رعد و برق سریع الگوریتم می تواند به روشن کردن بار از 3D هولوگرام نسل

توکیو ژاپن – محققان دانشگاه متروپولیتن توکیو را توسعه داده اند یک راه جدید برای محاسبه ساده هولوگرام برای سر تا صفحه نمایش (در چارچوب) و نزدیک به چشم صفحه نمایش (NEDs). این روش تا 56 بار سریع تر از الگوریتم های معمولی و نیازی نیست که تشنه قدرت واحد پردازش گرافیکی (gpu ها) در حال اجرا در حالت عادی محاسبات هسته مانند کسانی که در رایانه های شخصی است. این راه را برای توسعه جمع و جور قدرت کارآمد نسل بعدی دستگاه های واقعیت افزوده از جمله 3D ناوبری در ماشین شیشه جلو و عینک.

اصطلاح هولوگرام هنوز هم ممکن است یک sci-fi حلقه به آن holography علم و سوابق نور در 3D استفاده می شود در همه جا از ميکروسکوپ پیشگیری از تقلب بر روی اسکناس به دولت از هنر و ذخیره سازی داده ها. در همه جا این است که به جز بارز ترین آن ارائه: واقعا 3D نمایش می دهد. استقرار واقعا صفحه نمایش 3D است که لازم نیست از عینک های ویژه ای است که هنوز به گسترده تبدیل شده است. پیشرفت های اخیر دیده می شود واقعیت مجازی (VR) فن آوری راه خود را به بازار اما اکثریت قریب به اتفاق تکیه بر حقه های نوری است که متقاعد کردن چشم انسان برای دیدن همه چیز در 3D. این است که همیشه امکان پذیر نیست و محدودیت دامنه آن است.

یکی از دلایل این است که تولید هولوگرام دلخواه اشیاء 3D یک محاسباتی ورزش سنگین. این باعث می شود هر محاسبه کند و قدرت گرسنه محدودیت جدی هنگامی که شما می خواهید برای نمایش بزرگ تصاویر 3D که تغییر در زمان واقعی است. اکثریت قریب به اتفاق نیاز به سخت افزارهایی مانند واحد پردازش گرافیکی (gpu ها) انرژی-guzzling تراشه های است که قدرت بازی مدرن. این به شدت محدودیت که در آن صفحه نمایش 3D می تواند مستقر شود.

یک تیم به رهبری توسط دستیار پروفسور تاکاشی Nishitsuji نگاه چگونه هولوگرام محاسبه شد. آنها متوجه شدم که همه برنامه های مورد نیاز کامل رندر 3D چند ضلعی. توسط تنها با تمرکز بر روی طراحی لبه در اطراف اشیاء 3D, آنها موفق به طور قابل توجهی کاهش بار محاسباتی از هولوگرام محاسبات. به طور خاص آنها می تواند به جلوگیری از استفاده از Fast Fourier Transforms (FFTs) های فشرده ریاضی روال تأمین هولوگرام به صورت کامل چند ضلعی. این تیم در ترکیب شبیه سازی داده ها با real آزمایش با نمایش هولوگرام خود را در یک فضایی نور مدولاتور (SLM) و روشن آنها را با نور لیزر برای تولید یک تصویر 3D. در وضوح بالا و آنها دریافتند که روش خود را می تواند محاسبه هولوگرام تا 56 بار سریع تر است که این تصاویر در مقایسه با مساعد به کسانی که ساخته شده با استفاده از کندتر روش های مرسوم است. از همه مهمتر این تیم تنها با استفاده از یک حالت عادی کامپیوتر محاسبات هسته ای با هیچ مستقل و واحد پردازش گرافیکی ساخت کل فرایند به طور قابل توجهی کمتر منابع گرسنه است.

سریع تر محاسبات ساده تر در هسته به معنی تر و سبک تر و جمع و جور قدرت کارآمد دستگاه های است که می تواند در طیف گسترده ای از تنظیمات. این تیم مناظر خود را در سر تا صفحه نمایش (در چارچوب) در ماشین شیشه جلو برای جهت یابی و حتی واقعیت افزوده عینک به رله دستورالعمل در دست بر روی ویژگی های روش هر دو هیجان انگیز و چشم انداز برای آینده ای نه چندان دور.

###

این کار حمایت شد Kenjiro Takayanagi بنیاد Inoue پایه و اساس علم و جامعه ژاپن برای ترویج علم (19H01097, 19K21536, 20K19810).

سلب مسئولیت: AAAS و EurekAlert! مسئول صحت اخبار منتشر شده به EurekAlert! با کمک موسسات و یا برای استفاده از هر گونه اطلاعات از طریق EurekAlert سیستم.

tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de

Leave a reply

You may use these HTML tags and attributes: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>