کلاس های مجموعه با توانایی در حال ضربه زدن به کودکان را, اعتماد به نفس, مطالعه می یابد

راه مقدار زیادی از مدارس در حال راه اندازی با کلاس گروه بندی کودکان بر اساس توانایی های خود را به شدت تحت تاثیر دانش آموز اعتماد به نفس.

این است که با توجه به جدید قابل توجهی مطالعه توسط کارشناسان از UCL موسسه آموزش دانشگاه کوئین در بلفاست و دانشگاه لنکستر که نگاه بیش از 9000 12-تا-13-ساله دانش آموزان در نظر گرفتن بخشی در ‘setted’ ریاضی و زبان انگلیسی کلاس (زمانی که کلاس گروه بندی می شوند با توانایی های کودکان).

این تیم منتشر شده که نتایج خود را در مجله جامعه شناسی آموزش و پرورشنشان داد که نه تنها وجود دارد یک “نگرانی” خود-اعتماد به نفس شکاف بین دانش آموزان در بالا و پایین مجموعه, اما برای کسانی که در ریاضی مجموعه شکاف به طور کلی اعتماد به نفس در واقع وسیعتر بیش از زمان چیزی است که در این گزارش آمده است که “عمیقا نگران”.

اظهار نظر در یافته های خود را پروفسور جرمی Hodgen از UCL موسسه آموزش و پرورش اعلام کرد که مطالعه کرده است “به طور بالقوه مهم برای مفاهیم عدالت اجتماعی” با شکاف رو به رشد خطر “حفاری موجود نابرابری به جای dissipating آنها”.

“کم attainers حال بیمار-خدمت در مدارس است که اعمال تنظیمات و پایین دستیابی گروه های نشان داده شده به طور نامتناسب جمعیت دانش آموزان از پایین اجتماعی و اقتصادی پس زمینه و خاص از گروه های قومی.

“نتایج ما پیامدهای مهمی برای مداخلات در جهت پرداختن به ضعف در آموزش و پرورش است.

“از نظر اجتماعی در/عدالت یافته های ما نشان می دهد که تنظیم است که در واقع ترویج هر دو توزیعی و recognitive بی عدالتی است.”

این پژوهش از طریق نظر سنجی دانشجویی در 139 انگلستان مدارس متوسطه (تقسیم به دو گروه مداخله و گروه کنترل) و درگیر تحریک با کار و نظارت دانشجو جماعت از ابتدای سال 7 (11-12 سال) به پایان سال و 8 (12-13 سال) با تمرکز بر تجارب و نتایج به زبان انگلیسی و ریاضیات.

این تحلیل نشان می دهد که هنگامی که در مقایسه با دو سال پیش بود وجود دارد یک روند کلی است که دانش آموزان تا به حال بالاتر اعتماد به نفس در موضوع ریاضیات و یا انگلیسی اگر آنها قرار داده شده در بالای مجموعه و به طور قابل توجهی کاهش اعتماد به نفس زمانی که قرار داده شده در پایین مجموعه ای در ریاضیات که در مقایسه با یک دانش آموز متوسط در وسط تنظیم شده است. این روند در اعتماد به نفس باقی مانده است به طور کلی اعتماد به نفس در ریاضیات و کسانی که در مجموعه بالا به زبان انگلیسی – و مهمتر باقی مانده پس از کنترل برای دستیابی به سطح.

در موارد دیگر روند کاهش می یابد البته در هیچ موردی معکوس شد.

Dr بکی تیلور از IOE اضافه شده که برچسب های مرتبط با توانایی مبتنی بر کلاس تاثیر کودکان درک خود در رابطه با یادگیری خود, موضوع شناسایی و در مورد احساسات خود را به زبان و در مورد جایگاه خود را در مدرسه.

“ما فراموش نمی کنم آن را بی دلیل به hypothesise که این روند در اعتماد به نفس تاثیر احتمالی در دانش آموزان’ dis/ارتباط با تحصیل و به نوبه خود در دانش آموزان از ديدگاه آینده خود را.

“این توانایی به مجموعه ای از برچسب های برفی به عنوان آن را ایجاد حرکت و تاثیر از طریق شیوه های مختلف درک و رفتارها در بخشی از این دانش آموز در معلمان و پدر و مادر و همسالان و در نتیجه مدرسه و شیوه های آن.”

این گزارش اذعان تحقیقات بیشتر در حال حاضر مورد نیاز برای درک بیشتر اعتماد به نفس اثرات کودکان آتی و به رسمیت می شناسد که وجود دارد نیز ممکن است طیف وسیعی از های مختلف عوامل روانی و فرآیندهای که به واسطه آن تاثیر می گذارد بین دریافت یک توانایی برچسب’ از طریق ردیابی و اعتماد به نفس در یادگیری است.

“ما می دانیم که ممکن است وجود داشته باشد دیگر مسائل مرتبط با مجموعه ای پایین گروه است که همچنین ممکن است مانع توسعه اعتماد به نفس در طول زمان مانند غیبت یا محرومیت – البته شایان ذکر است که این نیز ممکن است رسوب با تعیین یک مجموعه ای پایین و جدایی با تحصیل شامل:” استاد Hodgen به این نتیجه رسیدند.

###

سلب مسئولیت: AAAS و EurekAlert! مسئول صحت اخبار منتشر شده به EurekAlert! با کمک موسسات و یا برای استفاده از هر گونه اطلاعات از طریق EurekAlert سیستم.

tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de