تجاری هواپیماهای مسافربری نظارت بر انتشار CO2 از شهرستانها در سراسر جهان

IMAGE

تصویر: (سمت چپ) ژاپن Airlinesâ€� هواپیما با یک پروژه خاص لوگو (CONTRAIL) مصرف کردن در توکیو فرودگاه بین المللی و (حق) پیوسته CO2 تجهیزات اندازه گیری پردازنده هواپیما مشاهده بیشتر

اعتبار: CONTRAIL تیم (عکس: Japan Airlines)

شهرستانها مسئول بیش از 70 درصد از جهانی مجموع گازهای گلخانه ای (GHG) تولید گازهای گلخانه ای. توانایی برای نظارت بر گازهای گلخانه ای از شهرهای مهمی است که قابلیت توسعه به منظور حمایت از کاهش آب و هوا فعالیت در پاسخ به این توافق پاریس. علم در جامعه است که به بررسی اطلاعات جمع آوری شده از سیستم عامل های مختلف مانند زمینی هواپیما و ماهواره ها برای ایجاد یک علم مبتنی بر قابلیت نظارت. یک مطالعه توسط یک تیم بین المللی منتشر شده در گزارش های علمی, بررسی داده های جمع آوری شده توسط تجاری هواپیماهای مسافربری و نشان داد پتانسیل این هواپیما داده ها برای کمک به جهانی انتشار GHG نظارت است.

این CONTRAIL (جامع رصد شبکه برای ردیابی گازهای هواپیماهای مسافربری) برنامه ژاپن منحصر به فرد در هواپیما مشاهده پروژه. از سال 2005 CONTRAIL تیم به دست آورد با دقت بالا CO2 اتمسفر اندازه گیری با استفاده از ابزارهای پردازنده خطوط هوایی ژاپن’ (JAL) تجاری خطوط هوایی. “زیر هواپیما اندازه گیری های انجام شده بین توکیو و استرالیا که من آغاز شده در سال 1993 و حفظ کرده بود در حرفه من کل این CONTRAIL برنامه به طور مداوم گسترش شبکه های جهانی خود فراهم کرده است و متعدد داده ها برای درک کربن بودجه این سیاره” اظهار داشت Hidekazu Matsueda همکاری نویسنده از مطالعه و محقق در موسسه تحقیقات هواشناسی ژاپن.

به تازگی تیم مورد تجزیه و تحلیل هزاران نفر از عمودی صعودی و نزولی, اندازه گیری بیش فرودگاه و مشخص CO2 تغییرات بیش از 34 شهرستانها عمده در سراسر جهان برای اولین بار. فرودگاه اغلب واقع در نزدیکی شهرهای بزرگ برای اطمینان از دسترسی راحت. این CONTRAIL هواپیما پرواز بالا و پایین بیش از ناریتا در فرودگاه بین المللی چند بار تقریبا به صورت روزانه (7,692 بار در کل طول 2005-2016) و قادر به دست آوردن جوی شیمیایی امضای بیشتری توکیو منطقه (~چند ده متر دور). با شبیه جغرافیایی نقاط اصلی فرودگاه نسبت به مراکز بزرگ شهری این تیم تحقیقاتی به بررسی اطلاعات جمع آوری شده در اطراف فرودگاه جهانی به منظور بازیابی شهری انتشار CO2 امضا از داده ها. “ما تجزیه و تحلیل میلیون ها مشاهده داده های جمع آوری شده در داخل و اطراف فرودگاه ناریتا توکیو در بر داشت و حذف CO2 پیشرفت هنگامی که باد می آید از این بیشتر توکیو منطقه” Taku Umezawa منجر نویسنده این مطالعه و محقق در ملی Insititute برای محیطی مطالعات ژاپن گفت. “که او نیز در این مورد در سطح جهانی برای فرودگاه های دیگر مانند مسکو و پاریس پکن, اوزاکا, شانگهای, مکزیک, شهر, سیدنی, و دیگران.”

این تیم همچنین به بررسی میزان CO2 تنوع در lowermost جو بیش از این فرودگاه است. “در کوتاه مدت تغییرات در غلظت CO2 در پایین جو در ارتباط با عوامل مختلف از جمله در خلاف جهت باد الگوی تولید گازهای گلخانه ای CO2 و uptakes پرواز مسیر و موقعیت جغرافیایی آن نسبت به محل تولید گازهای گلخانه ای و uptakes و شرایط آب و هوا در طول هر فرود و برخاست” گفت: Kaz Higuchi co-نویسنده این مطالعه و استاد کمکی از محیط زیست مطالعات دانشگاه یورک کانادا است. “با وجود این شرایط پیچیده ای که در آن اندازه گیری ساخته شده آن را بسیار جالب است که ما یک رابطه بین میزان CO2 تنوع و CO2 تولید گازهای گلخانه ای از یک شهرستان نزدیک.” نتایج نشان می دهد که هواپیمای تجاری مبتنی بر گاز CO2 مجموعه می توانید به طور مداوم ارائه شهری انتشار برآورد هنگامی که در ترکیب با جو مدل سازی چارچوب است.

“اما هنوز هم وجود دارد تکه های گم شده به بررسی فیزیکی لینک به شهرستان تولید گازهای گلخانه ای برای ایجاد شهری نظارت” گفت: Tomohiro Oda دانشمند از دانشگاه ها فضای انجمن تحقیقات, مریلند, ایالات متحده است که همکاری با این تیم به عنوان یک PI از ناسا-بودجه انتشار مدلسازی پروژه. “شهرستانها در نظر گرفته شود مسئول بیش از 70 درصد از جهانی ساخته دست انسان گازهای گلخانه ای است. برآورد دقيق CO2 تولید گازهای گلخانه ای از مناطق شهری است بنابراین مهم موثر برای کاهش انتشار استراتژی.” این مطالعه نشان می دهد که هواپیمای تجاری اندازه می تواند جمع آوری مفید شهری CO2 داده است که مکمل داده های جمع آوری شده از دیگر مشاهدهای سیستم عامل های مانند ایستگاه های زمینی و ماهواره ها به منظور نظارت بر انتشار CO2 از شهرستانها. استفاده تجاری از هواپیماهای مسافربری بزرگ جهانی فضایی پوشش اندازه گیری حتی در مناطق که در آن ما تنها پراکنده گاز گلخانه ای اندازه گیری شبکه ها به خصوص مکان هایی که امنیت زمین-سایت اندازه گیری چالش برانگیز است, از جمله در کشورهای در حال توسعه. “یک اجرای بیشتر از مشابه CO2 ابزار به دیگر پروازهای داخلی و بین المللی به طور قابل توجهی گسترش جهانی ما قابلیت نظارت از شهرستانها گفت:” Toshinobu ماچیدا پروژه رهبر CONTRAIL برنامه و سر دفتر جوی و اقیانوسی نظارت در موسسه ملی مطالعات زیست محیطی.

###

سلب مسئولیت: AAAS و EurekAlert! مسئول صحت اخبار منتشر شده به EurekAlert! با کمک موسسات و یا برای استفاده از هر گونه اطلاعات از طریق EurekAlert سیستم.

is.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de

Leave a reply

You may use these HTML tags and attributes: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>