قهوه مربوط به کاهش چربی بدن در زنان

زنان که نوشیدن دو یا سه فنجان قهوه در روز یافت شده پایین تر در کل بدن و چربی شکم نسبت به کسانی که کمتر بر اساس یک مطالعه جدید منتشر شده در مجله تغذیه.

محققان داده ها را از تغذیه و سلامت ملی آزمون در نظرسنجی برگزار شده توسط مرکز کنترل بیماری ها (CDC) در ایالات متحده و نگاه در رابطه بین فنجان قهوه مست در هر روز و در هر دو مجموع درصد چربی بدن و شکم و یا ” تنه ” چربی (ميزان چربی).

آنها دریافتند که زنان سالخورده 20-44 که نوشیدن دو یا سه فنجان قهوه در روز تا به حال بالاترین سطح از ميزان چربی, 3.4 درصد کمتر از افرادی که مصرف قهوه است. در میان زنان بین سن 45-69 کسانی که نوشیدن چهار فنجان یا بیشتر تا به حال ميزان چربی در صد 4.1% پایین تر است.

به طور کلی میانگین کل درصد چربی بدن بود 2.8% پایین تر در میان زنان در تمام سنین که نوشیدن دو یا سه فنجان قهوه در روز است.

نتايج بدست آمده با هم سازگار آیا قهوه مصرف شد کافئین دار یا بدون کافئین و در میان افراد سیگاری و غیر سیگاری و کسانی که مبتلا به بیماری های مزمن در مقایسه با زمانی که به کسانی که در سلامت خوب است.

در مردان ارتباط کمتری دارند اگر چه مردان در سن 20-44 که نوشیدن دو یا سه فنجان در روز بود به 1.3 درصد کمتر چربی کل و 1.8 درصد کمتر تنه چربی نسبت به کسانی که مصرف قهوه است.

حدود 7 میلیون تن قهوه مصرف در سطح جهان در هر سال است.

دکتر لی اسمیت خواننده در بهداشت عمومی در Anglia Ruskin دانشگاه و نویسنده ارشد این مطالعه گفت: “تحقیقات ما نشان می دهد که ممکن است ترکيبات فعال در قهوه به غیر از کافئین است که تنظیم وزن و است که به طور بالقوه می تواند مورد استفاده قرار گیرد به عنوان ضد چاقی ترکیبات.

“این می تواند باشد که قهوه یا آن مواد موثر می تواند یکپارچه به یک رژیم غذایی سالم استراتژی برای کاهش بار شرایط مزمن مرتبط با چاقی بیماری همه گیر.

“این مهم است که به تفسیر نتايج حاصل از اين مطالعه در نور از محدودیت های آن – مطالعه در یک نقطه خاص در زمان پس از روند نمی توان تاسیس شده است. اما ما باور نمی کنیم که کسی وزن است که به احتمال زیاد خود را تحت تاثیر مصرف قهوه.”

###

سلب مسئولیت: AAAS و EurekAlert! مسئول صحت اخبار منتشر شده به EurekAlert! با کمک موسسات و یا برای استفاده از هر گونه اطلاعات از طریق EurekAlert سیستم.

tinyurlis.gdulvis.netshrtco.de

Leave a reply

You may use these HTML tags and attributes: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>