ما دانش آموز حرکت به ریتم از محیط زیست

هنگامی که ما پیدا کردن چیزی به خصوص زیبا و چشمگیر ما به معنای واقعی کلمه چشم بزرگ: ما آموزان. دانش آموز کنترل چه مقدار نور وارد چشم می افتد و بر روی شبکیه چشم. هنگامی که وجود دارد مقدار زیادی از نور دانش آموز قرارداد که نور کمی از آن باز می شود دوباره. دانشمندان علوم اعصاب از آلمان پستانداران (مرکز dpz حذف شده) – لایبنیتس موسسه تحقیقات پستانداران و اروپا در موسسه علوم اعصاب Göttingen در حال حاضر یافت می شود در یک مطالعه انسان و میمون رزوس است که جنبش دانش آموز است که نه تنها reflexively کنترل میزان نور تابشی اما ناخودآگاه نیز توسط ذهن ما است. این دانش آموز می تواند به دنبال ریتم های که بوجود می آیند در محیط زیست است. در این راه باز شدن مردمک است که مطلوب سازگار با محیط زیست است که باعث افزایش ادراک (مجله علوم اعصاب).

برداشت های حسی از محیط زیست ما اغلب ریتمیک نه تنها زمانی که ما می شنویم اما همچنین زمانی که ما می بینیم. برای مثال نور آبی از عبور آمبولانس چشمک می زند حدود 120 بار در دقیقه. ما نیز واکنش ناخودآگاه به برنامه های بصری در محیط زیست ما است که می تواند ثبت نام توسط حواس ما به عنوان الگوهای منظم. از این الگوهای مغز ما می تواند برای مثال استنباط زمانی که بعد از فلش از نور آبی را ضربه به چشم و آماده سازی خود را برای آن.

یک عامل مهم در چشم انداز تنظیم قطر مردمک. کوچکتر دانش آموزان ارائه یک تصویر واضح تر در حالی که بزرگتر دانش آموزان اجازه می دهد نور بیشتری برای رسیدن به شبکیه ساخت آن را بیشتر احتمال دارد که حتی ضعیف محرک پردازش خواهد شد. همه در همه ، قطر مردمک با کنترل رفلکس مردمک چشم است که به طور خودکار یعنی بدون اطلاع ما و یا قصد تنظیم می کند و دانش آموز عضلات به بروز نور است. اما نه همه مربوط به محیط زیست اطلاعات موجود در مقدار نور تابشی به تنهایی. محاسبات هستند بنابراین نیاز در مغز است که فراتر از قابلیت های رفلکس را به حساب تمام اطلاعات در دسترس. هدف از این مطالعه بودجه توسط بنیاد پژوهشی آلمان (DFG) بود برای پیدا کردن که آیا و تا چه حد دانش آموز دینامیک کنترل می شوند به طور کامل به صورت خودکار و یا اینکه آیا آنها نیز تحت تاثیر قرار پیچیده تر ریتم در محیط زیست است.

برای تحقیقات دانش آموز حرکات دو مرد میمون رزوس (Macaca mulatta) و چند تن از افراد مورد آزمایش از هر دو جنس نر و ماده اندازه گيري شد و با استفاده از یک ویدئو با سرعت بالا, دوربین, در حالی که این افراد نشان داده شد توالی از تصاویر از چهره انسان در یک زمانی فرکانس از دو هرتز. یک پس زمینه تاریک نشان داده شد بین تصاویر. تناوب از پس زمینه و تصویر باعث می شود که مردمک را گشاد و قرارداد در ریتم با تصاویر. در طول آزمایش این منظور از تصاویر دستکاری شد – آنها گروه بندی در جفت به طوری که یک تصویر خاص همیشه به دنبال خاص تصویر دیگر. بنابراین وجود دو ریتم که دانش آموز واکنش نشان می دهد: یکی سریع (دو هرتز) است که در نتیجه از تناوب از تصویر و پس زمینه و یکی در نصف سرعت (یک هرتز) است که در نتیجه از آرایش تصاویر به صورت جفت. دنباله ای از جفت داده نشده است نور خود به خود و در نتیجه نیاز به اضافی محاسبه محیط زیست ریتم در مغز است. پس از درخشندگی چهره ها در تمام تصاویر به عنوان پس زمینه تاریک در “مکث” بدون تغییر باقی مانده است اما ترتیب از تصاویر متنوع و نتیجه گیری می تواند کشیده شده در مورد تاثیر این محاسبات اضافی در پویایی دانش آموز.

در علاوه بر این به ساختار توالی به صورت تصادفی مرتب تصاویر با همان فرکانس (دو hertz) نشان داده شد. مقایسه نتایج بین ساختار و بدون ساختار توالی تصویر در تصویر همان فرکانس را نشان می دهد که در هر دو گونه مورد مطالعه دانش آموز به شرح زیر نه تنها نور-ریتم مرتبط با تصاویر, بلکه بیشتر ریتم های پیچیده از جفت. دانش آموز حرکت آهسته (یک هرتز) ریتم را نگه می دارد دانش آموز باز دیگر به عنوان اگر یک جفت نباید قطع شده توسط بسته شدن دانش آموز. این اجازه می دهد تا نور بیشتری برای رسیدن به شبکیه چشم است. “اطلاعات اضافی موجود در محیط زیست و در نتیجه مکمل اطلاعات در حال حاضر رسیدن به شبکیه از طریق نور تابشی می گوید:” Caspar Schwiedrzik رئیس junior گروه تحقیقاتی “ادراک و شکل پذیری”. بعلاوه این مطالعه قادر به نشان می دهد که این منجر به بهبود درک حتی اگر افراد مورد آزمایش آگاه هستند که وجود دارد این است که یک ریتم در محیط زیست است. “دانش آموز کنترل است بنابراین نه صرفا بازتابی است اما همچنین ما تاثیر افکار ناخودآگاه” می افزاید: Schwiedrzik.

###

سلب مسئولیت: AAAS و EurekAlert! مسئول صحت اخبار منتشر شده به EurekAlert! با کمک موسسات و یا برای استفاده از هر گونه اطلاعات از طریق EurekAlert سیستم.

tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de

Leave a reply

You may use these HTML tags and attributes: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>