افزایش تعداد نسل اول زبان آموزان این است که پشت در جهانی آموزش و پرورش

‘نسل اول شاگردان – تعداد قابل توجهی از دانش آموزان در سراسر جهان که به نمایندگی از نسل اول در خانواده خود را به دریافت آموزش و پرورش – نیز به طور قابل توجهی بیشتر احتمال دارد به ترک مدرسه بدون سواد عمومی و یا حساب مهارت های یک مطالعه نشان می دهد.

تحقیقات دانشگاهیان در دانشکده آموزش و پرورش, دانشگاه کمبریج, دانشگاه آدیس آبابا و اتیوپی سیاست مطالعات به بررسی پیشرفت از هزاران نفر از دانش آموزان در اتیوپی از جمله تعداد زیادی از نسل اول شاگردان: کودکانی که والدین آنها هرگز به مدرسه رفت.

اعداد از جمله دانش آموزان باید افزایش یافت و در بسیاری از پایین و کشورهای با درآمد متوسط در دهه های اخیر به عنوان دسترسی به آموزش و پرورش گسترده تر شد. مدرسه ابتدایی ثبت نام در اتیوپی برای مثال بیش از دو برابر شده از سال 2000 به لطف یک موج از دولت و آموزش و پرورش سرمایه گذاری و اصلاحات.

اما مطالعه جدید دریافتند که نسل اول زبان آموزان بسیار بیشتر احتمال دارد به underperform در ریاضی و زبان انگلیسی است که بسیاری از تلاش برای پیشرفت از طریق سیستم مدرسه.

یافته های منتشر شده در آکسفورد نقد و بررسی آموزش و پرورشنشان می دهد که سیستم مانند اتیوپی – که یک نسل پیش catered به طور عمده برای کودکان از نخبگان اقلیت به فوریت نیاز به انطباق با اولویت بندی نیازهای نسل اول زبان آموزان که اغلب بیشتر معایب از معاصران خود را.

استاد پائولین رز, مدیر این تحقیقات برای دسترسی عادلانه و یادگیری (واقعی) مرکز در دانشکده آموزش و پرورش و یکی از نویسنده مقاله را گفت: “تجربه نسل اول زبان آموزان تا حد زیادی از بین رفته تحت رادار. ما می دانیم که سطح بالایی از آموزش والدین اغلب به نفع کودکان, اما ما در نظر گرفته اند به مراتب کمتر چگونه عدم وجود آن است که یک نقطه ضعف است.”

“کودکان از این پس زمینه ممکن است به عنوان مثال رشد کرده و بدون مواد خواندن در خانه. تحقیقات ما نشان می دهد که نسل اول یادگیرنده شما قرار می دهد در یک نقطه ضعف بالاتر از ضعیف بودن. استراتژی های جدید مورد نیاز به اولویت بندی این دانش آموزان اگر ما واقعا می خواهید برای ترویج آموزش با کیفیت برای همه است.”

این مطالعه با استفاده از داده های جوان زندگی یک پروژه بین المللی مطالعه در دوران کودکی فقر برای ارزیابی اینکه آیا وجود دارد که قابل اندازه گیری ارتباط بین نسل اول یادگیرنده و یادگیری کودکان نتایج.

آنها به ویژه در درو در دو مجموعه داده: یکی از 2012/13, تحت پوشش, پیشرفت بیش از 13,700 درجه 4 و 5 دانش آموزان در اتیوپی مناطق دیگر از 2016/17 تحت پوشش تقریبا به همان تعداد و ترکیب در نمرات 7 و 8. آنها نیز به خود جلب کرد در زیر مجموعه ای از کسانی که در هر دو نظرسنجی متشکل از حدود 3000 دانش آموز در کل.

حدود 12% از کل مجموعه که شامل کسانی که در مدرسه بودند نسل اول زبان آموزان. محققان دریافتند که نسل اول زبان آموزان اغلب از بیشتر محروم زمینه نسبت به سایر دانش آموزان: برای مثال آنها به احتمال زیاد به زندگی می کنند بیشتر از مدرسه آمده از خانواده های فقیر و یا عدم دسترسی به یک کامپیوتر خانگی. بدون در نظر گرفتن شرایط گسترده تر اما نسل اول زبان آموزان نیز همواره بیشتر احتمال دارد به underperform در مدرسه.

