VW می کشد Instagram تبلیغات پس از نژادپرستی ردیف

آلمانی ماشین های غول پیکر فولکس واگن خارج شده از یک سری از رسانه های اجتماعی تبلیغات و عذر خواهی کرد پس از یک نژاد پرستی ردیف.

یک بحث برانگیز آگهی نشان داد که پوست تیره مرد بودن مانور در اطراف با یک جفت سفید زنان دست قبل از اینکه flicked دور از زرد VW گلف به جلف موسیقی متن فیلم.

فولکس واگن عذر خواهی کرد و گفت این آگهی بود “اشتباه و ناخوش آیند”.

VW گفت: آن را بررسی چگونه آگهی منتشر شده بود.

آگهی بود که یکی در یک سری که قرار بود به تصویر کشیدن یک داستان عشق بین یک تیره پوست و مرد سفید زن است.

برای مثال یکی از این آگهی نشان داد این زن با قرار دادن یک پوشش بر روی شیشه جلو خودرو به تلاش برای فریب انسان است که او تا به حال یک بلیط پارکینگ که در واقع این بود که نامه ای از او.

لکه دار کردن

این سری که قرار بود در بوئنوس آیرس بود که به ترویج VW Golf 8. آن را قرار داده تا در Instagram و Facebook.

آگهی که باعث جنجال نشان داد مرد لباس پوشیدن و در یک دست کت و شلوار که دستکاری شده توسط یک بسیار بزرگ جفت دست سفید بیش از یک موسیقی متن فیلم از یک زن, خنده, خوش بین, موسیقی و کمدی جلوه های صوتی.

قرار بود آن را به تقلید ویدئوها قرار داده تا در رسانه های اجتماعی که در آن یک فرد به نظر می رسد کنترل دیگری مانند یک عروسک خیمه شب بازی.

مرد مانور دور از زرد, VW Golf و flicked به یک کافه به نام “خرده روده بزرگ”.

کافه یک مکان واقعی در بوئنوس آیرس در نزدیکی روده بزرگ تئاتر تئاتر به نام پس از کریستف کلمب.

اما نام “خرده روده بزرگ” ترجمه از فرانسه به فارسی و از فرانسه به آلمانی به عنوان “کمی مهاجر” یا “کوچک مهاجر”.

‘شگفت زده و شوکه’

کاربران توییتر نیز اشاره کرد که زمانی که شعار آلمانی “Der Neue گلف” (که به معنی “گلف جدید”) محو در این نامه که محو در اولین طلسم یک کلمه آلمانی “neger” است که می تواند مورد استفاده قرار گیرد به عنوان آلمانی معادل n-word.

“Neger” می تواند بسیار تحقیر امیز در آلمان است و به عنوان نژادی لکه دار کردن.

در ابتدا VW در پاسخ به انتقاد در Instagram گفت که منشاء مردم به تصویر کشیده شده مربوط نمی شد و آن را “شگفت زده و شوکه شده است که ما Instagram داستان می تواند بسیار اشتباه”.

اما آن را بعد از عقب نشینی کرد و گفت در یک بیانیه گفت: “ما به طور کامل درک انزجار و خشم در پاسخ به این ویدئو. این کاملا روشن است که این فیلم اشتباه است و ناخوش آیند. ما بصورتی پایدار و محکم فاصله خودمان را از این ویدئو و عذر خواهی صمیمانه.”

آن گفت که با توجه به سابقه خود – شرکت راه اندازی شد توسط نازی ها قبل از جنگ جهانی دوم – “فولکس واگن است موقعیت خود را به عنوان یک شرکت است که قابل تحمل نیست هر شکلی از نژادپرستی و بیگانه ستیزی و یا تبعیض.”

نازی ها و کالسکه بچه

این شرکت دارای تعداد زیادی از داخلی طرح های طراحی شده برای ترویج تنوع و منصفی همکاری آن گفت: پس از آن است که “همه بیشتر خسته کننده است که ما را ساخته اند این اشتباه است.”

آن اضافه شده است که آن را “بررسی چگونگی این می تواند اتفاق افتاد – و در قرعه کشی لازم است عواقب” که می تواند شامل کنترل و توازن در آن بازاریابی است.

این اولین بار نیست که فولکس واگن به قضاوت نادرست آن پیام.

در سال 2013 وجود دارد جنجال در آمریکا پس از شرکت پخش یک Superbowl آگهی با شخصیت یک مرد سفید پوست از ایالت مینه سوتا صحبت با جامائیکا لهجه تشویق همکاران به آرامش بیشتری در رویکرد خود را به زندگی است.

در مارس 2019 فولکس واگن رئیس هیئت مدیره هربرت Diess عذر خواهی کرد پس از فراخوانی یک نازی شعار برای توصیف اهمیت تقویت این گروه سود.

و در ماه اوت سال 2019 یک آگهی VW که نشان داد مردان پرماجرا به عنوان یک زن نشسته با یک کالسکه ممنوع شد در انگلستان جنسیتی کلیشه قوانین.

tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de