پسران فقیر مهارت های خواندن ممکن است کمک به توضیح آموزش عالی شکاف جنسیتی

IMAGE

تصویر: David Geary یک متصدی استاد برجسته علوم روانشناسی در کالج هنر و علوم در دانشگاه میسوری. مشاهده بیشتر

اعتبار: دانشگاه میسوری

محققان در دانشگاه میسوری و دانشگاه اسکس در انگلستان یافت پسران فقیر مهارت خواندن در دوران نوجوانی همراه با نگرش های اجتماعی در مورد زنان مراجعه کننده به دانشکده می تواند کمک به توضیح دهد که چرا کمتر مردان نسبت به زنان در آموزش عالی ثبت نام و یا انواع دیگر پست-دبیرستان آموزش و پرورش است.

یافته های خود را منتشر شد که در مجموعه مقالات آکادمی ملی علوم.

“خواندن نمرات مهم برای دختران و پسران و ما می دانیم که دختران به طور متوسط نمره بهتر در آزمون خواندن” گفت: co-author David Geary یک متصدی استاد برجسته علوم روانشناسی در کالج هنر و علوم است.

Geary گفت: نوجوانان به خواندن نمرات و نگرش های اجتماعی نسبت به زنان حضور در دانشگاه می تواند پیش بینی نسبت مردان و زنان با حضور در دانشگاه و یا سایر متوسطه آموزش و پرورش است.

“در اینجا ما به بررسی یک تصویر لحظهای از خواندن دستاوردهای برای پسران و دختران زمانی که آنها 15 سال,” او گفت:. “و با درک درستی از نحوه نگرش های اجتماعی در کشورهای مختلف در مورد دختران از رفتن به دانشگاه ما می توانیم پیش بینی نسبت مردان و زنان با حضور در دانشگاه و پنج سال بعد.”

Geary و شرکت خود نویسنده Gijsbert Stoet یک استاد روانشناسی در دانشگاه اسکس و تحليل سه بین المللی پایگاه داده: متوسطه آموزش و پرورش ثبت نام اطلاعات بین 2011-2017 از سازمان همکاری اقتصادی و توسعه ملی خواندن نمرات 15 و 16 ساله از برنامه بین المللی ارزیابی دانش و نگرش های اجتماعی نسبت به زنان به دنبال آموزش و پرورش دانشگاه از جهان ارزش بررسی. محققان در یک نگاه سوال در جهان ارزش بررسی است که خواندن “آموزش و پرورش دانشگاه مهم تر است برای یک پسر از یک دختر است.” در مجموع این داده ها نشان دهنده بیش از 400 ، 000 نفر از دختران و پسران در 18 کشور جهان است.

Stoet توضیح می دهد که چرا نگرش های اجتماعی باید در نظر گرفته شود و همراه با خواندن نمرات.

“یک عامل مهم در نظر گرفتن درجه که مردم در سراسر جهان بر این باورند که یک کالج آموزش و پرورش به همان اندازه مهم است برای دختران به عنوان آن را برای پسران” Stoet گفت. “اگر چه بیشتر و بیشتر دختران شده اند رفتن به کالج دختران هنوز هم بیشتر از پسران می شود در یک نقطه ضعف در نظر نگرش های اجتماعی; این یک مشکل بزرگتر در برخی از کشورها نسبت به دیگران است.”

Geary گفت: مطالعه رنگ یک تصویر تلخ برای کاهش این شکاف جنسیتی — مگر اینکه مهارت خواندن در حال بهبود یافته است.

“عملی مفهوم است که حقوق صاحبان سهام در کالج ثبت نام است و از رسیدن به, در این زمان,” Geary گفت. “هیچ دلیلی برای انتظار می رود که ملی در سطح خواندن برای هر دو جنس خواهد بود به اندازه کافی مطرح شده در دهه آینده برای تغییر ثبت نام الگوهای. راه برای مقابله با است که به بهبود مهارت های خواندن, اما این بهبود باید برای شروع در اوایل زندگی است. خواندن فاصله بین پسران و دختران وجود دارد از همان ابتدا از تحصیل حتی در مهد کودک.”

###

مطالعه “تفاوت های جنسیتی در این مسیر به آموزش عالی” منتشر شد که در مجموعه مقالات آکادمی ملی علوم.

سلب مسئولیت: AAAS و EurekAlert! مسئول صحت اخبار منتشر شده به EurekAlert! با کمک موسسات و یا برای استفاده از هر گونه اطلاعات از طریق EurekAlert سیستم.

tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de

Leave a reply

You may use these HTML tags and attributes: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>