کلمبیا خطوط هوایی Avianca فایل برای ورشکستگی در دادگاه آمریکا

کلمبیا شرکت هواپیمایی ملی Avianca است برای ورشکستگی زمینه حفاظت در یک دادگاه آمریکایی.

حامل بزرگترین در امریکا لاتین, اما آن عملیات مسافر باید مبتنی شده از ماه مارس به دلیل coronavirus.

آن گفت: این بیماری همه گیر قطع کرده و بیش از 80 درصد از درآمد خود را و آن را مبارزه با بالا هزینه های ثابت.

اگر نتواند به بیرون آمدن از ورشکستگی Avianca خواهد بود که برای اولین بار شرکت هواپیمایی به دلیل همه گیر.

در بیانیه این شرکت گفته است: پرونده فصل 11 ورشکستگی حفاظت در یک دادگاه در نیویورک است. این روند به تعویق انداختن یک شرکت آمریکایی به تعهدات خود به طلبکاران خود به آن زمان به سازماندهی مجدد بدهی های خود را و یا فروش بخش کسب و کار.

مدیر اجرایی Anko van der Werff گفت: این حرکت مورد نیاز برای اطمینان از نیویورک ذکر شده شرکت هواپیمایی ظهور به عنوان یک “بهتر و کارآمد تر هواپیمایی است که در عمل برای بسیاری از سال”.

  • چگونه خواهد هواپیمایی پرواز دوباره ؟

بیش از 140 هواپیما شده اند مبتنی پس از رئیس جمهور کلمبیا ایوان دوقو بسته این کشور در حریم هوایی در ماه مارس است. بسیاری از آن 20,000 کارکنان قرار داده شده است در مرخصی بدون حقوق.

پشت KLM, Avianca دوم-طولانی ترین به طور مداوم در حال اجرا هواپیمایی در جهان است.

آن را قبلا برای ورشکستگی زمینه در اوایل 2000s و نجات توسط یک معامله با بولیوی سرمایه دار خیلی مهم نفت آلمانی Efromovich. شرکت هواپیمایی سرعت رشد خود را تحت نظارت آن رشد بدهی منجر به موفق شهرستان کودتا علیه آقای Efromovich سال گذشته است. آن است که در حال حاضر اجرا شده توسط Kingsland منابع.

Coronavirus همه گیر است برخورد یک ضربه بزرگ به بین المللی صنعت حمل و نقل هوایی به عنوان دولت تحمیل محدودیت های مسافرتی و سلول اقدامات است.

جهانی سفر هوایی کاهش یافته است 90% با توجه به بین المللی حمل و نقل هوایی انجمن. بدن پیش بینی Latin American airlines از دست بدهند $15bn (£12bn; €13.9 میلیارد دلار) درآمد این سال – بزرگترین افت در صنعت تاریخچه.

tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de

Leave a reply

You may use these HTML tags and attributes: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>