سوئیس غول خرده فروشی می کشد ‘مور سر’ شکلات از قفسه های پس از نژادپرستی جنجال حمله الشباب آنلاین

Migros, سوئیس بزرگترین سوپرمارکت زنجیره ای و کارفرما تبدیل شده است درگیر یک بحث نژاد پرستی پس از از بین بردن معشوق اگر بحث برانگیز ‘Mohrenkopf’ (مور سر) آب نبات از فروشگاه خود را.

وجود صف در اطراف گوشه در بسیاری از Migros رسانه ها در روز پنج شنبه پس از اعلام این که آن را از دیگر سهام های محبوب قنادی تولید شده توسط شرکت سوئیسی Dubler.

آنلاین بحث درگرفته است در مورد رفتار شکلات برای بسیاری از سال به سر آمد و به تازگی در میان زمان در سراسر جهان موج ضد نژاد پرستی پس از مرگ جورج فلوید در مینیاپولیس پلیس بازداشت کرده است. جنجال ظاهرا شعلهور آنلاین توسط ناشناس حساب توییتر که موجب چندین بحث در ریشه شیرین نام شرکت مسئولیت شرکت به توهین مشتریان خود و اینکه آیا تمام این موضوع صرفا سیاسی صحت دیوانه رفته است.

“عزیز Migros من از شما درخواست برای حذف کردن این محصول از محدوده خود را بلافاصله!? این بیان بسیار نژادپرستانه و نه مربوط به صحت سیاسی,” ناشناس حساب کاربری @MereSirrTeh نوشت: برای شرکت در این هفته در حال حاضر حذف صدای جیر جیر.

پس عمده واکنش آنلاین حساب پشت جیر نیز حذف شده است.

روزنامه نگار مسیحی بک مقابله با گفتن این که او هرگز فکر نمی کردم یک مرد با پوست تیره به عنوان یک “Mohrenkopf’ و توصیه می شود که به بهترین شکل از اعتراض خواهد بود نه خرید رفتار شیرین.

دیگران پرسید: اگر همه چیز در حال حاضر نژادپرستانه decrying تمام قسمت به عنوان “مزخرف مطلق است.” حتی برخی از آنان اشاره کرد که بدون در نظر گرفتن مفاهیم اخلاقی نامگذاری شیرین بعد از منسوخ نژادی لکه دار کردن کل tweetstorm شد تبلیغات رایگان برای شیرینی پزی Dubler.

همچنین در rt.com فانتزی, نژاد پرستی: سحر و جادو گردهمایی ممنوعیت ‘بحث’ کارت های بازی

خود شرکت پیشنهاد کرد که این تصمیم موجب شد با بحث طولانی و نه مفرد صدای جیر جیر. “بحث از چند روز گذشته نشان داده است که مشتریان ما به طور فزاینده ای یافت نام محصول به تحریک آمیز” گفت: Gabriela Ursprung, رئیس, شرکت, ارتباطات و فرهنگ در صد در Migros.

“در برابر این پس زمینه, وضعیت بود مجددا و تصمیم گرفته شد به ارائه آب نبات دیگر حتی اگر این مقاله را تا به حال فن های بزرگ پایه است.”

فروشندگان تیر اهن یا الوار و Volg با توجه به برداشت محصول و مانور در حال حاضر کشیده و آن را از قفسه های خود را. باقی مانده Migros سهام داده خواهد شد و به کارکنان رایگان.

شده اند وجود دارد تکرار خواسته است که مدیر عامل Dubler رابرت Dubler نام محصول به کمتر نژادی التهابی ‘Schokokopf’ (شکلات سر) اما او در پاسخ گفت که “محصولات شکلات نیست نژادپرستانه مردم هستند.”

فکر می کنم دوستان علاقه مند می شود ؟ به اشتراک گذاشتن این داستان!

tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de