بهتر آماده برای بحران های آینده

این مقاله به بررسی اجمالی از گسترش Covid-19 و تشریح شش علل بحران: نمایی عفونت نرخ بین المللی یکپارچه سازی ظرفیت کافی از سیستم مراقبت های بهداشتی در بسیاری از کشورها درگیری صلاحیت و عدم دوراندیشی در بخشی از بسیاری از سازمان های دولتی نیاز به دست و پنجه نرم کردن با اثرات اقتصادی از خاموش کردن به صورت موازی به بحران بهداشت و درمان و همچنین ضعف در بازار سرمایه ناشی از بحران مالی سال 2008 است. راه حل های ارائه شده توسط تیم نویسندگان توسعه یافته بودند با استفاده از یک چارچوب توسعه بین المللی خطر حکومت شورا که Ortwin Renn کمک کرده است.

با توجه به مطالعه از جنبه های خطر حکومت توضیح داده شده در این چارچوب به خصوص مربوط به تلاش برای غلبه بر تاج بحران است. بر این اساس نویسندگان برجسته کردن اهمیت افزایش جهانی ظرفیت به صورت علمی و فنی ارزیابی ریسک به منظور ارائه قابل اعتماد اولیه سیستم های هشدار دهنده. این تحقیقات باید تکمیل تجزیه و تحلیل خطر درک شده – به عنوان مثال فردی و افکار عمومی نگرانی ها و آرزوها. آگاهی و اذعان به این برداشت را تسهیل موثر بحران و ارتباطات را قادر می سازد تا مقامات به موضوع موثر بهداشت عمومی دستورالعمل. این منجر به یک کار کلیدی برای تصمیم سازان – ارزیابی ریسک: آیا و تا چه حد در کاهش خطر اقدامات لازم است ؟ چه تجارت آف در حال شناسایی در طول توسعه از اقدامات و محدودیت و چگونه می توان آنها را حل و فصل بر اساس به رسمیت شناخته شده و معیارهای اخلاقی در نور قابل توجهی درجه ای از عدم قطعیت? این شناسایی و ارزیابی ریسک فراهم می کند گزینه های واجد شرایط برای مدیریت ریسک است. تمرکز در اینجا این است که در توسعه جمعی اتصال تصمیم گیری در مورد اقدامات برای به حداقل رساندن درد و رنج مبتلا جمعیت به عنوان یک کل و همچنین به عنوان استراتژی برای به حداقل رساندن عوارض جانبی نامطلوب است. هماهنگ بحران و خطر ارتباطی بیمه های علمی قوی و حرفه ای ارتباطات تخصص بسیار مهم برای موفقیت تلاش ها برای مقابله با بحران.

تیم نویسندگان است مقطر ده توصیه از یافته های آن:

  1. آدرس خطرات در منبع: در مورد بیماری های همه گیر این به معنای کاهش احتمال ویروس ها در حال انتقال از حیوانات به انسان است.
  2. پاسخ به هشدارها: این شامل بررسی های ملی و بین المللی ارزیابی ریسک و توسعه بهتر پادمان برای خطرات به خصوص اثرات جدی.
  3. اذعان تجارت آف: اقدامات لازم برای کاهش خطر خاص را تحت تاثیر خطرات دیگر. عوارض نامطلوب باید شناسایی شده در ارزیابی ریسک.
  4. در نظر گرفتن نقش فناوری: چگونه می توان یادگیری ماشین و فن آوری های دیگر اعمال می شود به حمایت های همه گیر ارزیابی آمادگی و پاسخ?
  5. سرمایه گذاری در انعطاف پذیری: سود در بهره وری سازمانی را ساخته اند سیستم های بحرانی مانند مراقبت های بهداشتی بیشتر آسیب پذیر است. انعطاف پذیری خود را باید تقویت شود, به عنوان مثال با کاهش وابستگی مهم در محصولات و خدمات.
  6. تمرکز بر روی مهم ترین گره ها در سیستم: اوایل اعمال محدودیت بر سفر هوایی باید ثابت موثر در مبارزه با یک بیماری همه گیر. جهانی صندوق اضطراری می تواند به منظور رسیدگی به هزینه از جمله اقدامات است.
  7. تقویت پیوندهای میان علم و سیاست گذاری: آن دسته از کشورهایی است که در آن اطلاعات علمی و مبتنی بر علم سیاست مشاوره به راحتی در دسترس سیاستگذاران داشته اند موفقیت بیشتری در مبارزه با کروناویروس.
  8. ساخت دولت ظرفیت: مقابله با خطرات سیستمیک باید به عنوان جدایی ناپذیر از جنبه حکومت داری خوب است که انجام شده است بر اساس مداوم و نه به عنوان یک پاسخ اضطراری.
  9. بهبود ارتباطات: ارتباطات در اطراف Covid-19 آهسته بود یا کمبود در تعدادی از کشورها. یکی از راه حل خواهد بود استقرار ملی و بین المللی خطر اطلاعات و ارتباطات واحد است.
  10. منعکس اجتماعی اختلال: تاج بحران مجبور است از مردم و سازمان ها به آزمایش با کار جدید و الگوهای زندگی. در حال حاضر زمان را در نظر بگیرید که این تغییرات باید حفظ شود بیش از مدت طولانی.

###

سلب مسئولیت: AAAS و EurekAlert! مسئول صحت اخبار منتشر شده به EurekAlert! با کمک موسسات و یا برای استفاده از هر گونه اطلاعات از طریق EurekAlert سیستم.

tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de

ایندکسر

hacklink al hd film izle php shell indir siber güvenlik türkçe anime izle Fethiye Escort Fethiye Escort Marmaris Escort android rat istanbul duşakabin fud crypter hack forum owarkadaşlık sitesimobil ödeme bozdurmaMobil Ödeme BozdurmaMobil Ödeme BozdurmaMobil Ödeme Nakite Çevirme