مطالعه لینک های شدید دوران کودکی محرومیت به عصب مشکلات در بزرگسالی

یک تیم از محققان از دانشگاه ساوتهمپتون, دانشگاه, داخل حمام و کالج کینگ در لندن را ارائه شواهد قانع کننده ای از تاثیر سختی در دوران کودکی در عملکرد عصب در بزرگسالی است. آنها همچنین نشان داد که عصب مشکلات ممکن است توضیح دهد که چرا در اوایل سختی است مربوط به اختلال بیش فعالی کمبود توجه (ADHD) در بعد زندگی است.

خود را مطالعه منتشر شده در مجله روانشناسی پزشکی, تجزیه و تحلیل عصب تابع در 70 بزرگسالان جوان که در معرض به شدت محروم کردن شرایط در رومانیایی یتیم خانه در نیکلأ چائشسکو رژیم و پس از آن به تصویب رسید و توسط خانواده ها است. این adoptees بودند در مقایسه با 22, انگلیسی, adoptees از سنین مشابه که تا به حال دچار محرومیت دوران کودکی.

به عنوان بخشی از تحقیقات adoptees خواسته شد برای انجام تست برای ارزیابی عصب خود را از عملکرد در پنج حوزه: کنترل پاسخ های خود را (مهاری کنترل) آینده نگر و حافظه و تصمیم گیری عاطفی و شناخت و توانایی شناختی (IQ). آینده نگر و حافظه توانایی به یاد داشته باشید برای انجام کاری در آینده مانند به خاطر سپردن برای رفتن به یک قرار ملاقات و یا آنچه شما نیاز به خرید اگر شما یک لیست خرید. ADHD و اختلال طیف اوتیسم (ASD) نشانه گرفت و از طریق پرسشنامه های تکمیل شده توسط پدر و مادر خود را.

نتایج نشان داد که رومانیایی adoptees حال کاهش ضریب هوشی و انجام شده کمتر به خوبی در دیگر چهار آزمایش در مقایسه با زمانی که به adoptees که تا به حال دچار محرومیت است. این adoptees با کمترین ضریب هوشی و بزرگترین مشکلات در حافظه آینده نگر بودند احتمال بیشتری برای نشان دادن علائم ADHD در بزرگسالی نسبت به کسانی که بدون عصب مشکلات است. محققان دریافتند هیچ ارتباط مستقیم بین ASD علائم و عصب عملکرد.

آخرین تحقیقات بخشی از برنامه گسترده تر به زبان انگلیسی و رومانیایی Adoptees مطالعه یک مطالعه همکاری بین دانشگاه ساوتهمپتون و کالج کینگ لندن آغاز شد که در مدت کوتاهی پس از سقوط رژیم کمونیستی در رومانی.

زندگی کودکان در موسسات قرار گرفتند و به شدت فقیر بهداشت ناکافی مواد غذایی کمی محبت و هیچ اجتماعی یا شناختی تحریک. این مطالعه تجزیه و تحلیل سلامت روانی و رشد مغز از 165 کودکانی که زمان صرف شده در رومانیایی موسسات و بودند که تصویب شده توسط خانواده ها در انگلستان زمانی که دو هفته و 43 ماه.

محقق اصلی در این مطالعه و استاد ادموند Sonuga-Barke که شروع به مطالعه در حالی که مشغول به کار در دانشگاه ساوتهمپتون است و در حال حاضر بر اساس در موسسه روانپزشکی روانشناسی و علوم اعصاب در کالج کینگ لندن است.

صحبت از آخرین تحقیقات پروفسور Sonuga-Barke گفت: “این مطالعه کمک به ما در حال تغییر درک از قدرت در اوایل محیط زیست به شکل رشد مغز -نشان می دهد که اثرات نهادی محرومیت در شناخت هنوز هم می تواند دیده می شود پس از بیش از بیست سال تجربه مثبت در عملکرد بالا و با محبت خوانده خانواده های ما منجر به اذعان کرد که محدودیت هایی وجود دارد به مغز را اعاده دهنده قدرت است.”

دکتر دنیس Golm, مدرس روانشناسی در دانشگاه ساوتهمپتون گفت: “این مطالعه نشان می دهد که نهادی محرومیت می تواند اثرات طولانی مدت بر روی طیف وسیعی از عصب توابع مهم هستند که در زندگی روزمره مانند حافظه و به طور کلی توانایی های فکری. یافته های ما نیز تاکید بر اهمیت بهبود کیفیت مراقبت از کودکان در موسسات.”

###

یادداشت به ویراستاران

مطالعه “تاثیر دوران کودکی محرومیت در بزرگسالان عصب عملکرد مرتبط است با ADHD نشانه تداوم” منتشر شده است با DOI https://doi.org/10.1017/S0033291720001294

برای کسب اطلاعات بیشتر و یا درخواست مصاحبه لطفا با استیو بیتس, رسانه, روابط, افسر, دانشگاه ساوتهمپتون. 07342 060429, [email protected]

سلب مسئولیت: AAAS و EurekAlert! مسئول صحت اخبار منتشر شده به EurekAlert! با کمک موسسات و یا برای استفاده از هر گونه اطلاعات از طریق EurekAlert سیستم.

tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de