روزنامه ها گزارش ایمنی خودرو کمتر به یاد می آورد زمانی که تولید کنندگان تبلیغ بیشتر با آنها

است به گزارش رسانه ها مغرضانه به نفع شرکت هایی که تبلیغ با آنها ؟ یک مطالعه جدید در نگاه به رابطه بین تبلیغات توسط تولید کنندگان خودرو در آمریکا روزنامه ها و اخبار پوشش ایمنی خودرو را به یاد می آورد در اوایل 2000s. این مطالعه نشان داد که روزنامه های ارائه پوشش کمتر از یاد صادر شده توسط تولید کنندگان که آگهی بیشتر به طور منظم در نشریات خود را از یاد صادر شده توسط تولید کنندگان دیگر که آیا تبلیغ نیست و این رخ داده است و بیشتر زمانی که به یاد می آورد بیشتر درگیر نقص شدید.

این مطالعه توسط محققان در دانشگاه کارنگی ملون دانشگاه Loyola Marymount University, دانشگاه براون و بارسلونا فارغ التحصیل دانشکده اقتصاد (GSE). به نظر می رسد در مدیریت علم است.

“به دلیل پوشش رسانه ای بر انواع نتایج آن را حیاتی است که رسانه های خبری ارائه بی طرفانه و دقیق اطلاعات به مصرف کنندگان به طوری که آنها می توانید آگاهانه تصمیم گیری می گوید:” Ananya Sen استادیار سیستم های اطلاعاتی و اقتصاد در دانشگاه کارنگی ملون است هاینز کالج که مستروف مطالعه است. “یافته های ما نشان می دهد قوی با عرضه تعصب با توجه به درآمد حاصل از تبلیغات است که ممکن است بسیار خطرناک باشد.”

تبلیغات حساب برای نزدیک به 80 درصد از روزنامه’ درآمد کل در ایالات متحده با مجموع هزینه تبلیغات توسط بخش خودرو بیش از 20 میلیارد دلار در سال 2006. نویسندگان این مطالعه ادعا می کنند که روزنامه’ اعتماد در تبلیغات نگرانی که سرمقاله تصمیم گیری ممکن است در معرض تاثیر, تبلیغ, به خصوص آنهایی که بزرگ است.

آن را دشوار است برای جدا کردن تبلیغ تعصب از تعصب مربوط به ترجیحات و خواسته های مصرف کنندگان و تعداد کمی از مطالعات ارزیابی شرایط بازار است که ممکن است به حداقل رساندن چنین تعصبات. این مطالعه غلبه بر این چالش ها با تجزیه و تحلیل رسانه های تعصب در زمینه ایمنی خودرو را به یاد می آورد یک وضعیت که در آن تبلیغ و خوانندگان مسلما باید مخالف تنظیمات از نظر پوشش. علاوه بر این توسط به دنبال در های متعدد آمریکا در روزنامه ها مطالعه کافی را فراهم می کند ناهمگونی در سطح رقابت بین روزنامه های مختلف در سراسر محلی اخبار بازار اجازه داده است که محققان به رسم سیاست نتیجه گیری.

محققان با جمع آوری اطلاعات در تمام اتومبیل ایمنی به یاد می آورد صادر شده در ایالات متحده توسط ملی بزرگراه ترافیک ایمنی دولت (زیادی از NHTSA) بین سال 2000 تا 2014 با تمرکز بر روی به یاد می آورد از نه تن از بزرگترین تولید کنندگان در ایالات متحده در بازار خودرو. سپس آنها جمع آوری داده ها در تعدادی از مقالات در مورد به یاد می آورد منتشر شده بیش از مدت مشابه در 115 آمریکا daily روزنامه ملی و محلی پیدا کردن مجموع بیش از 13,600 مقالات.

این مطالعه همچنین اطلاعات جمع آوری شده در ماهنامه تبلیغاتی صرف در این روزنامه ها توسط ماشین تولید کنندگان و فروشندگان محلی. برای اندازه گیری محلی تقاضا برای اطلاعات در مورد به یاد می آورد خاص کنندگان در این مطالعه با استفاده از داده های نظر سنجی در توزیع مالکیت خودرو با نام تجاری و منطقه جغرافیایی. به عنوان یک پروکسی برای حضور آنلاین رقبای مطالعه اطلاعات جمع آوری شده در زمان ورود Craigslist, بزرگترین پلت فرم آنلاین برای تبلیغات طبقه بندی شده به آمریکا روزنامه بازار. در نهایت محققان به شمارش در سراسر کشور مرگ و میر مرتبط با تصادف های ارائه شده توسط NHTSA.

این مطالعه به این نتیجه رسیدند که روزنامه های ارائه پوشش کمتر از به یاد می آورد از تولید کنندگان که خرید بیشتر تبلیغات در دو سال گذشته. به طور خاص, هزینه های بالاتر در تبلیغات همراه بود با کاهش احتمال که روزنامه ها به چاپ هر مقاله در به یاد می آورد و برای کسانی که روزنامه که انتشار اطلاعات در مورد به یاد می آورد کمتر از مقالات منتشر شده بودند. تعصب شد, قوی ترین زمانی که روزنامه ها منتشر تبلیغات محلی و نمایندگی های خودرو. اثر قوی تر بود برای به یاد می آورد که شامل تعداد زیادی از وسایل نقلیه که درگیر شدید نقص.

این مطالعه همچنین نشان داد که خوانندگان که متعلق به خودرو توسط یک تولید کننده و صادر شده است که یک فراخوان می خواستم اطلاعات بیشتر در مورد این موضوع در حالی که تبلیغ می خواستم برای به حداقل رساندن این اطلاعات است.

علاوه بر این مطالعه نشان داد که ظهور سیستم عامل های آنلاین (مانند Craigslist) و پس از آن به وخامت وضعیت مالی بسیاری از روزنامه ها را تضعیف کرده اند سرمقاله استقلال و در نتیجه توانایی بیشتری از تبلیغات برای جلوگیری از محتوای منفی.

معرفی به بازار Craigslist و شرکت هایی مانند آن کاهش می یابد مقدار از درآمد حاصل از تبلیغات روزنامه ها دریافت از تبلیغات طبقه بندی شده. این باعث شده است تا روزنامه بیشتر با تکیه به شدت در شرکت های بزرگ تبلیغ که به نوبه خود تقویت شده است تاثیر این تبلیغ این مطالعه به این نتیجه رسیدند.

اما رقابت بین روزنامه ها ممکن است کاهش میزان مطلوب پوشش داده شده به تولید این مطالعه نشان داد.

“آسیب پذیری از روزنامه ها تحت تأثیر تبلیغات و نقش ساختار بازار باید مفاهیم برای سیاستگذاران” توضیح می دهد که گراهام بیتی استادیار اقتصاد در Loyola Marymount University که مستروف مطالعه است. “رگولاتور باید تدوین قوانین است که محدود کردن چنین تضاد منافع را از طریق سیاست های مانند محدود کردن غلظت رسانه مالکیت و تشویق رقابت بین رسانه ها.”

###

این پژوهش از بودجه دانشگاه تورنتو, دانشگاه براون, بارسلونا, GSE, ژان ژاک Laffont دیجیتالی صندلی MIT ابتکار در اقتصاد دیجیتال و آزمایشگاه بین رشته ای ارزیابی سیاست های عمومی.

سلب مسئولیت: AAAS و EurekAlert! مسئول صحت اخبار منتشر شده به EurekAlert! با کمک موسسات و یا برای استفاده از هر گونه اطلاعات از طریق EurekAlert سیستم.

tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.net