IMAGE

تصویر: کلاس ششم در مطالعه نگاه عکس, از جمله این یکی و از آنها خواسته شد برای شناسایی اینکه آیا فرد بود, شاد, غمگین و عصبانی و یا ترس. مشاهده بیشتر

اعتبار: Stephen Nowicki

در حال کودکان امروز که بزرگ شده با فن آوری تلفن همراه از تولد بدتر در خواندن احساسات و چیدن نشانه از چهره مردم نسبت به کودکانی که رشد نمی کند تا با قرص و گوشی های هوشمند? جدید UCLA روانشناسی مطالعه نشان می دهد بچه ها امروز همه حق است.

دوران کودکی و اوایل دوران کودکی در حال بحرانی رشد و نمو مراحل طی آن کودکان یاد بگیرند به تفسیر مهم نشانه های غیر کلامی مانند حالات چهره تن صدا و حرکات. به طور سنتی این اتفاق می افتد از طریق مستقیم و چهره به چهره در ارتباط است. اما با همه جا حاضر استفاده از قرص و دستگاه های دیگر امروز — در میان کودکان نو پا و همچنین مراقبان آنها — روانشناسان می خواستم به دانستن: باید کودکان از دست رفته فرصت برای درک این نشانه?

در این مطالعه توانایی بیش از 50 کلاس ششم در سال 2017, و بیش از 50 کلاس ششم در سال 2012 — هر دو مرد و زن از همان Southern California public school-به درستی تشخیص احساسات در عکس ها و ویدئوها. اکثر کودکان از ششم-کلاس سال 2012 متولد شدند و در سال 2001 در حالی که اولین آیفون در سال 2007 به عنوان مثال و برای اولین بار اپل در سال 2010 — زمانی که کلاس ششم از سال 2017 کلاس شد نوزادان و کودکان نوپا.

روانشناسان دریافتند که در سال 2017 کلاس ششم ثمر رساند تا 40 درصد بالاتر از سال 2012 در کلاس به درستی شناسایی احساسات در عکس ساخته شده و به طور قابل توجهی کمتر خطا نسبت به سال 2012 به دانش آموزان است. علاوه بر این در سال 2017 دانش آموزان بهتر است در شناسایی احساسات در یک سری از ویدئوها اما فقط کمی بهتر تفاوت این محققان گفت: نظر آماری معنیدار نبود. روانشناسان نیست نگاهی به چهره به چهره در ارتباط است.

مطالعه منتشر شده در مجله Cyberpsychology و رفتار و شبکه های اجتماعی.

“در زمانی که بسیاری از مردم در حال برقراری ارتباط از طریق صفحه نمایش من امیدوارم که یافته های ما به پدر و مادر صلح از ذهن است که بچه ها به نظر می رسد قادر به یادگیری به عنوان خوانده شده نشانه های اجتماعی در, عکس,” گفت: نویسنده سرب یلدا T. Uhls یک UCLA کمکی استادیار روانشناسی و بنیانگذار و مدیر اجرایی UCLA-بر اساس مرکز برای محققان و قصه گوهای.

در جهان امروز افراد جوان استفاده از عکس ها و به طور فزاینده تصویری برای برقراری ارتباط است. در سال 2018 به عنوان مثال 69 درصد از نوجوانان گزارش شده آنها با استفاده از اسنپ چت و 72% استفاده Instagram که هر دو ترکیب تصاویر و پیام های متنی Uhls گفت.

یک سال 2017 مطالعه با 500 شرکت کنندگان دریافتند که نزدیک به نیمی از کودکان بین سنین 6 و 12 به طور منظم با استفاده از یک برنامه رسانه های اجتماعی و یا وب سایت با 29 درصد از کسانی که در سن 6 تا 8 گزارش آنها با استفاده از اسنپ چت. مطالعه دیگری از سال 2016 یافت که 50 درصد از کودکان تا به حال یک حساب رسانه های اجتماعی قبل از سن 12 سالگی با 11 درصد گرفتن حساب خود را قبل از سن 10.

Uhls اشاره کرد که حتی متن مبتنی بر ارتباطات می تواند در انتقال احساسات از طریق سرمایه گذاری شکلک و تکرار.

“شاید ما در سال 2017 شرکت کنندگان تا به حال فرصت های بیشتر برای دیدن برقراری ارتباط و یادگیری غیرکلامی احساسات بیان شده در عکس از چهره از کسانی که از سال 2012 به دلیل زمان صرف شده برای در نظر گرفتن و بررسی عکس از خود و دیگران” او گفت:.

Uhls به شدت توصیه می کند که خانواده ها باید چهره به چهره و مکالمات در اطراف میز شام و در زمان های دیگر روز است. او همچنین تشویق والدین برای قرار دادن دستگاه خود را دور زمانی که صحبت کردن با دیگر افراد به خصوص کودکان است.

او اشاره کرد که در حالی که در سال 2017 شرکت کنندگان بهبود در توانایی خود را به عنوان خوانده شده نشانه عاطفی در عکس های او نیست ما خاصی که آیا این توانایی انتقال به توانایی خود را برای ارزیابی احساسات فرد; او فکر می کند ممکن است.

“با بسیاری از بچه های ما بر روی صفحه نمایش به طوری غالبا این مهم است که بدانید که چیزهای خوب می تواند از تعاملات خود را با عکس” Uhls گفت. “من انتظار می رود با افزایش اخیر در ارتباط تصویری, آنها ممکن است در حال حاضر آموزش این نشانه ها از چت تصویری بیش از حد.”

او گفت که با ارزیابی های ظریف از زمان روی صفحه نمایش محققان می توانند یاد بگیرند که شیوه های آموزشی ارزش و کدام نیست.

“تکنولوژی همیشه در حال تحول و من انتظار دارم که محققان به دنبال درک چگونگی افزایش قرار گرفتن در معرض تصاویر, فیلم ها, چت زنده, بازی, واقعیت مجازی و دیگر سیستم عامل های در حال ظهور برای ارتباط تاثیر جوانان ما” Uhls گفت.

حتی 18 ماهه نوزادان می توانند از چت تصویری, او گفت: با استناد به پژوهش های دیگر در حالی که مطالعه دیگری نشان داد که زمان بر روی صفحه نمایش به نظر نمی رسد تاثیر کودکان و نوجوانان مهارت های اجتماعی.

###

سلب مسئولیت: AAAS و EurekAlert! مسئول صحت اخبار منتشر شده به EurekAlert! با کمک موسسات و یا برای استفاده از هر گونه اطلاعات از طریق EurekAlert سیستم.

tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de