جنسیتی ‘انجمن زیبایی شناسی’: وابسته به عشق شهوانی, آگهی, برای, مواد غذایی گیاهی وگان مکمل جرقه خشم اتریش سبزی در آخرین بیدار نبرد

یک تحریک آمیز کمپین بازاریابی راه اندازی شد برای ترویج وگان دوستانه مکمل های غذایی به انتقاد چشم اتریش سبز اشتعال در عین حال یکی دیگر از عدالت اجتماعی زد و خورد در اینترنت.

صفرا داروسازی نورد از یک پر رو تبلیغ این برنامه شامل یک زن برهنه (یا بنابراین ما منجر به این باور) suggestively استراحت یک پوست موز بر روی چانه اش. “ما در حال انجام آن وگان در حال حاضر” تبلیغات اعلام کرد.

جنسی کنایه بود نه به خوبی دریافت شده توسط سبزها MP Meri Disoski این سخنگو برای زنان و برابری است که حمله کردن در مواد تبلیغاتی در یک پیام ارسال شده برای Facebook.

با این استدلال که وجود دارد این است که “بدون اتصال” بین تبلیغات و آنچه در آن است که به منظور ترویج Disoski گفت: صفرا داروسازی به جرم “استفاده از زن به عنوان یک جنسی چشم گیر” برای محصولات خود را. محکومیت آگهی ها “مستهجن زیبایی شناسی” او ادعا کرد که این شرکت تا به حال نقض منشور اخلاقی گذاشته شده توسط اتریش تبلیغات شورای. MP خواست شرکت دارویی به خارج تبلیغ و “خودداری از جنسیتی تبلیغات در آینده است.”

پاسخ به پیام خود را تا حد زیادی مثبت با همکار اتریشی ابراز مشابه انزجار با آگهی. یکی Facebook کاربر سوال اتهام تبعیض اشاره کرد که زنان به خوبی نشان داده شده در میان صفرا داروسازی ارشد رهبری است.

با استفاده از کشنده عکس از هر دو مردان و زنان برای فروش محصولات است که هیچ چیز جدید در دنیای تبلیغات اما مقاومت مواجه برابر چنین شیوه افزایش یافته است و با ظهور رسانه های اجتماعی محور مبارزات به shame شرکت ها و افراد متهم به سیاسی نادرستی.

KFC استرالیا بود در تیررس در ماه ژانویه پس از در حال اجرا در آگهی های تلویزیونی است که شامل یک جفت از پسران شگفت در یک چادری زن تنظیم سینه بند او. شبیه به انتقاد از کار اخراج صفرا داروسازی, فست فود های زنجیره ای متهم شده بود از تبعیض جنسی و objectifying زنان است. عدالت اجتماعی رزمندگان نیز مشغول در آلمانی زبان. فولکس واگن آمد و زیر آتش این هفته پس از متهم به پخش یک دادم نژادپرستانه ارتقاء آن گلف جدید مدل.

همچنین در rt.com خودرو مسابقه ای(d): فولکس واگن چین به قلع-فویل-کلاه ⠀ که دیدن علامت OK & پنهان n-word در آخرین آگهی

رشد حساسیت بیش از قابل قبول شیوه های بازاریابی می تواند نتیجه معکوس دارد. در مثال اخیر سوئدی تبلیغات معرفی مفهوم “womanspreading” – که در صورتحساب یا لیست به عنوان یک زن-توانمند سازی مقابله به مردان ظالم, پخش كردن, پاهای خود را در حمل و نقل عمومی و فضاهای دیگر. این حیله بود به شدت مورد انتقاد قرار به عنوان شیرخواران و ریاکارانه.

مانند این داستان ؟ به اشتراک گذاری آن با دوستان!

tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de