شما معنی خشم clickbait پایدار نیست? بسته-صورت-نقدی BuzzFeed کرکره بریتانیا و استرالیا عملیات

بدنام clickbait خروجی BuzzFeed به توقیف آن انگلستان و استرالیا در عملیات چه باید پایان دوران, داشتن راه سخت آموخته است که حتی بزرگترین موج خشم-کلیک نیست ترجمه به سود.

BuzzFeed اعلام کرد که تا به حال furloughed 14 روزنامه نگاران در هر دو کشور روز چهارشنبه اعلام کرد این امر دیگر پوشش اخبار محلی در انگلستان و استرالیا در حمایت از “خبری که بازدید در ایالات متحده.” نویسندگان انتظار نمی رود که به عقب می آیند و پیوستن به آنها در مجموع 82 BuzzFeed کارکنان ایم که “به طور موقت” شغل خود را از دست طی دو هفته گذشته. کارکنان باقی مانده تا به حال به کمربند خود را سفت و کاهش پرداخت.

همچنین در rt.com ‘پیاز نمی تواند نگه دارید تا با سی ان ان’: شبکه coronavirus تاون هال به ویژگی های… متخصص گرتا Thunberg

در آنچه در حال حاضر به نظر می رسد مانند یک فریاد برای کمک, BuzzFeed مقاله منتشر شده در ماه مارس خواستار کروناویروس یک بیماری همه گیر “رسانه رویداد انقراض,” lamenting است که درآمد آگهی در حال سقوط کردن صخره و روزنامه نگاری بود که در تلاش برای زنده ماندن. این شرکت مشکلات مالی به وضوح گسترش در خارج از انگلستان و استرالیا. اما این ویروس فقط coup de grace – این clickbait محور مدل کسب و کار آمده است که به تعریف و حتی “جدی” اخبار رسانه ها شده است گردان تخلیه برای سال.

BuzzFeed شد تا حد زیادی شناخته شده برای کرکی listicles و مشهور علوفه قبل از آن پخش به “جدی اخبار” آرنا در سال 2017 با آن تصمیم به انتشار بدنام استیل پرونده (بهتر است به عنوان شناخته شده “peepee پرونده“) که راه اندازی یک هزار Russiagate تئوری های توطئه است. بر خلاف نیویورک تایمز و دیگر جریان اصلی نشریات است که همچنین دریافت پرونده, Buzzfeed تصمیم به انتشار آن بدون تلاش به منظور بررسی آن کس ادعا می کند. اخبار آن بخش در صدر خود را بیشتر ضعیف منابع Russiagate “قاشق,” مجبور مشاور ویژه به مسئله نادر عمومی انکار. اما حقایق مهم نیست – آنها کلیک و جدی گرفته توسط رسانه ها ایجاد.

اخبار-پوشش مدل از “خشم و انزجار اول حقایق را بعدا” به سرعت چشمانداز به ‘میراث رسانه” استقرار به معنای واقعی کلمه و ظاهرا. BuzzFeed News, ویرایشگر بن اسمیت استخدام شد توسط نیویورک تایمز در سال 2018 اعلام کرد و ورود او با یک انقباض غیر ارادی ماهیچه القا op-ed با عنوان “من افتخار ما منتشر مغلوب ساختن پیشی جستن-روسیه پرونده’. بار و دیگر بار”محترم” مقالات درهم برای پیوستن به BuzzFeed, Vox, معاون, و دیگر بیدار-clickbait-تجار در انتشارات تفرقه سیاسی-نقطه محتوا به منظور به حداکثر رساندن آگهی دلار و سهام و بدانند این پول را فقط در آینده نگه دارید.

همچنین در rt.com خشم بیش از Breitbart ورود در Facebook اخبار مشرف به خشم اجازه Facebook معاون کشیش بخش روزنامه نگاری

اما با Google و Facebook slurping تا سهم رو به کاهش استخر از درآمد تبلیغ که مدل غیر قابل انکار است منقرض شده است. BuzzFeed است که به سختی تنها بیدار clickbait’ اذوقه رسان به سقوط در زمان های سخت است. برخی مانند میکروفون از کسب و کار رفته به طور کامل در حالی که دیگران مانند معاون و پالایشگاه 29 شده اند مجبور به ادغام; هنوز هم دیگران مثل Vox Media, صعود به با Google یا Facebook ها “اخبار” طرح های. اما مانند همسالان خود, BuzzFeed بدبختی قبل از شروع این بیماری همه گیر. خروجی گذاشته شدن برخی از دو صد نفر از کارکنان خود در سال گذشته با وجود از جان گذشته دور از سرمایه گذاری جمع آوری کمک های مالی و گفت: دیوانه وار شکار برای ‘متنوع’ منابع درآمد است.

بازگشت به یک واقعیت و بر اساس اخبار مدل منهای عاطفی دستکاری نمی خواهد ترجمه فوری نجات مالی ، با این حال ممکن است ساخت مخاطبان وفادار مایل به مرحله با کمک های مالی که رسانه های سقوط ، یک چیز قطعی است: BuzzFeed-سبک مدل از خشم-clickbait “روزنامه نگاری” – حقایق اختیاری – نمی تواند ناپدید می شوند به زودی به اندازه کافی.

مانند این داستان ؟ به اشتراک گذاری آن با دوستان!

tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de

Leave a reply

You may use these HTML tags and attributes: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>