سرمقاله: COVID-19 pandemic به احتمال زیاد منجر به تغییرات پایدار دانشکده پزشکی برنامه های درسی

سرمقاله: COVID-19 Pandemic به احتمال زیاد منجر به تغییرات پایدار دانشکده پزشکی برنامه های درسی

پس اختلال در آموزش پزشکی که COVID-19 همه گیر آورده به ایالات متحده در این بهار “بازگشت به نمونه قبل از COVID-19 آموزش نرم افزاری است که بعید” می گویند دایان Wayne و همکاران در این سرمقاله. آنها نشان می دهد که “بسیاری از خلاق تغییرات در اینجا به ماندن” از جمله مقیاس تصویب حاضر آموزش و پرورش اشاره کرد که حتی اعضای هیئت علمی که قبلا مقاوم به آموزش از راه دور در حال حاضر شواهدی از توانایی تکنولوژی برای پاسخگویی به نیازهای از پیش بالینی دانش آموزان است. وین و همکاران نیز توجه داشته باشید که لوازم جانبی ساخته شده در ماه های اخیر برای اطمینان بیشتر تمرکز بر روی موضوعاتی مانند پزشکی از راه دور همه گیر مدل سازی عدالت در سلامت و جمعیت و بهداشت عمومی می تواند باقی بماند در دانشکده پزشکی برنامه های درسی به جلو رفتن, کمک برای بهتر آماده شدن دانش آموزان برای آینده بیماری های همه گیر و غیر منتظره پزشکی حالات. دانش است که آموزش پزشکی ممکن است هرگز همان خواهد شد دوباره به این معنی تأیید سازمان را مجبور به پیوستن به در انطباق با تلاش آنها بنویسید. “ما در حال حاضر یک فرصت برای ایجاد یک بهتر است دانشکده پزشکی تجربه با بهبود انعطاف پذیری و نتایج که هنوز هم تضمین شایستگی از این به طور فزاینده ای پیچیده تلاش است.”

###

سلب مسئولیت: AAAS و EurekAlert! مسئول صحت اخبار منتشر شده به EurekAlert! با کمک موسسات و یا برای استفاده از هر گونه اطلاعات از طریق EurekAlert سیستم.

tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de

Leave a reply

You may use these HTML tags and attributes: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>