کلگیت بررسی چین Darlie نام تجاری میان نژاد بحث

کلگیت-پالمولیو در حال بررسی چینی خمیر دندان با نام تجاری Darlie به عنوان شرکت های ارزیابی مجدد مسابقه کلیشه در محصولات.

محبوب چینی با نام تجاری ویژگی های کاریکاتوری از یک مرد با blackface آرایش و نام ترجمه به عنوان “فرد سیاه و سفید خمیر دندان”.

آن است که متعلق به کلگیت و آن شریک سرمایه گذاری مشترک هاولی & هازل و به فروش می رسد به طور گسترده ای در سراسر آسیا.

یک رشته از مشخصات بالا برندها نیز بررسی نام ها و آرم ها در نور از بحث نژاد پرستی در ایالات متحده است.

خمیر دندان با نام تجاری در اصل به نام Darkie قبل از آن تغییر به Darlie در سال 1989 پس از فشار از سهامداران و گروه های دیگر. اما blackface آرم باقی مانده است.

“برای بیش از 35 سال ما کار کرده اند با هم به تکامل تجاری از جمله تغییرات قابل توجهی به نام و لوگو و بسته بندی. ما در حال حاضر در حال کار با ما شریک برای بررسی بیشتر و تکامل همه جنبه های تجاری از جمله نام تجاری” یک کلگیت سخنگوی بی بی سی گفت.

کلگیت پرداخت $50 متر (£40m) در سال 1985 برای 50 درصد از هنگ کنگ مبتنی بر هاولی & هازل ساز Darlie. با نام تجاری کنترل 17 درصد از خمیر دندان در بازار چین 21 درصد در سنگاپور 28% در مالزی و 45 درصد در تایوان با توجه به داده های شرکت millward brown بین المللی است.

در چهارشنبه پپسی گفته خود را تغییر عمه Jemima به, نام تجاری, در حالی که دیگر مارک های مواد غذایی شامل شخصیت های آمریکایی آفریقایی تبار در حال بررسی آرم خود را. مریخ, Inc گفت که با توجه به تغییرات احتمالی را به نام تجاری خود عمو بن برنج که وارد این بازار در 1940s.

با نژادی و بی عدالتی در زیر نور افکن پس از مرگ آفریقایی-آمریکایی جورج فلوید در حالی که در بازداشت پلیس و سیاه و سفید زندگی می کند, ماده, جنبش, شرکت های بزرگ امریکا مجبور شده است برای مقابله با این مسئله است.

بسیاری از شرکت ها نیز تحت فشار برای اعتراف لینک کلیک کنید برای تجارت برده از جمله آبجو گرین پادشاه لوید لندن و بانک ها از جمله RBS و گروه بانکی لویدز.

tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de

Leave a reply

You may use these HTML tags and attributes: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>