چرا کسب و کار باید ارائه محاکمه رایگان برای مشتریان موجود

IMAGE

تصویر: همه را دوست دارد چیزهای رایگان. مشاهده بیشتر

اعتبار: توسط MoneyforCoffee از Pixabay (cc)

همه مباحث را دوست دارد آن است که آیا یک درمان خوشمزه دست در سوپر مارکت و یا یک ماه از Netflix بکشد. این کمپین هستند یک راه بسیار خوبی برای جلب توجه به یک محصول جدید و یا خدمات و بازاریابان استفاده از آنها برای هدف قرار دادن مشتریان جدید و رشد پایه مشتری خود را.

اما ارائه آزمایشی رایگان برای مشتریان موجود ممکن است به نظر می رسد مانند یک اتلاف وقت بعد از همه مشتریان خود را در حال حاضر به فروش محصول خود را.

با این حال یک مطالعه جدید منتشر شده در علم مدیریتنگاه در چه زمانی رخ داد که یک مخابراتی ارائه رایگان تلفن همراه داده ها به کاربران موجود و آن را یک راه موثر برای افزایش فروش به خصوص اگر مشتریان می تواند به اشتراک گذاری آن را با دوستان است.

“این ممکن است به نظر می رسد مانند اتلاف منابع برای ارائه یک محاکمه رایگان برای مشتریان موجود است اما چیزی که ما پیدا کردیم و با کمال تعجب بالاتر استفاده از داده های مشتریان به احتمال زیاد به گرو در اوردن پیشنهاد کمتر استفاده مشتریان می گوید:” محقق بازاریابی Dr Hillbun هو از دانشگاه تکنولوژی سیدنی.

“ما انتظار پایین استفاده مشتریان خواهد بود به احتمال زیاد به پیشنهاد و افزایش استفاده از آنها. اما کم استفاده مشتریان تا حد زیادی بی توجه به آزمایشی رایگان,” او می گوید. بسیاری از مشتریان که در زمان ارائه تا پس از آن ادامه داد و خود را بالاتر استفاده پس از محاکمه در مبارزات انتخاباتی به پایان رسید, افزایش فروش برای شرکت.

و زمانی که شرکت به برخی از مشتریان این گزینه به جلو آزمایشی رایگان به دوستان خود که آنها نیز موجود مشتریان هر دو شریک و گیرنده با احتمال بیشتری به گرو در اوردن ارائه و همچنان بالاتر استفاده از داده ها.

اين نتايج تلويحات مهمی به خصوص برای شرکت هایی که ارائه آنلاین تجربه محصولات مانند بازی ابزار همکاری و یا جریان موسیقی خدمات که مشتریان نیاز به تجربه آن را به درک ارزش آن می گوید: دکتر هو.

“هنگامی که شرکت های نرم افزاری ترویج محصولات خود را, آنها اغلب با استفاده از یک “freemium” مدل که در آن نسخه اولیه رایگان است اما مشتریان مجبور به پرداخت برای به دست آوردن دسترسی به بیشتر های پیشرفته توابع و یا ویژگی های.

“این شرکت ها اغلب به صورت چالش های مهاجرت مشتریان از نسخه رایگان به نسخه پرداخت می شود به این دلیل که نسخه رایگان مشتریان هیچ تجربه ای در استفاده از توابع پیشرفته است که تنها در دسترس به کاربران پرداخت می شود.

“تحقیقات ما نشان می دهد که ارائه رایگان یا کاهش هزینه آزمایشات به نسخه پرداخت می شود برای ارتقاء دوره است به احتمال زیاد به افزایش کاربران محاکمه’ قدردانی از محصول القا را از نسخه پرداخت می شود,” او می گوید.

یافته های این تحقیقات همچنین نشان می دهد که برای افزایش تاثیر free trial مبارزات بازاریابان می توانند اهرم “قدرت های” از جمله ویژگی های به اشتراک گذاری خود را ارائه دهد.

مطالعات قبلی نشان داده است که کسب و کار می تواند نجات پنج برابر بیشتر پول زمانی که آنها را حفظ مشتریان به جای نگاه برای آنهایی که جدید.

###

ارائه freebie ممکن است نه تنها کمک به حفظ آن دسته از مشتریان بلکه رشد فروش آینده.

پژوهش مقاله: اثر تجربه در تاثیر آزمایشی رایگان تبلیغات منتشر شده در علم مدیریت.

سلب مسئولیت: AAAS و EurekAlert! مسئول صحت اخبار منتشر شده به EurekAlert! با کمک موسسات و یا برای استفاده از هر گونه اطلاعات از طریق EurekAlert سیستم.

tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de