Facebook به کاربران اجازه خاموش کردن تبلیغات سیاسی

Facebook, رئیس, مارک زوکربرگ می گوید کاربران قادر خواهد بود برای خاموش کردن تبلیغات سیاسی در شبکه های اجتماعی در اجرا تا سال 2020 ما انتخابات است.

در یک قطعه نوشته شده برای ایالات متحده آمریکا امروز, روزنامه, او همچنین می گوید که او امیدوار است به کمک چهار میلیون آمریکایی ثبت نام به عنوان رای دهندگان جدید.

Facebook مواجه شده است و سنگین انتقاد اجازه می دهد آگهی از سیاستمداران که حاوی اطلاعات نادرست است.

رقیب پلت فرم اجتماعی توییتر ممنوع تبلیغات سیاسی در ماه اکتبر گذشته.

“برای کسانی از شما که در حال حاضر ساخته شده تا ذهن خود را و فقط می خواهند انتخابات به بیش از ما می شنوید — بنابراین ما نیز معرفی توانایی برای خاموش کردن دیدن تبلیغات سیاسی” آقای زوکربرگ نوشت.

Facebook و شرکت تابعه آن Instagram را به کاربران گزینه ای برای خاموش کردن تبلیغات سیاسی هنگامی که آنها ظاهر می شود و یا آنها می توانید آنها را مسدود و با استفاده از تنظیمات و ویژگی های.

کاربرانی که مسدود شده اند تبلیغات سیاسی نیز قادر خواهد بود تا گزارش آنها را اگر آنها همچنان به نظر می رسد.

این ویژگی را که شروع خواهد شد نورد در چهارشنبه اجازه می دهد تا کاربران برای خاموش کردن سیاسی انتخابات و اجتماعی موضوع آگهی از داوطلبان و سازمان های دیگر است که “برای پرداخت” سیاسی سلب مسئولیت.

این شرکت گفت: این طرح را از ویژگی های در دسترس برای همه ما کاربران در طول چند هفته آینده و ارائه آن در کشورهای دیگر این پاییز.

آقای زوکربرگ در ادامه به تشویق افرادی که نیست امضا کرد تا به عنوان رای دهندگان به ثبت نام در زمان انتخابات آمریکا در ماه نوامبر است.

“رای گیری صدا است. آن را تنها قدرتمند ترین بیان از دموکراسی بهترین راه برای نگه داشتن رهبران ما دارند و ما چگونه آدرس بسیاری از مسائل در کشور ما این است که دست و پنجه نرم کردن با.”

“من معتقدم Facebook مسئولیت نه تنها برای جلوگیری از رای دهندگان سرکوب-که به طور نامتناسبی اهداف مردم از رنگ — اما به طور فعال در حمایت از مطلع نامزدی رای دهندگان ثبت نام و مشارکت مردم است.”

به عنوان بخشی از ابتکار عمل جدید اطلاعات hub, نام, رای گیری, مرکز اطلاعات قرار داده خواهد شد در بالای کاربران آمریکایی’ Facebook و Instagram خوراک از ابتدای ماه جولای ،

اطلاعات ارائه خواهد شد شامل نحوه ثبت نام برای رای دادن و جزئیات در مورد پست الکترونیکی-در برگه های رای.

این شرکت نیز گفت: آن را به اشتراک گذاری اطلاعات قابل اعتماد از دولت و انتخابات محلی مقامات.

Facebook تخمین می زند که توپی را به 160 میلیون آمریکایی توسط 3 نوامبر انتخابات.

رسانه های اجتماعی شرکت ها در مرکز یک طوفان سیاسی در اجرا به ما انتخابات است.

ماه گذشته آقای زوکربرگ رو نقد برای ترک یک سری از پست ها توسط رئیس جمهور دونالد مغلوب ساختن پیشی جستن از جمله یکی که توییتر به عنوان برچسب حاوی اطلاعات گمراه کننده در مورد پست الکترونیکی-در برگه های رای.

این اولین بار بود که توییتر به حال پرچم آمریکا رئیس جمهور توييتها.

همچنین در ماه مه آقای مغلوب ساختن پیشی جستن یک فرمان اجرایی را امضا هدف از بین بردن برخی از حمایت های حقوقی با توجه به سیستم عامل رسانه های اجتماعی.

آن را به عنوان آقای ترامپ ادامه داد: متهم به شرکت های مانند Twitter و Facebook از خفقان محافظه کار صدای.

tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de

Leave a reply

You may use these HTML tags and attributes: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>