استعداد کلیدی برای مدرسه turnarounds

تحقیقات جدید نشان داده است که کلید به اجرای موفقیت آمیز اصلاحات در پایین نمایشی مدارس استخدام و حفظ موثر مدیران و معلمان. این یافته های گزارش شده در آموزشی ارزیابی و تجزیه و تحلیل سیاست (EEPA) همچنین توجه داشته باشید که معلم گردش مالی و همچنین تحرک دانش آموز و مزمن غيبت تضعیف به طور بالقوه اثرات مثبت از این اصلاحات است.

این مطالعه به رهبری دانشگاه دلاور ارزیابی اثرات دو مدرسه چرخش طرح های تصویب شده در تنسی هر دو به معنای افزایش مدرسه و عملکرد تحصیلی: دولت اجرای موفقیت School District (ASD) و محلی منطقه-رهبری نوآوری مناطق (iZones).

داده ها نشان داد که هنگامی که تلاش اصلاحات شامل استراتژی برای شناسایی, استخدام, استخدام و حفظ موثر پرسنل مدرسه در جریان ماه پیش از آغاز اصلاحات در مدارس به دانش آموزان نشان داد و مثبت سود در موفقیت است. در خصوص 40 درصد از مثبت سود در سال اول iZone اجرای می تواند توضیح استخدام بالا انجام معلمان است. یک استراتژی بود که مصرانه موثر در اصلاحات مورد مطالعه با استفاده از مشوق های مالی برای معلمان و مديران مدارس از جمله امضای نگهداری و عملکرد حقوق و دستمزد را افزایش می دهد.

“این مطالعه اشاره به اهمیت تمرکز بر مدیریت استعداد در هنگام برنامه ریزی و اجرای اصلاحات در پایین انجام مدارس” گفت: Gary هنری این مقاله نویسنده سرب و دین UD کالج آموزش و پرورش و توسعه انسانی. “استخدام موثر معلمان و مديران طول می کشد زمان و تلاش و منابع قبل از اصلاحات را در محل.”

رانندگی اصلاحات در چرخش مدارس

بین 2012 و 2015, تنسی کمترین اجرای مدارس قرار داده شد به ASD شد بخشی از یک محلی منطقه iZone بسته و یا ادامه می داد و با نه ASD و نه iZone مداخلات.

ASD دولت-اجرای مدرسه منطقه است که حذف مدیریت کم انجام مدارس از محلی منطقه. در مقابل مدرسه نظارت باقی می ماند در داخل مدرسه در منطقه iZone مدارس در حالی که اجازه دادن به آنها خودمختاری بیشتر بر اصلاحات. iZones نیز اجرا مشوق های مالی برای موثر معلمان و مدیران برای انتقال به باقی می ماند و در این مدارس.

محققان آزمایش میزان که اثرات مدرسه چرخش را می توان توضیح داد توسط عوامل واسطه است که ممکن است مثبت یا منفی تاثیر نتایج دانش آموز. عوامل مورد بررسی در این مطالعه — استخدام موثر معلمان, معلم و اصل گردش تحرک دانش آموز و دانشجو حضور و غیاب — اندازه گیری که آیا مدرسه اصلاحات با موفقیت ایجاد ظرفیت و ثبات منجر به بهبود مدرسه. نتایج این مطالعه در مقایسه با 28 اولویت مدارس در ایالت تنسی که تحت رسمیت اصلاحات طرح.

در دوره اصلاحات تلاش در ASD نیست در نتیجه بهبود قابل توجهی به نتایج دانش آموز در مقایسه با زمانی که به iZone مدارس. علاوه بر این ASD مدارس انجام می شود فقط به عنوان به خوبی به عنوان و در برخی موارد بدتر از این مقایسه مدارس. دانشجویی متوسط نمرات آزمون برای ASD مدارس شد به طور مداوم در کمتر از iZone مدارس بیش از یک دوره سه ساله. علاوه بر این معلم نرخ گردش مالی قابل ملاحظه ای بالاتر بود در ASD مدارس از در هر دو iZone و مقايسه مدارس و ASD استخدام بیشتر تازه کار معلمان به جای خروج معلمان است.

