محققان از دانشگاه کالیفرنیا در ارواین انتشار یک مقاله جدید در مجله بازاریابی است که در می یابد که عناصر ترکیب بازاریابی کاهش فداکاری که در خدمت به تعامل با افراد در اهدای کار و در نتیجه افزایش احتمال که آنها را ادامه خواهد داد.

مطالعه آینده در مجله بازاریابی با عنوان “به من کمک کند به شما کمک کند!: به کارگیری ترکیب بازاریابی برای کاهش تجارب دهنده فداکاری” است و نویسنده با تونیا برادفورد و ناجا بوید.

سازمان های غیر انتفاعی کمک مقدار قابل توجهی به جامعه با حمایت از افرادی که کمک به آنها. این مطالعه نشان می دهد که مدیران در نظر گرفتن ترکیبی از فداکاری های مورد نیاز از افراد به عنوان آنها را از طریق هر مرحله از کمک مالی و استخدام بازاریابی به فعالانه و مهربانانه آدرس انواع فداکاری که پدیدار شود. این محققان با استفاده از موضوع زندگی اهدای عضو یک نوع فداکاری برای کشف این مفهوم بیشتر به طور کامل.

این مطالعه شناسایی اقدامات برای مدیران برای استخدام بازاریابی–محصول, سفارش, قیمت, ارتقاء, مردم و روند–به آدرس انواع فداکاری (روانی نقدی و فیزیکی) شناسایی شده در فرآیند اهدای. همچنین شامل ملاحظات عمومی در سازمان ها. محصول منعکس شده است به وضوح در یک سازمان غیر انتفاعی بیانیه ماموریت و آشکار در ارائه کمک مالی پشتیبانی می کند. محل تمرکز بر چگونه متفاوت اشخاص یکپارچه برای حمایت از یک فرد تشدید تعهد از علاقه مند به متعهد و همچنین تحویل ارائه شده است. قیمت مولفه است که بیانگر هزینه های متحمل شده توسط اهدا کنندگان به ارائه کمک. ارتقاء اغلب در پیام آموزش و قانع کردن اهدا کنندگان بالقوه در مورد اهمیت ارائه. یک سازمان مردم عامل مهمی در تمامیت مراحل و راهنمای اهداکنندگان در طول فرایند.

اهدای تجلی روند جزء که شامل مراحل مورد نیاز برای افراد برای تبدیل از پتانسیل واقعی دهنده. فرایند تعریف کنیم که متشکل از سه مرحله است. در شور و مشورت مرحله افراد با توجه به فرصت بیشتر درگیر در حرکت و روند رو به جلو با برخی از ورودی از سازمان است. در تصمیم گیری فاز یک تعادل وجود دارد از نفوذ بین افراد و سازمان ها. به عنوان افراد در حرکت به اهدای فاز تعادل تاثیر تغییرات نسبت به سازمان است. بنابراین آگاهی از روند و برداشت از این سازمان که به افراد کمک نیز مهم است. برادفورد توضیح میدهد: “این ضروری است که سازمان ها را در درک آنچه آنها درخواست از خیرین و چگونه اهدا کنندگان ممکن است تجربه قربانی. همچنین مهم است برای کمک کنندگان به تجربه یک درجه از موفقیت به خصوص زمانی که آنها قادر به به راحتی مشاهده نتایج کمک های مالی خود را. این پروسه که از طریق اهدا کنندگان کمک باید آنها را با رضایت است که در برخی از راه متناسب با فداکاری آنها را.” از همه مهمتر روند و مردم نفوذ هر مرحله از اهدای تجربه و باید حسابرسی به طور منظم برای اطمینان حاصل شود که رابط بین آنها و هر مرحله به عنوان به خوبی به عنوان دیگر ترکیب بازاریابی قطعات به صورت مجتمع هستند.

ادغام هر یک از شش بازاریابی ترکیب عناصر است که بیشتر احتمال دارد به نتیجه در یک محیط که در آن افراد احساس خود را به کمک های مالی ارزش دارد و محترم است. هر ترکیب بازاریابی عنصر باید در تراز وسط قرار دارد برای ایجاد پاسخ مورد نظر به سازمان: که از تبدیل یک فرد به یک داوطلب. این مطالعه اشاره می کند که بازاریابی ترکیب عناصر کاهش فداکاری که در خدمت به تعامل با افراد در اهدای کار و در نتیجه افزایش احتمال که آنها را ادامه خواهد داد. برای سازمان هایی که کمک مالی ممکن است ادامه اجرای چنین فداکاری است به احتمال زیاد به ایجاد وفاداری و پیوستگی.

سازمان های ایستا نیست همانطور که مشهود است در تغییرات به عملیات خود ارائه و موقعیت. به طور مشابه, سازمان های غیر انتفاعی ممکن است تنظیم و ارائه خود را به باقی می ماند مربوط به کسانی که به آنها خدمت می کنند در نتیجه حفظ و یا در حال رشد پایه مشتری خود را. بوید می افزاید: “این مهم است که سازمان های غیر انتفاعی چگونه ارزیابی این تغییرات ممکن است تحت تاثیر درجه از فداکاری های مورد نیاز برای موجود و بالقوه خیرین و operationalize بازاریابی به آدرس کسانی که فداکاری. استادانه استخدام بازاریابی به گسترش تصدی اهدا کنندگان ممکن است منجر به دیگر مزایای سازمانی مانند اعتماد به نفس در عملیاتی پیش بینی خدمات و ثبات و کاهش در ارائه خدمات هزینه.”

هر چند این یافته ها پدید آمده از یک نوع خاص از اهدای آنها مربوط به سازمان است که بستگی به کمک های منتقله از فداکاری (به عنوان مثال میزبان برای ارز خارجی دانش آموزان خانواده ها را به اتخاذ کودکان آسایشگاه ارائه دهندگان مراقبت و یا کسانی که ارائه مراقبت دلسوزانه به افراد در بحران).

###

مقاله کامل و نویسنده اطلاعات تماس موجود در: https://doi.org/10.1177/0022242920912272

در مورد مجله بازاریابی

این مجله بازاریابی توسعه و انتشار دانش در مورد دنیای واقعی بازاریابی سوالات مفید برای محققان و آموزگاران و مدیران و سیاست گذاران و مصرف کنندگان و دیگر اجتماعی ذینفعان در سراسر جهان است. منتشر شده توسط انجمن بازاریابی آمریکا از زمان تاسیس آن در سال 1936 JM نقش قابل توجهی در شکل دادن به محتوا و مرزهای بازاریابی نظم و انضباط. کریستین Moorman (T. Austin, سهره, Sr., استاد مدیریت کسب و کار در شیکاگو غرفه دانشکده کسب و کار دانشگاه دوک) به عنوان زمان سردبیر. https://www.ama.org/jm

در مورد American Marketing Association (AMA)

به عنوان بزرگترین فصل بازاریابی مبتنی بر ارتباط در جهان, AMA, است, اعتماد, بازاریابی و فروش حرفه ای برای کمک به آنها را کشف آنچه در آینده در این صنعت است. آما یک جامعه از شعبههای محلی در بیش از 70 شهرستانها و 350 دانشگاه در سراسر شمال امریکا است. آما به برنده جایزه محتوای PCM® گواهینامه های حرفه ای برتر, مجلات علمی و صنعت پیشرو رویدادهای آموزشی و همایش ها. https://www.ama.org

سلب مسئولیت: AAAS و EurekAlert! مسئول صحت اخبار منتشر شده به EurekAlert! با کمک موسسات و یا برای استفاده از هر گونه اطلاعات از طریق EurekAlert سیستم.

tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de