به عنوان مثال: تحقیقات وارد start-از-سال آزمون نمرات دانش آموزان در کلاس های 7 و 8. این استاندارد (یا ‘کوچک’) به طوری که 500 نمایندگی ميانگين نمره آزمون. با استفاده از این اندازه گیری متوسط نمره آزمون از نسل اول زبان آموزان در ریاضی شد 470 مقایسه با 504 غیر از نسل اول دانش آموزان است. در زبان انگلیسی نسل اول زبان آموزان به طور متوسط 451 در مقایسه با 507 برای خود غیر از نسل اول همسالان.

دستیابی شکاف بین نسل اول زبان آموزان و همسالان خود نیز نشان داده شد به گسترش در طول زمان: نسل اول زبان آموزان از کلاس 4/5 کوهورت در این مطالعه برای مثال بیشتر بود پشت همسالان خود پایان کلاس 4 از زمانی که آنها شروع شد.

نویسندگان استدلال می کنند که گسترده عدم در نظر گرفتن معایب مواجه با نسل اول زبان آموزان ممکن است در بخشی از توضیح دهد که چرا بسیاری از کم درآمد و با درآمد متوسط کشورهای در حال تجربه یک به اصطلاح “یادگیری بحران’ که در آن نیل در سواد آموزی و حساب فقیر باقی می ماند با وجود گسترش دسترسی به آموزش و پرورش است.

در حالی که این است که اغلب سرزنش در مسائلی مانند کلاس بزرگ سایز یا کیفیت تدریس محققان می گویند که آن را ممکن است برای انجام با موجی از کودکان محروم به سیستم که تا همین اواخر نمی باید به آموزش به عنوان بسیاری از دانش آموزان از این پس زمینه.

آنها نشان می دهد که بسیاری از معلمان ممکن است نیاز به آموزش های فوق العاده برای کمک به این دانش آموزان که اغلب کمتر به خوبی آماده برای مدرسه از کسانی که از ادامه تحصیل (و اغلب ثروتمند) خانواده. درسی ارزیابی سیستم ها و استراتژی های دستیابی همچنین ممکن است نیاز به اقتباس به حساب این واقعیت است که در بسیاری از نقاط جهان ترکیبی از دانش آموزان در مدرسه ابتدایی در حال حاضر به مراتب متنوع تر از نسل قبل است.

استاد Tassew Woldehanna رئیس دانشگاه آدیس آبابا و یکی از نویسنده مقاله را گفت: “آن است که در حال حاضر به طور گسترده ای اذعان کرد که زمانی که کودکان در سراسر جهان شروع به بازگشت به مدرسه پس از COVID-19 مستندات بسیاری از کسانی که از کمتر-مزایای زمینه تقریبا قطعا کاهش یافته است بیشتر در آموزش و پرورش خود را در مقایسه با همسالان خود. این داده ها نشان می دهد که در پایین و کشورهای با درآمد متوسط اول نسل آموزان باید هدف فوری توجه, با توجه به معایب آنها در حال حاضر ،

“این احتمال وجود دارد که حداقل یک وضعیت مشابه به یکی از ما را دیده اند در اتیوپی وجود دارد و در دیگر کشورهای جنوب صحرای آفریقا که در آن بسیاری از امروز پدر و مادر و مراقبان مشابه هرگز به مدرسه رفت” رز اضافه شده است.

“این یافته ها نشان می دهد که تحصیل در شکل کنونی آن است نه کمک به این کودکان به عقب: اگر هر چیزی آن را ساخت چیزهای کمی بدتر است. وجود دارد راه هایی برای ساختار آموزش و پرورش متفاوت است به طوری که تمام کودکان در یادگیری در یک سرعت مناسب. اما ما شروع به پذیرش آن به عنوان دسترسی به آموزش و پرورش وسیعتر از آن اجتناب ناپذیر است که برخی از کودکان نیاز به توجه بیشتر از دیگران است. که ممکن است به دلیل عدم کیفیت در سیستم اما به دلیل پدر و مادر خود را هرگز همان فرصت است.”

###

tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de