوانات می گوید: Admin Legare استاد روانشناسی در دانشگاه تگزاس در آستین.

با سابقه ردیابی بازگشت هزاران سال از دست دادن ممکن است بیش از حد تثبیت شود به راحتی متوقف شد.

“این واقعیت که ما رفت و برای آرنج دست انداز به عنوان یک جایگزین نشان می دهد چقدر مهم لمس است – ما نمی خواهید به از دست دادن که اتصال فیزیکی می گوید:” پروفسور Legare.

که بیولوژیکی درایو به لمس و لمس است که در حیوانات دیگر نیز هست. در 1960s روانشناس آمریکایی هری هارلو نشان داد که چگونه حیاتی لمس و محبت بود برای توسعه جوان میمون رزوس.

  • چرا رفتن بدون لمس فیزیکی بسیار سخت است

نمونه های دیگر از قلمرو حیوانات شامل نزدیک ما عموزاده: شامپانزه ها به طور معمول لمس کف دست در آغوش گرفتن و گاهی اوقات بوسه به عنوان یک شکل از تبریک. زرافه استفاده از گردن خود را که می تواند به دو متر طول به شرکت در یک نوع رفتار به نام “necking” – با زرافه نر entwining گردن خود را با هر یک از دیگر و درختان و مالش برای ارزیابی دیگر قدرت و اندازه برای ایجاد تسلط.

که گفت: اشکال متعددی از انسان پستال های سراسر جهان وجود دارد که جلوگیری از انتقال دام. بسیاری از فرهنگ ها در آغوش فشار دادن کف دست در دست هم با انگشت اشاره کردن در حالی که همراه با اندکی کمان سنتی هندو Namaste پستال بودن یکی از مهمترین و شناخته شده است.

در ساموآ وجود دارد “ابرو فلش” که شامل بالا بردن ابرو خود را در حالی که فلش یک لبخند بزرگ در شخص شما تبریک.

در کشورهای مسلمان یک دست بیش از یک قلب است که راه احترام به خوش آمد می گوید کسی که شما عادت به لمس کردن. و وجود دارد هاوایی شاکا به تصویب رسید و محبوبیت آمریکا و خوانندگان ساخته شده توسط پیچش یا حلقه زنی سه انگشت وسط و گسترش می شست و کوچکترین انگشت در حالی که تکان دادن دست خود را به جلو و عقب برای تاکید.

لمس فیزیکی همیشه تلقی شده است بنابراین مهم است. در طول نیمه اول قرن 20 بسیاری از روانشناسان بر این باور بودند که نشان دادن محبت به کودکان بود به سادگی یک احساساتی حرکت که در خدمت هیچ هدف واقعی – حتی هشدار می داد که صفحه نمایش از محبت خطر گسترش بیماری ها و کمک به مشکلات روانی است.

  • روانشناسی وحشت خرید
  • ترس از coronavirus در حال تغییر است ما روانشناسی

در کتاب خود, نمی, نگاه, نمی, لمسی, رفتاری دانشمند وال Curtis لندن دانشکده بهداشت و پزشکی گرمسیری می گوید که یکی از دلایل ممکن است که دست دادن و بوسه بر گونه ها تحمل به سلام است زیرا آنها سیگنال است که دیگر فرد مورد اعتماد کافی به خطر میکروب های با – از این رو تاریخ از شیوه رفتن در داخل و خارج از سبک توجه به بهداشت عمومی و نگرانی است.

در دهه 1920 مقالات به نظر می رسد در مجله آمریکایی پرستاری هشدار داد که دست بودن عوامل باکتریایی انتقال و توصیه که آمریکایی ها انطباق چینی سفارشی در زمان تکان دادن دست خود هم که تبریک یک دوست.

شده اند وجود دارد بیشتر های اخیر در اعتراض به handshakes که قبل از تاریخ coronavirus شیوع: در سال 2015 یک UCLA بیمارستان تاسیس یک دست دادن-منطقه آزاد در آن واحد مراقبت های ویژه (UCLA سیاست تنها شش ماه به طول انجامید).

