اولین مجموعه موفق شد دلخراش’

BBC هفتگی رئیس سری پروفیل های متفاوت رهبران کسب و کار از سراسر جهان است. این هفته ما صحبت می کنند به طراح کفش لوئیس انفر.

لوئیس انفر آشکارا اذعان می کند که اولین تاخت و تاز کردن به کفش لوکس طراحی شده است می تواند گذشته خود را.

پرتغالی طراح راه اندازی اولین اسم مجموعه در سال 1993 در مدت کوتاهی پس از مصرف بیش از خانواده اش کارخانه کفش.

پدرش به او هشدار داده بود آن را به فروش نیست و پدرش ثابت شد که درست است. مصرف کنندگان نیست علاقه مند و کفش بمباران کردند.

“من فقدان دانش بازار شد مقصر می گوید:” 49 ساله. “آن دلخراش یک درس بزرگ برای من است. آن را بسیار فروتنی.”

امروز همه چیز بسیار متفاوت است. لوئیس را پر زرق و برق طرح های فروخته شده در سراسر جهان و میشل اوباما بازیگر نائومی واتس و مقتدر پاریس هیلتون در میان طرفداران خود است.

او نیز تبدیل به یک نماد اخیر رنسانس در پرتغالی کفش, کمک به قرار دادن کشور بصورتی پایدار و محکم پشت در, haute couture نقشه.

لوئیس که متولد شد در اولیویرا د آزمیس در نزدیکی پورتو در شمال پرتغال بزرگ شده در اطراف کفش. پدر بزرگ خود را افتتاح یک کارخانه کفش در این شهر در سال 1938 و کسب و کار شده است اجرا شده است توسط خانواده بوده است.

در اواخر 1980s لوئیس بود در حال اجرا کسب و کار بود که تولید بالا پایان کفش برای مارک های مانند Cacharel و گالری لافایت.

اما زمانی که او خواسته لوئیس برای پیوستن به شرکت جوانتر انفر بود و تمایلی داشتن مجموعه ای از قلب خود را در مطالعه و طراحی داخلی.

“من به خاطر استرس پدر و مادرم به خانه آورد و به فکر” من می خواهم به فرار از آن,'” لوئیس به یاد می آورد.

او تغییر ذهن خود را با این حال و در زمان تحصیل در رشته طراحی کفش, قبل از تبدیل شدن به مدیر عامل این شرکت در سال 1993.

مشتاق به لرزش چیز او کارخانه شروع به تولید طرح های خود را نه فقط کسانی که از افراد دیگر است. و درد از دیدن او اولین مجموعه خود را با صدای تلپ افتادن تنها او را مصمم تر برای رسیدن به هدف خود است.

“من می دانستم که من می خواستم برای انجام خود من برند اما پس از اولین تلاش من رفت, من تصمیم گرفتم برای به دست آوردن تجربه و انعطاف پذیری در این منطقه است. این بخش همیشه در حال تغییر است, مد, تغییرات فن آوری های جدید تغییر تمام وقت.”

برای شش سال آینده وی در ادامه به ساخت کفش برای مارک های دیگر در حالی که حد عالی رساندن ایده های طراحی خود را در سمت.

در نهایت خود را لحظه ای آمد و در سال 1999 هنگامی که او راه اندازی 50 قطعه مجموعه در Momad عمده کفش نمایشگاه در اسپانیا. علاقه به نام تجاری رشد زیر سرمایه گذاری در بازاریابی و فروش برداشت.

“ما شروع به انجام این کفش عادلانه مدار در میلان, پاریس, مسکو” لوئیس می گوید. “مشتریان آغاز شده درخواست بیشتر طرح های منحصر به فرد. ما مجموعه شد پیچیده تر است.”

بیشتر رئیس امکانات:

امروز او است بهترین و شناخته شده برای زنان کفش که خرده فروشی در سراسر €300-€400 (£265-£355; $335-$445), و همه ساخته شده در پرتغال.

