از زمان جنگ متحد به تبه کار: RT بررسی چگونگی هالیوود ‘تبلیغات کارخانه’ راهنماهای درک عمومی از روسیه

هالیوود شده است به عنوان یک رویای کارخانه, اما آن را نیز ممکن است با دقت به نام تبلیغات یکی. جدید RT مستند به بررسی پیوند بین صنعت فيلم و دولت آمریکا.

در دوران قبل از صفحه اصلی سیستم های سرگرمی و یا Netflix تئاتر بسته بندی شده بودند با هر سینمایی آزادی به عنوان آمریکایی ها مشترک مشترک فرهنگی – و اغلب احساسی را تجربه کنند. و در طول جنگ جهانی دوم اداره از تصاویر متحرک ویژه زیربخش ایالات متحده از جنگ اطلاعات, بررسی 1,652 اسکریپت بین 1942 و 1945 با هدف تحکیم تزلزل پشتیبانی از نقش امریکا را در جنگ است.

به عنوان RTD نشان می دهد در “هالیوود تبلیغ کارخانه’ و پس از آن فیلم تبدیل به یک سلاح-از-انتخاب برای واشنگتن با اکثر اسکریپت ها از طریق عبور دست از وزارت دفاع FBI یا CIA در تلاش برای اطمینان حاصل شود پرده نقره ای تقویت سیاست خارجی آمریکا است.

در طول جنگ جهانی دوم رهبران غربی از جمله روزولت و چرچیل به رسمیت شناخته شده اتحاد جماهیر شوروی نقش اساسی در شکست آلمان نازی است. قابل توجه فیلم های آمریکایی در آن زمان بودند آشکارا دلسوز به اتحاد جماهیر شوروی و مبارزه با فاشیسم است. اما هالیوود بود سریع خود را به تغییر لحن به عنوان جنگ جهانی بدل به جنگ سرد.

ارتباط میان هالیوود و نظامی آمریکا مطرح شده ناراحت سوال در مورد اینکه آیا فیلم آمریکایی هنر است یا روابط عمومی است. مثلا سازمان سیا در خرید حقوق فیلم به “مزرعه حیوانات’ به طوری که آژانس جاسوسی می تواند مطمئن شوید که پایان 1950s فیلم بود به اندازه کافی ضد کمونیست.

همان روش ظریف نظر تشکیل دهنده وجود دارد در حال حاضر روز گرفته اند و برجسته فرم میهنی در فیلم به تصویر می کشد امریکا در “جنگ با ترور’.

RTD را کنستانتین را می کشد پشت پرده در دهه دقت گردد پنتاگون تایید هالیوود داستان سرایی.

مانند این داستان ؟ به اشتراک گذاری آن با دوستان!