نویسندگان یافت, معلم, نرخ گردش مالی نزدیک به 30 درصد بالاتر در ASD مدارس نسبت در مقايسه با مدارس — و پس از عمدی و تلاش برای جایگزین کردن کارکنان در سال اول — و که آنها استخدام بیشتر تازه کار معلمان است.

نتایج نشان می دهد که این تازه کار معلمان منفی در ارتباط با نمرات آزمون و که نرخ بالا از معلم, گردش سرکوب به طور بالقوه اثرات مثبت از دیگر ASD مداخلات.

“اطلاعات ما نشان می دهد که ASD مدارس ممکن است قادر به تولید مثبت سود در پیشرفت دانش آموزان تا به حال آنها را تجربه نکرده مداوم از اختلالات به طور مداوم جایگزین معلمان و مديران مدارس” گفت: هنری.

در مقابل میانگین نمرات آزمون در iZone مدارس شد به طور مداوم بالاتر از هر دو ASD و تطبیقی مدارس در طول دوره سه سال.

iZone مدارس بودند به استخدام بیشتر موثر معلمان در سال اول نسبت به سال های گذشته; اصل اثر افزایش در iZone مدارس در سال 2 و 3 و حجم معاملات کاهش به سطح مشابه به کسانی که در مقايسه با مدارس پس از سال اول.

با وجود این چالش های دیگر باقی مانده است. برای مثال مزمن غیبت در میان دانش آموزان و در مهاجرت کمی سرکوب حتی بزرگتر اثرات iZones دانشجویی نمرات آزمون دستاوردهای.

هنری اشاره کرد: “رهبری گردش مالی می تواند کاهش رضایت در هر دو معلمان و دانش آموزان به عنوان آنها در تلاش برای تنظیم به روش جدید منجر به گردش مالی, دانشجو تحرک و افزایش غیبت.”

او پیشنهاد کرد که “تحقیقات آینده باید بررسی استراتژی است که چرخش مدارس می توانید استفاده کنید برای کمک به افزایش دانشجو حضور و غیاب و کاهش مزمن غيبت.”

Takeaways برای مدیران مدرسه

در حالی که اخلال در وضع موجود از طریق معلم و اصل گردش مالی می تواند به طور بالقوه بهبود موفقیت دانش آموزان موثر چرخش مدل باید ایجاد ثبات و قابلیت نیروی کار با دانش آموزان به طور مداوم در حال حاضر قبل از دیگر اقدامات بهبود را می توانید نگه دارید.

چرخش مدیران باید آماده برای در نظر گرفتن طیف وسیعی از استراتژی است که کمک در اجرای موفقیت آمیز:

  • کافی استخر از معلمان با تجربه در دسترس و حاضر به انتقال به چرخش مدارس در سال 1.
  • ارائه مشوق های مالی به طور خاص هدف موثر معلمان و مدیران برای کاهش حجم معاملات در سال های پس از آن.
  • ایجاد زیرساخت های آموزشی است که با تمرکز بر ایجاد یک نظم محیط یادگیری و همکاری برای کاهش پتانسیل افزایش تحرک دانش آموز و/یا غیبت.

“غذای آماده کلیدی از این مطالعه این است که چرخش مدارس به دنبال بهبود نتایج دانش آموز باید تمرکز تلاش های قابل توجهی در جذب و حفظ موثر معلمان و مدیران,” هنری گفت. “بهبود آموزش و رهبری از طریق مربیگری و توسعه حرفه ای عناصر مهم برای مدرسه اصلاحات اما نه به تنهایی کافی برای بهبود عملکرد است.”

###

سلب مسئولیت: AAAS و EurekAlert! مسئول صحت اخبار منتشر شده به EurekAlert! با کمک موسسات و یا برای استفاده از هر گونه اطلاعات از طریق EurekAlert سیستم.

tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de

Leave a reply

You may use these HTML tags and attributes: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>