رابطه بين به دنبال/گوش دادن و احساسات انسانی

IMAGE

تصویر: (یک) مردمک پاسخ در ارائه احساسی برانگیختن تصاویر (b) مردمک پاسخ در ارائه احساسی برانگیختن برای تلفن های موبایل مشاهده بیشتر

اعتبار: COPYRIGHT (C) تیهشی UNIVERSITY OF TECHNOLOGY. تمام حقوق محفوظ است.

بررسی اجمالی

یک تیم پژوهشی از وزارت علوم و مهندسی کامپیوتر و الکترونیک-الهام موسسه تحقیقات بین رشته ای در تیهشی دانشگاه نشان داده است که رابطه بین توجه متحده در پاسخ به تصاویر و صداها و احساسات بدستآمده توسط آنها ممکن است متفاوت باشد در ادراک بصری و شنوایی ادراک. این نتیجه به دست آمده اندازه گیری مردمک واکنش های مربوط به عواطف و احساسات انسانی. این نشان می دهد که ادراک بصری باعث احساسات در همه توجه متحده در حالی که ادراک شنوایی باعث احساسات تنها زمانی که با توجه به صداهای نتیجه نشان دادن تفاوت در روابط بین توجه متحده و احساسات در پاسخ به بصری و شنوایی محرک.

جزئیات

ما در زندگی روزمره احساسات ما اغلب بدستآمده توسط اطلاعات ما از بینایی و شنوایی درک. به عنوان مثل بسیاری از مطالعات تا به حال به بررسی انسان عاطفی پردازش با استفاده از محرک عاطفی مانند تصاویر و صداها. اما هنوز روشن نیست که آیا چنین احساسی پردازش متفاوت بین بصری و شنوایی ادراک.

تیم تحقیقات ما خواسته شرکت کنندگان در این آزمایش به انجام چهار وظایف به آنها هشدار های مختلف توجه متحده زمانی که آنها ارائه شد با احساسی برانگیختن تصاویر و صداها را به منظور بررسی چگونگی پاسخ های عاطفی متفاوت بین بصری و شنوایی ادراک. ما نیز در مقایسه با مردمک پاسخ های به دست آمده توسط حرکت چشم گیری به عنوان یک فیزیولوژیکی شاخص پاسخ های عاطفی است. به عنوان یک نتیجه ادراک بصری (تصاویر) بدستآمده احساسات در طول اجرای تمام وظایف در حالی که ادراک شنوایی (صداها) را تنها در طول اجرای وظایف که در آن مورد توجه قرار گرفته برای تلفن های موبایل. این نتایج نشان می دهد که وجود دارد تفاوت در بين توجه متحده و عاطفی پاسخ به بصری و شنوایی محرک.

“به طور سنتی ذهنی پرسشنامه بوده است رایج ترین روش برای ارزیابی حالات عاطفی. در این مطالعه ما می خواستیم برای استخراج حالات عاطفی در حالی که نوعی از وظیفه بود که انجام شد. بنابراین ما متمرکز بر مردمک پاسخ است که دریافت مقدار زیادی از توجه به عنوان یکی از سیگنال های بیولوژیکی است که منعکس کننده شناختی متحده است. اگر چه بسیاری از مطالعات گزارش مورد توجه متحده در طول انگیختگی عاطفی با توجه به بصری و شنوایی ادراک شده اند وجود دارد هیچ مطالعات قبلی مقایسه این کشورها در سراسر حواس است و این اولین تلاش”, توضیح می دهد که منجر نویسنده ساتوشی Nakakoga دانشجوی دکتری.

علاوه بر استاد Tetsuto Minami رهبر این تیم تحقیقاتی گفت: “وجود دارد فرصت های بیشتر برای آمدن به تماس با رسانه های تصویری از طریق گوشی های هوشمند و دستگاه های دیگر و به بیرون کشیدن احساسات از طریق است که بصری و شنوایی اطلاعات است. ما ادامه خواهد داد, تحقیق در مورد ادراک حسی است که باعث احساسات از جمله اثرات بدستآمده احساسات در رفتار انسان است.”

چشم انداز آینده

بر اساس نتایج حاصل از این پژوهش تیم تحقیقات ما نشان می دهد که امکان یک روش جدید از هيجان است که در آن پاسخ های عاطفی بدستآمده توسط یک حس خاص در حال ترویج و یا سرکوب توسط محرک های ورودی از معنای دیگر. در نهایت ما امیدواریم که برای ایجاد این روش جدید از هيجان برای کمک به درمان اختلالات روانی مانند ترس و وحشت و اختلالات خلقی است.

###

مرجع

Nakakoga S. Higashi, H., شیرن, J. Nakauchi, S., & Minami, T. (2020). نامتقارن ویژگی های عاطفی پاسخ به تصاویر و صداهای: مدارک و شواهد از pupillometry. مجله PLoS ONE, 15(4), e0230775.
doi: 10.1371/مجله.pone.0230775

سلب مسئولیت: AAAS و EurekAlert! مسئول صحت اخبار منتشر شده به EurekAlert! با کمک موسسات و یا برای استفاده از هر گونه اطلاعات از طریق EurekAlert سیستم.

tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de