مدرسه ممکن است کلیدی برای بهبود برای کودکان در مراقبت اجتماعی

IMAGE

تصویر: کودکان در مراقبت اجتماعی فقیرتر بهداشت روان و انجام تکالیف مدرسه را بدتر از دیگر کودکان است. اما آنها اعتماد به کارکنان مدرسه و انجام بهتر پس از ارزیابی فرد… مشاهده بیشتر

اعتبار: دانشگاه لینشوپینگ

کودکان در مراقبت اجتماعی فقیرتر بهداشت روان و انجام تکالیف مدرسه را بدتر از دیگر کودکان است. اما آنها اعتماد به کارکنان مدرسه و انجام بهتر پس از ارزیابی فرد در مدرسه. این یافته ها در یک پایان نامه دکترا از دانشگاه لینشوپینگ.

هر سال از خدمات اجتماعی عهده دار مراقبت از بیش از 10 ، 000 کودکان و نوجوانان که به دلایل مختلف قادر به در خانه زندگی می کنند. در سال 2018 به عنوان مثال 39,000 کودکان و نوجوانان در زندگی خانواده فاستر و یا در انواع مختلف از خانه. پژوهش های قبلی نشان می دهد که این کودکان تشکیل یک گروه در معرض خطر در نظر فقیر, سلامت, سوء استفاده و توسعه اعتیاد به مواد مخدر. علاوه بر این, آنها بدتر چشم انداز در مدرسه و در بازار کار.

Rikard Tordön تجربیات به عنوان یک روانشناس موجب او را به سهم خود را به پژوهش به کودکان در دولت و شهرداری مراقبت.

“زمانی که من به عنوان یک روانشناس در پرورش بخش مراقبتهای, من کشف کرد که آن را هدایت ارزش ها و تصمیم گیری های سیاسی نه با دانش است. من تو را دیدم یک فقدان تحقیقات در مورد آنچه که در واقع کار می کند. من پایان نامه نشان می دهد که طرح های در مدرسه می تواند کمک به کودکان در انجام بهتر. و این طرح باید اجرا شود” می گوید: Rikard Tordon روانشناس و جدید دکترا در دانشگاه لینشوپینگ بخش پزشکی و علوم بالینی. نقش های قبلی خود را شامل هماهنگ کننده ملی برای Skolfam یک برنامه با هدف افزایش مدرسه نتایج مراقبت از کودکان در پرورش.

آسیب پذیر تر و کمتر اعتماد در بزرگسالان

Rikard Tordön پایان نامه دکترا متشکل از چهار مطالعات مختلف منتشر شده در مجلات علمی.

اولین مطالعه تایید می کند که سوء استفاده و بیماری های روانی هستند بیشتر شایع در میان final-سال دبیرستان دانش آموزان در خارج از خانه مراقبت (OHC). آن را نیز در بر داشت که این کودکان در مقایسه با غیر OHC همسالان هستند کمتر تمایل به افشای سوء استفاده به ویژه به پلیس و خدمات اجتماعی.

پایان نامه دکترا دوم مطالعه نشان می دهد که در کل دانش آموزان در OHC کمتر اعتماد در بزرگسالان در خود (فاستر) خانه ها در مقایسه با غیر OHC دانش آموزان است. از دانش آموزان در OHC یکی در پنج گزارش شده است که آن را دشوار است به نوبه خود به پدر و مادر رضاعی خود را اگر چه آنها اعتماد معلمان مدرسه پرستاران و متخصصان مراقبت های بهداشتی.

“این مثبت است که کودکان در OHC اعتماد حرفه ای. این به این معنی ما در بر داشت یک کانال برای رسیدن به این کودکان می گوید: Rikard Tordön.

نتایج مدارس رنج می برند اما این می تواند رفع

نتایج حاصل از مطالعه سه نشان می دهد که هوش از مراقبت از کودکان در پرورش متاثر از خود نا امنی وضعیت. یک ارزیابی از 856 کودکان در مدرسه ابتدایی نشان می دهد که مراقبت از کودکان در پرورش باید مقادیر پایین تر در آزمون به عنوان مثال سواد و مهارت های ریاضی. آنها مشکل دارند با متن رمزگشایی سواد و ریاضیات. اما آنچه تعجب Rikard Tordön بود که هوش تحت تاثیر قرار گرفت اما چه مقدار از آن را تحت تاثیر قرار. کودکان در OHC به حال مقدار ميانگين 91 امتیاز در مقایسه با 100 امتیاز برای کودکانی که با والدین خود زندگی کنند.

اما خبر خوب این است که این را می توان رفع نمود. 475 کودکان در مطالعه قبلی در دوم نقشه برداری زیر فردی مداخله با توجه به Skolfam مدل. پس از دو سال فرد طرح آموزش کودکان انجام می شود بهتر است به عنوان مثال در ریاضیات و سواد به اصطلاح مرتبه بالاتر اجرایی توابع. اما پایین سفارش عملکرد اجرایی و عملکرد عاطفی مانند متن رمزگشایی و ضربه کنترل را تغییر دهید. علاوه بر این هوش افزایش یافته و از 91 تا 95 امتیاز به عنوان ميانگين پس از دو سال از مداخله.

“ممکن است برای کمک به این کودکان انجام بهتر در مدرسه و مدرسه دارای یک اثر محافظتی در دراز مدت. در حال حاضر ما باید برای شروع به اندازه گیری سیستماتیک, چگونه خوب ما در کمک به کودکان آسیب پذیر به طوری که ما کشف چه کار می کند و چه کار نمی کند.”

###

شامل مقالات:

1. Tordön R. Svedin, C. G., Fredlund, C., Jonsson L. Priebe G., و Sydsjö, G. (2019). پس زمینه تجربه سوء استفاده و سلامت روانی در میان نوجوانان در خارج از خانه مراقبت: مطالعه مقطعی از یک کرون دبیرستان نمونه ملی. نوردیک مجله روانپزشکی 73(1), 16-23. doi: 10.1080/08039488.2018.1527397.

2. Tordön R. Sydsjö G., Bladh مهدی Svanström, J., و Svedin C. G. (مقاله). تجربه حمایت از خانواده و مدرسه و دوستان در میان دانش آموزان در خارج از خانه مراقبت در یک مدرسه مبتنی بر جامعه بررسی.

3. Tordön R. Bladh مهدی Svedin C. G. و Sydsjö, G. (2020). چالش های فکری و رفتاری و آموزشی پیش نیاز برای مداخلاتی در کودکان سن مدرسه در پرورش و مراقبت. تلفیقی از سوئد نتایج آزمون. کودکان و جوانان خدمات بررسی 108, 104598.

doi: 10.1016/j.childyouth.2019.104598.

4. Tordön R. Bladh مهدی Sydsjö G., و Svedin C. G. (2020).

بهبود هوش و سواد و مهارت های ریاضی
پس مدرسه مداخله مبتنی بر برای کودکان در پرورش
مراقبت از. Frontiers in Psychology, doi: 10.3389/fpsyg.2020.00718

پایان نامه دکترا:
http://liu.diva-portal.org/smash/رکورد.jsf?pid=diva2%3A1428663&dswid=8661

tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de

Leave a reply

You may use these HTML tags and attributes: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>