تغییر آب و هوا: دانشمندان ترس خودرو افزایش خواهد CO2 ارتجاعی

روزانه جهانی تولید گازهای گلخانه ای CO2 کاهش 17 درصد در اوج خاموش شدن به دلیل اقدامات انجام شده توسط دولت در پاسخ به Covid-19, دانشمندان می گویند.

جامع ترین حساب رتبهدهی نشده است منتشر شده می گوید که تقریبا نیمی از رکورد کاهش شد و با توجه به کمتر ماشین سفر.

اما نویسندگان نگران هستند که مردم از بازگشت به کار استفاده از ماشین افزایش می یابد دوباره.

آنها از ترس انتشار گاز CO2 به زودی می تواند بالاتر از قبل از بحران.

آنها اصرار سیاستمداران به درک لحظه ای و واقعی و با دوام تغییرات در حمل و نقل شخصی و تحرک است.

در انگلستان, وزیر حمل و نقل Grant Shapps متعهد شده است £250m برای بهبود دوچرخه سواری و پیاده روی زیرساخت ها است. کشورهای دیگر نیز به دنبال برنامه های مشابه.

این مستندات که اکثر دولت ها به اجرا در پاسخ به Covid-19 تا به حال تاثیر قابل توجهی بر روی کربن-تولید فعالیت های جاسازی شده است که در تقریبا همه چیز را ما انجام می دهیم.

حمل و نقل جاده ای کاهش یافته است و شدیدا به عنوان حمل و نقل هوایی.

اما در حال حاضر که در انگلستان شروع به بازگشت به کار آقای Shapps گفت: مردم باید درایو به کار به جای استفاده از حمل و نقل عمومی باید پیاده روی یا دوچرخه سواری نمی تواند یک گزینه باشد.

“اگر شما می توانید راه رفتن و یا چرخه اما شما باید دسترسی به یک ماشین لطفا با استفاده از آن به جای سفر با اتوبوس یا تراموا,” او گفت:.

صنعت به طور موقت تعطیل و تقاضا برای انرژی در سراسر جهان سقوط کرده است.

در حال حاضر در جزئیات تجزیه و تحلیل محققان نشان داده اند که چگونه این تغییرات را نهفته در تولید گازهای گلخانه ای CO2.

آنها محاسبه کرده ایم سقوط کردن در کربن بر اساس مستند سیاست های اجرا شده در 69 کشور که بین آنها حساب برای 97 درصد از انتشار جهانی.

در اوج بحران در اوایل ماه آوریل روزانه تولید گازهای گلخانه ای کاهش یافته است 17 درصد نسبت به سال قبل به این معنی در حدود 17 میلیون تن کمتر CO2 بودند ساطع شده در هر روز است.

کلید به سقوط شده است ماشین. سطح حمل و نقل تولید گازهای گلخانه ای کاهش یافته است 43% همان مقدار به عنوان قطره ای از صنعت و تولید برق ترکیب شده است.

در حالی که حمل و نقل هوایی کاهش سرعت برداشت عناوین اقتصادی تاثیر آن تنها حساب برای 10 درصد کاهش در طول بیماری همه گیر.

چین شده است مسئول بزرگترین قطره و به دنبال آن آمریکا و اروپا و هند است.

اگر برخی از محدودیت در فعالیت های اقتصادی در محل اقامت در سراسر جهان تا پایان سال و سپس جهانی تولید گازهای گلخانه ای خواهد شد به احتمال زیاد افت 7٪.

اگر قبل از همه گیر سطوح حمل و نقل و فعالیت های اقتصادی بازگشت تا اواسط ماه ژوئن سالانه سقوط خواهد بود در حدود 4% می باشد.

اما این تیم تحقیقاتی که انجام این کار نگران است که دوباره بجای اول برگشتن به خصوص در جاده ها می تواند دیدن یک کربن افزایش است.


تجزیه و تحلیل – راجر Harrabin محیط زیست تحلیلگر

مستند مطرح شده سوال در مورد آلاینده های دیگر بیش از حد. یکی از کارشناسان برجسته پروفسور فرانک کلی از کالج کینگ لندن گفت که او می دانست که خودرو دیزل شد ساطع مراتب بیشتر از آلودگی آگهی – به طور کامل دو سال قبل از مقامات ایالات متحده در معرض رسوایی.

