بسیاری از خانواده ها باید ‘رقص’ راه خود را به COVID-19 بقا — مطالعه

مدیران بازاریابی و دانشگاهیان مطالعه شده است چگونه به خانواده های از پیش برنامه ریزی و تصمیم گیری در مورد مراقبت از خانواده و خانواده مصرف برای مدت زمان طولانی – اما چه اتفاقی می افتد زمانی که برنامه ریزی ممکن نیست ؟ زمانی که مصرف کنندگان نمی تواند از پیش برنامه ریزی…آنها ‘رقص’.

اگر چه شده است وجود دارد بسیاری از صحبت در مورد چگونه COVID-19 است ‘کاهش’ زندگی خانوادگی یک مطالعه جدید در مجله مدیریت بازاریابی توسط محققان در دانشگاه بیرمنگام (انگلستان) دانشگاه ملبورن (استرالیا) و آدولفو Ibanez دانشگاه (شیلی) استدلال می کند که این مورد برای هر خانواده است.

Dr پیلار Rojas Gaviria, مدرس بازاریابی در دانشگاه بیرمنگام نظر: “برای بسیاری از خانواده ها زندگی تبدیل شده است بیشتر مخاطره آمیز اضطراب و شتاب. به جای ترکیبی از بازی های استراتژیک و فعالیت های خوبی برنامه ریزی شده تصمیم گیری ما در بر داشت هنگامی که اوضاع عادی مختل شده است به طور ناگهانی مراقبت از خانواده به نظر می رسد بیشتر شبیه به یک پیچیده بداهه ‘رقص’.”

Dr Rojas Gaviria و همکارانش توجه داشته باشید که هنگام مواجهه ناخواسته اختلال در زندگی خانوادگی مانند COVID-19 در حالی که برخی از خانواده ها ممکن است لذت بردن از وقت آزاد بیشتری زیرا آنها نمی رفت و آمد دیگران به صورت بی سابقه ای موارد مانند مختل حرفه مراقبت از دیگران و رنج از دست دادن درآمد.

او نظرات: “ما باید به جلوگیری از مفروضات در مورد خانواده ها تحت تاثیر قرار در راه همان است. بسیاری از خانواده ها در حال مبارزه با سلامت روان در حالی که دیگران در حال مقابله هست. بسیاری از دست داده اند و دوستان و یا اعضای خانواده ،

“این به این معنی است که سازمان باید هدف برای درک بهتر نیازهای فردی کارکنان و خانواده خود را و فکر می کنم در مورد چگونه آنها می تواند آنها را پشتیبانی توسط تصدیق کرد که این نیازها متفاوت است و تکامل آنها در طول زمان است.”

به خصوص دکتر Rojas Gaviria و همکاران او در بر داشت که خانواده هایی که در حال حاضر مقابله با بیشتر مراقبت های ویژه نیاز دارد – مانند کسانی که یکی از اعضای خانواده با یک بیماری مزمن سلامت – باید ‘رقص’ راه خود را از طریق ناخواسته اختلالات مانند COVID-19 بحران است.

خانواده های اعتصاب تعادل بین روز به روز روال – توسل به آنچه محققان تماس ‘پایه’ فعالیت های در – و دیگر خلاق تر احساسی و مملو از الهام بخش فعالیت های است که فراتر از برنامه های روزانه خود را به منظور مقابله با عظیم اختلال در زندگی روزمره خود را.

در مطالعه خود از خانواده زندگی با کودکان دیابتی آنها کشف کردند که چگونه در میان هرج و مرج هر خانواده می یابد خود را به ‘رقص’ از طریق زندگی خود را به محدودیت های متناوب ‘پایه’ و ‘هوایی’ فعالیت است.

آنها همچنین دریافتند که این فرآیند اغلب رخ می دهد به طور غریزی و نامرئی است و معمولا منجر شود توسط یکی از اعضای خانواده که “orchestrates” منابع و استعدادها در دست برای کمک به خانواده خود توسعه آن ‘رقص’.

Dr Rojas Gaviria می افزاید: “در حفظ آن ‘رقص’ رفتن آن ضروری است برای خانواده به تعادل ‘پایه جنبش’ با ‘هوایی حرکات که تسکین الهام بخش و ایجاد انگیزه در اعضای خانواده.

“به عنوان مثال ما دیدیم که چگونه در طول COVID-19 مستند هر دو ‘پایه’ فعالیت – مانند بافندگی باغبانی و پخت همراه با ‘هوایی’ فعالیت های مانند تبدیل شدن به یک دست یاری در جامعه قرار رنگین کمان در خانه خانواده ویندوز, حمایت از مغازه های محلی شیلات و مزارع و یا بالا بردن بودجه برای بیمه خدمات درمانی – برای آسایش خانواده ها و کمک به آنها برای اتصال به هر یک از دیگر حتی از راه دور است.”

دکتر Rojas Gaviria استدلال می کند که وجود دارد این است که بکر نیاز به سیاست های عمومی و حمایت از برنامه های است که می تواند انعطاف پذیر و سازگار به لحظات مختلف و متفاوت شرایط زندگی و است که با هدف بالا بردن خلاق شایستگی خانواده ها است.

“هدف باید کمک به خانواده جمع آوری منابع برای جنبش (انرژی و زمان و تمرکز امیدواریم در آینده) به جای گفتن آنها را چگونه به حرکت با تنظیم قوانین بسیار سخت است که هر کس قادر است به دنبال. طراحی مجموعه ای متنوع از ابزار پشتیبانی است که می تواند ارائه شده برای شرایط مختلف و در لحظات مختلف در زمان یک چالش برای ما سیستم های اجتماعی,” او اضافه می کند.

###

برای کسب اطلاعات بیشتر با ما تماس بگیرید: Tony Moran, بین المللی, مدیر ارتباطات در +44 7827 832312 یا ایمیل [email protected] از ساعت تماس بگیرید +44 (0)7789 921165.

یادداشت ویراستاران

* دانشگاه بیرمنگام رتبه در میان جهان بالا 100 موسسات کار خود را به ارمغان می آورد مردم از سراسر جهان به بیرمنگام از جمله محققان و معلمان و بيش از 6500 دانشجوی بین المللی از بیش از 150 کشور جهان است.

* ‘بازگرداندن تعادل: چگونه مصرف کنندگان هماهنگ مراقبت از خانواده زیر ناخواسته اختلال’ – Flavia Cardoso, پیلار Rojas-Gaviria و Daiane Scaraboto است منتشر شده در مجله مدیریت بازاریابی. کاغذ را می توان در بازدید https://www.tandfonline.com/doi/کامل/10.1080/0267257X.2020.1780297 – لطفا احساس رایگان برای استفاده از این لینک در هر مقاله آنلاین.

سلب مسئولیت: AAAS و EurekAlert! مسئول صحت اخبار منتشر شده به EurekAlert! با کمک موسسات و یا برای استفاده از هر گونه اطلاعات از طریق EurekAlert سیستم.