Facebook برای تگ مضر پست به عنوان تحریم وسیعتر


Facebook گفت: آن شروع خواهد شد به برچسب به طور بالقوه مضر پست که برگ های آن تا آنجا که از اخبار خود را ارزش.

بیشتر دست در رویکرد می آید به عنوان رسانه های اجتماعی شرکت چهره های فشار در حال رشد را قوی تر اقدام به وزش محتوا بر روی پلت فرم آن است.

بیش از 90 تبلیغ پیوست, تحریم, این سایت از جمله کالاهای مصرفی غول Unilever در روز جمعه.

این شرکت گفت: این امر توقف Twitter, Facebook و Instagram تبلیغات در ما “حداقل” از طریق 2020.

“در ادامه به تبلیغات در این سیستم عامل در این زمان نمی خواهد اضافه کردن ارزش به مردم و جامعه” ساز کبوتر و صابون Ben & jerry’s, بستنی, گفت:.”ما دوباره ما موقعیت فعلی اگر لازم است.”

  • Ben & jerry’s می پیوندد Facebook ad تحریم
  • ما تلفن غول Verizon می پیوندد Facebook ad تحریم

در یک سخنرانی در روز جمعه Facebook, رئیس, مارک زوکربرگ در دفاع از این شرکت رکورد مصرف کردن بیان نفرت.

وی با اشاره به کمیسیون اروپا در گزارش این ماه است که در بر داشت Facebook حذف 86 درصد از نفرت سخنرانی سال گذشته از 82.6%.

‘منافع عمومی ارزش’

اما او گفت: این شرکت بود محکم کردن سیاست های خود به “نشانی از چالش های ما در کشور با آن مواجه است و چگونه آنها در حال نشان دادن تا در سراسر جامعه ما”.

در علاوه بر این به معرفی برچسب Facebook را ممنوعیت تبلیغات است که توصیف مردم از گروه های مختلف بر اساس عواملی مانند نژاد یا وضعیت مهاجرت به عنوان یک تهدید گفت.

“یک تعداد انگشت شماری از بار در سال ما را ترک کنند تا مطالب که در غیر این صورت نقض سیاست های ما اگر منافع عمومی ارزش و اهمیت بیشتری نسبت به خطر آسیب,” او گفت:. “اغلب از دیدن سخنرانی از سیاستمداران است که در جهت منافع عمومی و در راه همان است که رسانه های خبری گزارش خواهد شد چه یک سیاستمدار می گوید: ما فکر می کنیم مردم باید به طور کلی قادر به دیدن آن برای خود ما عامل است.

“ما به زودی شروع به برچسب زدن برخی از مطالب ما را ترک کنند تا به دلیل آن است که تلقی انتشار بنابراین مردم می دانند که این مورد است,” او گفت:.

او اضافه کرد که Facebook را حذف محتوا – حتی از سیاستمداران – اگر مشخص شود که این تحریک به خشونت و یا سرکوب رای گیری.

توییتر در حال حاضر گرفته شده برخی از مراحل از جمله ممنوعیت تبلیغات از سیاستمداران و اضافه کردن برچسب ها و هشدارهای به برخی از انواع محتوا.

“ما در حال توسعه سیاست ها و قابلیت های پلت فرم طراحی شده برای محافظت و خدمت به مردم گفتگو و به مانند همیشه متعهد به تقویت صداها از نمایندگی از جوامع و گروه های به حاشیه رانده شده گفت:” توییتر اجرایی سارا Personette.

سهام Facebook و توییتر هر دو کاهش یافت و بیش از 7 درصد در روز جمعه.

چرا شرکت های تحریم Facebook?

“توقف نفرت برای سود” کمپین آغاز شده توسط حقوق مدنی در آمریکا گروه پس از مرگ جورج فلوید در ماه مه در حالی که در بازداشت پلیس. آن متمرکز شده Facebook, که همچنین دارای Instagram; و واتساپ و در سال گذشته جذب درآمد حاصل از تبلیغات از تقریبا $70bn (£56.7 میلیارد دلار).

این سازمان که شامل رنگ تغییر و انجمن ملی برای پیشرفت مردم رنگی باید گفت Facebook اجازه می دهد تا “نژادپرستانه و خشونت آمیز و verifiably غلط محتوای شایع اجرا بر روی پلت فرم آن”.

رنگ تغییر رئیس جمهور رشاد رابینسون گفت: مراحل اعلام شده توسط آقای زوکربرگ نشان داد که “عدم مبارزه با مضرات [Facebook] باعث شده است که ما دموکراسی و حقوق مدنی”.

“اگر این پاسخ او به عمده تبلیغ خروج میلیون ها دلار از شرکت ما نمی توانیم اعتماد رهبری او” او در توییتر نوشت.

بیش از 90 شرکت از جمله ورایزون و پاتاگونیا پیوست, کمپین با توجه به یک لیست آگهی, فعالیت, گروه, خوابیده, غول, یکی از برگزارکنندگان.

پخش رسانه ای است که بر روی دستگاه شما پشتیبانی نشده

نیکول پرین تحلیلگر در eMarketer گفت: آن دشوار خواهد بود برای تعیین تاثیر مالی از تحریم در Facebook با توجه به تغییرات قابل توجهی در تبلیغات میان همه گیر.

اما او گفت: Unilever اعلام شد قابل ذکر است که این شرکت حذف شد تبلیغات برای طولانی تر نامیده می شود و در بیشتر سیستم عامل است.

“که نشان می دهد یک مشکل عمیق تر با محتوای تولید شده توسط کاربر سیستم عامل به عنوان تفرقه است که انتظار می رود در هر پلت فرم است که اجازه می دهد تا بیان سیاسی” او گفت:.

tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de