در ضمن بسیاری از زنان مسلمان در سراسر جهان را در اعتراض به handshakes بر اساس دلایل مذهبی.

اما با وجود چنین شرایطی و بروز وجدان معترضان به دست دادن به عنوان 20th century پیشرفت حرکت تکامل یافته به نزدیکی جهانی و غیر قابل بحث نماد حرفه ای پستال.

مطالعات علمی از این مراسم را شناسایی کرده اند که چگونه خوب دادن فعال همان بخشی از مغز است که فرآیندهای دیگر انواع پاداش محرک مانند غذایی خوب و نوشیدنی و حتی جنسیت.

آینده ای بدون دست دادن?

به عنوان برخی از ایالات در ایالات متحده شروع به سهولت مستند اقدامات آینده از دست دادن نامشخص باقی مانده است.

“من فکر نمی کنم ما باید همیشه لرزش دست هرگز دوباره باید با شما صادق” دکتر Anthony Fauci, یک عضو کلیدی از کاخ سفید coronavirus نیروی کار گفت: در ماه آوریل است.

“نه تنها این امر می تواند خوب برای جلوگیری از بیماری کروناویروس; آن احتمالا کاهش موارد آنفلوانزا به طور چشمگیری در این کشور است.”

اجتماعی فاصله دستورالعمل به احتمال زیاد خواهد شد در محل اقامت برای یک مدت زمان طولانی برای آمدن به گفته دولت آمریکا این دستورالعمل ها برای بازگشایی این کشور به ویژه برای افراد آسیب پذیر مانند سالمندان و کسانی که با پزشکی co-morbidities مانند ریه بیماری چاقی و دیابت.

این می تواند منجر به آنچه استوارت گرگ کاردانی صندلی بالینی ادغام و عملیات در دل پزشکی تماس های “علمی-تخیلی ناکجاآباد” که در آن جامعه می توان به کسانی که می توانند لمس و لمس می باشد و کسانی که باید جدا باقی می ماند.

که می تواند ایجاد قبر پیامدهای روانی Dr گرگ می گوید.

“ما در حال حاضر در محل از جمله حق بیمه در جوانی و قدرت در جامعه و این مجبور مصنوعی تمایز بین پیر و ناتوان و جوان و سالم احتمالا آمار برخی از مردمی بسیار سخت است.”

اصرار به رسیدن – جسمی – عمیقا و با سیمی به ما. یک دلیل وجود دارد که چرا رئیس جمهور ایالات متحده تخمین زده شده است که لرزش دست در دست 65,000 نفر در هر سال است.

“عادات مرگ می گوید:” Elke وبر یک استاد روانشناسی و امور عمومی در دانشگاه پرینستون که در مطالعات چگونه مردم را به خطرات. “از سوی دیگر عادات و رسوم اجتماعی و تغییر اجتماعی و اقتصادی و, در این مورد, سلامت, زمینه, تغییرات [فکر] پا الزام آور در چین, که همچنین سفارشی باستانی.”

در حال حاضر وجود دارد مقدار زیادی از غیر گزینه تماس با ما. رکوع به عنوان مثال در حال حاضر بسیار به طور گسترده ای تمرین در سراسر جهان – و اعتبار شده است برای کمتر مرگ و میر ناشی از کروناویروس در تایلند است. سپس با تکان دادن تکان خندان و هزاران سیگنال های دست که نمی شامل تماس فیزیکی.

اما پروفسور Legare اشاره می کند که یکی از Covid-19 بی رحمانه ironies آن است که دقیقا زمانی که انسان ها در مواجهه با شرایط استرس زا که آنها بستگی دارد انسان را لمس کنید.

“فکر می کنم از راه های ما پاسخ می دهند که مردم عزادار پس از مرگ و یا چیزی بد است که اتفاق افتاده آن است که با در آغوش گرفتن و یا آن را فقط می تواند با نشستن در کنار یک فرد و یک شانه است.”