طرح های خود را شرح داده شده به عنوان “سکسی” و “منحط” و اغلب ترکیب عناصر مانند کریستال های Swarovski یا vertiginously کفش پاشنه بلند.

در حال حاضر بر اساس در پورتو کسب و کار تبدیل شده است بیش از €8m در سال گذشته و استخدام 60 نفر در سراسر آن عملیات تجاری کارخانه و فروشگاه گل سرسبد است. آن نیز همچنان به کفش برای مارک های دیگر مانند Jimmy Choo و H&M.

با وجود موفقیت خود را لوئیس تا به حال برای غلبه بر دیگر موانع به عنوان یک تاجر از جمله صنعت رکود در 1990s.

پرتغال کفش-ساخت بخش است که قرن ها و در نظر گرفته همتراز با ایتالیا و اسپانیا با وجود اینکه کمتر شناخته شده است. اما در اواخر 1980s آن ضربه سخت بود بعد از پرتغال پیوست, جامعه اقتصادی اروپا – پیش به اتحادیه اروپا در سال 1986 باز کردن اقتصاد به رقابت خارجی.

این کشور در صنعت کفش آماده نیست برای تغییر و بسیاری از کارخانه ها به حال نزدیک به ده سال آینده. “در اوایل 1990s ما از دست داده و تقریبا همه از مشتریان بین المللی ما بود” لوئیس به یاد می آورد.

پرتغال اعتبار برای ساخت کفش کاهش یافت و به کاهش اما لوئیس و دیگر به جلو فکر کردن طراحان مصمم بودند به آن را ذخیره کنید.

“ما هنوز یک نسل از صاحبان کارخانه که نفهمید معاصر مد و یا چه شد که در سطح بین المللی به فروش می رسد,” او می گوید.

بیش از 20 سال گذشته, اما, او می گوید: موج جدیدی از “روشنفکر” طراحان به ارمغان آورده اند ایده های تازه به جدول و تبدیل همه چیز در اطراف.

پرتغال تا دوباره شهرت خود را برای بالا پایان, طراحی کارخانه شده اند retooled و هزاران شغل جدید ایجاد شده است. آن را کمک کرد تا این کشور تبدیل به یک بازیکن کلیدی در بازار جهانی کفش در بازار با صادرات به ارزش مجموعا €1.8 میلیارد دلار در سال 2019 از €1.3 میلیارد دلار در سال 2010.

پائولو Goncalves سخنگوی پرتغالی کفش, قطعات و محصولات چرمی تولید کنندگان’ Association, توصیف لوئیس به عنوان بخشی از یک “تازه نسل از طراحان” آورده است که در مورد تغییر است.

“لوئیس آورده یک گفتمان جدید به صنعت کفش, قرار دادن استعداد و خلاقیت در خط مقدم یک بین المللی استراتژی” او می گوید.

لوئیس کسب و کار هنوز هم چالش ها ، کفاشان در سراسر اروپا شد و در حال حاضر تلاش و افت تقاضای مصرف کننده و افزایش رقابت از چین زمانی که بیماری همه گیر کوروناویروس رسید. در حال حاضر جهانی کالاهای لوکس بازار است و در اعماق منجمد.

برای کمک به در طول بهداشت جهانی بحران لوئیس متوقف کفش تولید در کارخانه خود را در ماه گذشته به جای ایجاد هزاران نفر از ماسک های صورت که اهدا شد به پرتغالی شهروندان است.

تولید کفش است که در حال حاضر و در حال اجرا دوباره و لوئیس است که با تمرکز بر افزایش فروش آنلاین به فروشگاه های فیزیکی در سراسر جهان باقی می ماند بسته شده است. او همچنین شرط بندی بر روی یک جهش در بازارهای آسیایی است که بیشتر پیش رو در بلند کردن اجسام Covid-19 محدودیت.

tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de

Leave a reply

You may use these HTML tags and attributes: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>