بهداشت حرفه ای: اجتماعی وابستگی متقابل در یادگیری فعال ارزیابی شده توسط دلفی روش

پزشکان باید صالح همکاران با اعضای تیم به منظور عمل دارو به طور موثر. بهداشت حرفه ای دانش آموزان باید فرصت های محدود به کار و یادگیری با هم در طول دوره آموزش پزشکی. نه تنها این مهم برای دانش آموزان برای به دست آوردن شگرف دانش آنها نیز باید یاد بگیرند که چگونه به همکاری خوب و نتایج حاصل از تلاش های خود را باید ارزیابی نسبتا برای اندازه گیری اثربخشی این مشارکتی فعال, آموزش.

استاديار Ikuo Shimizu از Shinshu دانشکده پزشکی دانشگاه و همکاران با استفاده از یک اصلاح روش دلفی به منظور توسعه محتوا و اعتبار اجتماعی دانش آموزان وابستگی متقابل در یادگیری مشارکتی. کار تیمی و همکاری هستند و اهداف مشترک در همه بالاتر آموزش و پرورش و محل کار, اما نه همیشه به درستی مورد بررسی قرار گرفت. بسیار مهم است به آمده تا با یک ارزیابی منصفانه است که می تواند مورد استفاده برای بهبود بیشتر از تکنیک ها و روش های.

اگر چه آن را دشوار است به استخدام متنوع پانل از خارج از کشور استاديار Shimizu قادر به شکل یک پانل از دانشجویان پزشکی کارشناسان آموزش و پرورش و آموزش پزشکی از 8 کشور مختلف از جمله استرالیا و جمهوری چک و ژاپن و مالزی و هلند و سنگاپور و تایلند و ایالات متحده است. پزشکی همه مربیان با تجربه در یادگیری مشارکتی از جمله آموزش مبتنی بر حل مسئله و یادگیری مبتنی بر تیم در بهداشت حرفه ای آموزش و پرورش برنامه درسی.

اجتماعی و وابستگی متقابل نظریه به طور گسترده ای اعمال شده در آموزشی روانشناسی آمده است که تحول از منافع خود به منافع متقابل هنگامی که نتایج از افراد مبتلا خود به خود و دیگر اقدامات مثبت و یا منفی اجتماعی و وابستگی متقابل به عنوان انگیزه ای برای همکاری یا نه. وقتی هدف مشترک می تواند تنها توسط ورودی از همه کاربران و نه فقط یک بازیکن مثبت اجتماعی و وابستگی متقابل نقش مهمی در تلاش های مشترک از همه.

به منظور اجرای پژوهش ابزار توسعه انجام شد از طریق ایجاد اجماع در میان کارشناسان در یک شیوه ای نظام مند و اجازه می دهد برای چند بازخورد دور و اجرای موثر. پس از ابزار توسعه فاز, اعتبار این ابزار انجام شد و از طریق ارزیابی پرسشنامه. این گروه موفق شد در حال توسعه یک مقیاس برای اندازه گیری اجتماعی و وابستگی متقابل در یادگیری مشارکتی با ترکیب نظرات شرکای بین المللی.

استاديار Shimizu بیان “در آموزش پزشکی این مهم است که به توسعه متقابل و وابستگی متقابل به هدف برای بهتر عمل در حالی که آوردن بهترین در هر یک از دیگر مهارت های خود را. من امیدوارم که دیگران را از استفاده از این روش ارزیابی در چند رشته شرکت تعاونی آموزش و پرورش است. با استفاده از این روش ارزیابی شیوه های یادگیری فعال می بود امیدوارم بیشتر بهبود یافته است.”

لطفا برای خواندن اندازه گیری اجتماعی و وابستگی متقابل در یادگیری مشارکتی: ابزار توسعه و اعتبار سنجی برای اطلاعات بیشتر.

###

تقدیرنامه

ما از دانش آموزان, معلمان و کارشناسان آموزشی شرکت کننده در این مطالعه به عنوان اعضا و دانش آموزان که تکمیل پرسشنامه.

نویسنده اطلاعات

Ikuo Shimizu, MD, MHPE است استادیار گروه مدیریت ایمنی دفتر Shinshu بیمارستان دانشگاه ژاپن و یک دانشجوی دکترا در دانشکده بهداشت حرفه ای, آموزش و پرورش, دانشگاه ماستریخت هلند.

ماکوتو Kikukawa MD MMEd یک مدرس دانشکده آموزش پزشکی دانشگاه کیوشو ژاپن.

Tsuyoshi Tada, MD, دکترا, یک استاد در مرکز آموزش پزشکی و بالینی آموزش Shinshu دانشگاه ژاپن است.

Teiji کیمورا, PT, دکترا, یک استاد در بخش بنیادی درمان فیزیکی Shinshu دانشگاه ژاپن است.

C. P. M. van der Vleuten یک استاد دانشگاه و مدیر علمی دانشکده بهداشت حرفه ای, آموزش و پرورش, گروه توسعه آموزش و پژوهش دانشکده بهداشت و طب و علوم زندگی ماستریخت دانشگاه ماستریخت هلند.

Robbert Duvivier, MD, دکترا MBA ترکیبی از آموزش تخصصی روانپزشکی در Parnassia سلامت روان در لاهه هلند با پژوهش در آموزش و پرورش است. او در حال حاضر دارای انتصاب در دانشگاه ماستریخت ، هلند و در دانشگاه نیوکاسل استرالیا که در آن او یک مدرس ارشد در آموزش پزشکی.

سلب مسئولیت: AAAS و EurekAlert! مسئول صحت اخبار منتشر شده به EurekAlert! با کمک موسسات و یا برای استفاده از هر گونه اطلاعات از طریق EurekAlert سیستم.

tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de