او گفت: رادیو 4 زندگی علمی برنامه که تیم او کشف یک عدم توازن بین تولید گازهای گلخانه ای اعلام شده توسط خودرو شرکت و واقعی خوانش در جاده ها است.

پروفسور کلی گفت که گزارش آن را به اداره محیط زیست غذا و امور روستایی (دفرا) اما آنها نمی نشر یافته های خود را. او گفت: کار انجام شده پس از آن در ایالات متحده منجر به اقدام قانونی علیه خودرو سازان که تا به حال نصب شده “شکست دستگاه های” برای احمق تنظیم کننده.

دولت شده است نزدیک به یک نظر.

در ضمن در Covid-19 بحران گفت: سطح آلاينده NO2 افتاده بود تا 60% در لندن پس از سقوط در ترافیک تحت مستند.

سطح یکی دیگر از آلاینده دوده و ذرات باقی مانده در مضر غلظت.


“یک نگرانی بزرگ است که مردم به طور طبیعی می خواهید برای رفتن به عقب به اتومبیل های خود را برای رفتن به محل کار و است که می تواند دوباره بجای اول برگشتن تولید گازهای گلخانه ای به همان سطح و یا حتی بالاتر از قبل یک بار همه می رود” گفت: پروفسور Corinne لو Quéré از دانشگاه شرق آنجلیا که منجر به تجزیه و تحلیل.

محققان می گویند که اساسی سیستمیک تغییر مورد نیاز است اگر تولید گازهای گلخانه ای منحنی است که به پهن در راه است که می تواند از بدترین اثرات تغییر آب و هوا.

وقتی که می آید به حمل و نقل وجود دارد فرصت های بزرگ با توجه به پروفسور لو Quéré.

او می گوید که پس از بحران مالی جهانی در سال 2008 برخی از دولت ها مانند چین و آمریکا و آلمان ساخته شده سرمایه گذاری های قابل توجهی در باد و انرژی خورشیدی و این راند را به قیمت از این منابع تجدید پذیر.

“در اینجا در حال حاضر در سال 2020 ما بسیار نزدیک به همان وضعیت در برق تحرک,” او گفت, اخبار بی بی سی.

“باتری قیمت پایین آمده اند ما تعداد زیادی از مدل ها و دولت ها در حال رفتن به سعی کنید به تقویت اقتصاد خود است.”

“بنابراین اگر این دو چیز می تواند چین و سپس آن را می تواند یک تفاوت بزرگ به حمل و نقل از فردا.”

گرفتن فرصت که این ویروس ارائه شده است و همچنین در خط مقدم از شرکت ها به فکر تغییر آب و هوا.

یک نامه امضا شده توسط 155 عمده شرکت های نمایندگی $2.4 تریلیون دلار (£1.96 تریلیون دلار) در بازار capitalisation, تماس, برای خالص-صفر تولید گازهای گلخانه ای در پاسخ به covid بحران است.

شرکت های بزرگ از جمله Carlsberg, Iberdrola, EDF و کوکا کولا اروپا می گویند آنها می خواهند دولت را به “اولویت سریع تر و عادلانه تر انتقال از خاکستری به یک اقتصاد سبز”.

نویسندگان این آخرین تحلیل در کربن تولید گازهای گلخانه ای به توافق برسند که در حال حاضر لحظه ای برای عمل است. آنها را به این واقعیت است که در حالی که تولید گازهای گلخانه ای CO2 ممکن است به طور موقت کاهش می یابد در حالی که همه غلظت CO2 در حال طولانی در جو با گرم شدن کره زمین.

آن را به یک تغییر اساسی به تغییر است.

“من فکر می کنم بسیار است که ما در یک چهارراه. و در این مرحله مانند انگلستان نخست وزیر بوریس جانسون گفت: از آن می تواند در هر راه بروید.”

“او صحبت کردن در مورد سلامتی خود را, اما در اینجا ما در حال صحبت کردن در مورد سلامت این سیاره است.”

“این می تواند در هر راه بروید.”

مطالعه منتشر شده در مجله طبیعت تغییر آب و هوا.

دنبال مت در توییتر.

tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de