زمان به قطع تلفن? تاثیر Covid-19 در جهان را از تماس با مرکز صنعت

محققان در انگلستان دانشگاه Strathclyde به تازگی بیان شده زنگ هشدار بیش از این بیماری سطح تماس با مرکز کارگران در این کشور در طول Covid-19. و پس از همه گیر این صنعت چشم انداز نگاه مجموعه ای به رفتن از بد به بدتر است.

برای مراکز تماس در سراسر جهان نوشته شده است بر روی دیوار در حالی که برای. با افزایش اتوماسیون در پشت سر هم با پیشرفت طبیعی-پردازش زبان صنعت است متوجه آن دیگر نیاز واقعی مردم به منظور تسهیل آن تماس.

در حال حاضر با Covid-19 به رقابت با آن را در بر داشت که در بسیاری از موارد آن را حتی مجاز به انسان کار در محل به هر حال با اجتماعی فاصله و مستندات پس از تبدیل شدن به جهانی هنجار شده است. همه این است که شروع به تماس با مرکز نگاه منسوخ شده است.

همچنین در rt.com Coronavirus به ارمغان می آورد الماس فروش به توقف تقریبا کامل

پیامدهای شده اند استارک. در هند میلیون ها نفر از مرکز تماس کارگران در این کشور ایالات متحده$100bn-علاوه بر آن اطلاعات و تماس با مرکز صنعت خواسته شد به محل کار از خانه در ماه مارس و در نتیجه گزارش های فراوان از وقفه در خدمات.

در فیلیپین است که به قابل ملاحظه برون سپاری بخش اقدامات مشابه گرفته شده است. این امر منجر به هزینه های جابجایی بیشتر برجسته ناکارآمدی صنعت زمان مدل سازی و وادار کردن کسب و کار به دنبال به راه حل های دیگر برای حرکت هر چه در پیش روست.

حتی در بخش دولتی Covid-19 است sapped تماس-مراکز کاهش ربط. در ایالات متحده به عنوان مثال بخش عمومی تماس با مراکز آمار شده اند به ادارات دولتی دستور داده اند که کاهش در بين کارکنان است. در همان زمان تماس های ورودی از عمومی افزایش یافته است به عنوان گیرنده جستجو برای راهنمایی در طول این زمان نامشخص منجر به یک بیاستفاده وضعیت.

همچنین در rt.com ترافیک هوایی نمی بازگشت به قبل از همه گیر سطح تا 2023 – IATA

در پاسخ به کسب و کار تبدیل شده به فن آوری است. آی بی ام واتسون دستیار chatbot برای کسب و کار دیدم 40 درصد افزایش در ترافیک بین فوریه و مارس. بو فرصت گوگل راه اندازی سریع آن پاسخ مجازی عامل chatbot که شبیه به آن مرکز تماس هوش مصنوعی در قیمت پایین تر برای کمک به در دست گرفتن افزایش در تقاضا.

یک chatbot کار می کند مانند هر دیگر دستیار صوتی, اما به جای داشتن یک برنامه کاربردی برای خرید مواد غذایی به عنوان مثال از آن است که به جای برنامه ریزی شده با یک اسکریپت پرسش و پاسخ است که در آن می توانید درک و پاسخ به. آن است که اگر قادر به انجام این کار — یک وضعیت است که به احتمال زیاد خواهد شد به عنوان کاهش chatbots پیشرفت – آن را نشان می دهد تماس به یک انسان واقعی.

در عین حال حتی با انسان پشتیبان مورد نیاز این واقعیت باقی می ماند که chatbots را ساخت بسیار آسان و سریع برای استقرار. حتی بیشتر مشکل ساز برای میلیون ها نفر از افرادی که امرار معاش بستگی به کار در یک مرکز تماس و آنها به ناچار ارزان تر از به کارگیری صدها نفر از مردم واقعی است. با بدترین رکود اقتصادی در یک نسل در افق آن را دشوار است برای پیدا کردن یک دلیل که چرا آنها نمی ماند در محل پس از همه گیر را تصویب کرده است.

فکر می کنم دوستان علاقه مند می شود ؟ به اشتراک گذاشتن این داستان!

tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de