بهداشتی کنوانسیون مانند مشت ضربه و آرنج شیپور خاموشی فقط کاملا قطع خردل وقتی که می آید به انسان اتصال.

هر زمان که آنها رخ می دهد همیشه وجود دارد یک internalised همدست دانش چگونه آنها در برابر دانه بصری دوستی یادداشت استیون پینکر (نویسنده کانادایی, دانشگاه هاروارد, دانشگاه جانستون خانواده استاد روانشناسی در یک مقاله برای دانشگاه هاروارد روزنامه, دانشگاه, رسمی, اخبار سایت.

“توضیح می دهد که چرا حداقل در تجربه من مردم همراه با این حرکات با کمی خنده, به عنوان اگر اطمینان به یکدیگر است که سطحی تهاجمی نمایش جدید هستند کنوانسیون در یک مسری زمان و ارائه شده در یک روح رفاقت” پروفسور پینکر (نویسنده کانادایی می گوید.

  • چهره آمریکا را در مبارزه با کروناویروس
  • چرا بهداشت و درمان کارگران در معرض خطر ابتلا به آسیب های اخلاقی

با توجه به کار در بهداشت عمومی از جمله بیماری های عفونی Deliana گارسیا در حال حاضر در حال دور شدن و از دست دادن بسیاری از مردم است. اما برخی از عادت ها سخت تر برای شکستن بیش از دیگران است.

“من یک متعصب درهم می گوید:” خانم گارسیا با اشاره به اجتماعی فاصله با او 85 ساله شده است به خصوص سخت است.

“او نزدیک است و من فقط می خواهم به راه رفتن و بوسیدن و عشقبازی کردن چهره او را کمی و به او یک بوسه و به او بگویید که من او را دوست دارم.”

این قدرتمند اصرار برخورد با نگرانی در مورد انتقال و در نتیجه “بی دست و پا رقص” بین دو نفر از آنها او می گوید:.

“حتی به عنوان او نزدیک است, من می توانم احساس خودم رو به رشد اضطراب – چه می شود اگر من او را بیمار می کند؟” خانم گارسیا می گوید. “بنابراین من برداشت اما اگر او شروع به حرکت به دور من را دنبال کنید. من نیاز به لامسه برای اطمینان خودم و در عین حال من نمی توانم اجازه دهید او نزدیک است. ما مرتب کردن بر اساس از دفع یکدیگر یکسان در قطب آهن ربا.”

به عنوان سخت به عنوان یک آینده بدون دست دادن یا لمس ممکن است بهتر است از جایگزین پروفسور وبر می گوید. “من فکر نمی کنم مردم زیاده در این نقطه کاملا مخالف است.”

“بقا و یا تلاش برای زنده ماندن یکی دیگر از مهم اساسی بشر درایو. جایگزین است که برای بازگشت به زندگی به عنوان ما آن را می دانستند و چشم پوشی از این واقعیت است که تعداد زیادی از سالمندان دارای اضافه وزن و افراد با شرکت morbidities خواهد مرد تا زمانی که ما ایجاد گله ایمنی که زمان قابل توجهی را.”

اما نمی دهد تا بر روی فروتن دادن فقط رتبهدهی نشده است. در حالی که اجتناب از بیماری ضروری است بخشی از بقای انسان طوری است که زندگی انجام و پیچیده زندگی اجتماعی می گوید آرتور Markman, استاد گروه روانشناسی در دانشگاه تگزاس در آستین.

“شاید ما شروع به تمرکز بر روی بیشتر معمول شستن دست ها, دست sanitisers و استراتژی برای اجتناب از دست زدن به صورت خود را به جای دادن لمسی در دسترس نباشد,” او می گوید.

“این نگرانی واقعی است که ما را توسعه جدید و طبیعی که عاری از لمس و بنابراین ما نمی خواهد درک آنچه که ما در حال از دست رفته با داشتن هر گونه لمسی تماس با مردم در شبکه های اجتماعی ما.”

جیمز جفری که یک نویسنده مستقل مستقر در تگزاس که به طور منظم منجر به بی بی سی

.

tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de