تاثیر کودکان تنهایی امروز آشکار می تواند در افسردگی برای سال آمده

کودکان و نوجوانان هستند به احتمال زیاد به تجربه بالا و میزان افسردگی و اضطراب پس از زمان مستند و انزوای اجتماعی به پایان می رسد و خدمات بالینی نیاز به آماده برای یک آینده افزایش تقاضا با توجه به نویسندگان جدید بررسی سریع به دراز مدت سلامت روان اثر مستند.

این تحقیقات که تساوی در بیش از 60 از قبل موجود نظیر-بررسی مطالعات به موضوعات پوشا انزوا و تنهایی و سلامت روان برای افراد جوان در سن 4 – 21 منتشر شده امروز (دوشنبه 1 ژوئن 2020) در مجله آمریکایی آکادمی روانپزشکی کودک و نوجوان.

با توجه به بررسی های جوان و افرادی که تنها هستند ممکن است به اندازه سه برابر بیشتر احتمال ابتلا به افسردگی در آینده و تاثیر تنهایی بر سلامت روان می تواند برای حداقل 9 سال است.

مطالعات برجسته ارتباط بین تنهایی و افزایش خطر ابتلا به مشکلات روحی و روانی برای افراد جوان است. همچنین شواهدی وجود دارد که مدت تنهایی ممکن است مهم تر از شدت تنهایی در افزایش خطر ابتلا به آینده و افسردگی در میان افراد جوان است.

به این می گویند نویسندگان باید به عنوان یک هشدار به سیاستگذاران از حد انتظار افزایش تقاضا برای خدمات بهداشت روانی از افراد جوان و افراد جوان در سال به آمده – هر دو در اینجا در انگلستان و در سراسر جهان است.

دکتر ماریا Loades بالینی, روانشناس از گروه روانشناسی در دانشگاه حمام که رهبری این کار توضیح داد: “از تجزیه و تحلیل ما روشن است قوی وجود دارد ارتباط بین تنهایی و افسردگی در افراد جوان هر دو در فوری و دراز مدت. ما می دانیم که این اثر را می توان گاهی عقب مانده معنی آن می تواند تا 10 سال به واقعا درک مقیاس سلامت روانی تاثیر covid-19 بحران ایجاد کرده است.”

برای معلمان و سیاستگذاران در حال حاضر در حال آماده شدن برای مرحله دوباره شروع مدارس در انگلستان برنامه ریزی شده از امروز شنبه 1 ژوئن, Dr Loades نشان می دهد این تحقیقات می تواند پیامدهای مهمی برای این روند چگونه موفق شده است بیش از حد.

او می افزاید: “شواهدی وجود دارد که این مدت از تنهایی به عنوان مخالف به شدت است که به نظر می رسد که بزرگترین تاثیر را بر نرخ افسردگی در افراد جوان است. این به این معنی است که بازگشت به برخی از درجه ای از نرمال به عنوان به زودی به عنوان امکان پذیر است و البته مهم است. اما چگونه این فرایند موفق مسائل وقتی که می آید برای شکل دادن به افراد جوان احساسات و تجربیات در مورد این دوره است.

“برای ما جوانترین و بازگشت آنها به مدرسه از این هفته ما نیاز به اولویت بندی اهمیت بازی در کمک به آنها را دوباره به هم متصل با دوستان و تنظیم و پس از این دوره شدید از انزوا.”

اعضای تیم بررسی شد همچنین درگیر در اخیر نامه سرگشاده به وزیر آموزش و پرورش گاوین Williamson, MP, تمرکز بر حمایت از کودکان اجتماعی و سلامت احساسی در طول و پس از مستند. در نامه خود به آنها پیشنهاد کرد که:

– کاهش مستند محدودیت باید انجام شود در راه فراهم می کند که همه کودکان با زمان و فرصت را به بازی با همسالان در داخل و خارج از مدرسه و حتی در حالی که اجتماعی فاصله اقدامات در محل باقی می ماند;

– مدارس باید مناسب منابع و روشن داده راهنمایی در مورد چگونه به حمایت عاطفی کودکان و تندرستی در طول دوره گذار به بازگشایی مدارس و این بازی – به جای پیشرفت تحصیلی – باید اولویت در طول این زمان;

– از مزایای اجتماعی و عاطفی از بازی و تعامل با همسالان باید به وضوح ابلاغ کنار راهنمایی در مورد هدف این خطرات برای کودکان.

اذعان تجارت آف که باید زده در شرایط راه اندازی مجدد اقتصاد و کاهش نابرابری آموزشی خود را در نامه ای به وزیر آموزش و پرورش آمده است: ‘فقیر سلامت عاطفی در کودکان منجر به طولانی مدت مشکلات روحی و روانی فقیر تحصیلی و اقتصادی قابل توجهی بار.’

###

مطالعه سریع مرور سيستماتيک: تاثیر انزوای اجتماعی و تنهایی بر سلامت روانی کودکان و نوجوانان در زمینه COVID-19′ منتشر شده در مجله آمریکایی آکادمی روانپزشکی کودک و نوجوان.

سلب مسئولیت: AAAS و EurekAlert! مسئول صحت اخبار منتشر شده به EurekAlert! با کمک موسسات و یا برای استفاده از هر گونه اطلاعات از طریق EurekAlert سیستم.

tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de

Leave a reply

You may use these HTML tags and attributes: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>