جنسیتی نمایش در آموزش و پرورش در خانواده تاثیر می گذارد تحصیلی آینده انتخاب

به گفته محقق ارشد در دانشگاه Oberta د کاتالونیا اینترنت بین رشته ای موسسه (IN3) جنسيت و فناوری اطلاعات و ارتباطات (GenTIC) گروه پژوهشی Milagros Sáinz “در آن موارد که در آن خانواده ها باید بسیار جنسیتی نگرش در رابطه با آموزش و پرورش و زندگی نظرات خود را از نظر علمی و مهارت های دیگر که پسران و دختران هستند و در حالت ایده آل قرار دارند ممکن است نگه دارید و حتی بیشتر وزن است.”

با وجود زمان قفل بودن یک رویداد موقت محقق نشان می دهد که چنین شرایطی ممکن است بر تصمیم گیری ساخته شده توسط افراد جوان با توجه به مسیر آموزشی خود در نظر خود را انتخاب دوره های post-اجباری ثانویه و یا آموزش و پرورش دانشگاه.

“این خطر وجود دارد که افراد جوان به ویژه کسانی که از خاص اجتماعی و اقتصادی و فرهنگی زمینه های بیشتر خواهد شد به احتمال زیاد تحت تأثیر نظرات و تجربیات پدر و مادر خود را از آنها می شده اند قبل از بحران بهداشت و درمان می گوید:” Sáinz که در ادامه برای اضافه کردن که “آنها در حال معاشرت با دیگران از جمله معلمان یا اعضای خود را در گروه همسالان در همان راه به عنوان آنها قبل از قرنطینه.”

در یک مطالعه منتشر شده در مجله بین المللی روانشناسی اجتماعیمحقق با خوزه لوئیس مارتینز و خولیو Meneses همچنین از UOC تجزیه و تحلیل تفاوت های مربوط به جنسيت در پاسخ مکانیسم متوسطه دانش آموزان با توجه به سناریوهای مرتبط با علمی جنسیتی. محققان توضیح می دهند که “دختران به خصوص به احتمال زیاد به روبرو می شوند این نوع از وضعیت, به عنوان آنها اغلب در مواجهه با نگرش جنسیتی در مورد توانایی های خود را در علم و تکنولوژی و مهندسی و ریاضیات (STEM) نفر از پسران است.”

با توجه به مطالعه دانش آموزان و والدين آنان به اتمام متوسط و یا بالاتر از سطح مطالعات علمی نشان داد بیشتر مستعد ابتلا به فعالانه به مقابله با موقعیت های جنسیتی. “جالب است که ما مشاهده شده است که پسران تمایل به استفاده از اجتناب در پاسخ به سناریوهای علمی جنسیتی در حالی که دختران بیشتر احتمال دارد به مقابله با آنها و یا به دنبال کمک از مردم در اقتدار مانند معلمان یا اعضای خانواده وقتی که می آید به این نوع از وضعیت” کارشناس اشاره کرد.

پسران نیز تحت تاثیر جنسیتی

مطالعه نمونه 954 سال اول کارشناسی دانش آموزان در مدارس در مناطق شهری مادرید و بارسلونا. شصت درصد از دانش آموزان توصیف پدر و مادر خود را’ سطح تحصيلی به عنوان واسطه در حالی که 30 درصد گفت که آن بالا بود و نهایی 10% گزارش شده سطح پایین آموزش و پرورش است. از نظر منشاء 80 درصد از پدر و مادر دانش آموز دنیا در اسپانیا.

دانش آموزان خواسته شد برای تکمیل یک پرسشنامه که در آن آنها ارائه شد با یک سری از حالات مختلف مربوط به نگرش جنسیتی نسبت به خود و توانایی های علمی و آنها تا به حال به دولتی که آیا آنها پاسخ توسط: مقابله با این وضعیت برای درخواست کمک و یا اجتناب.

این دانش آموزان نیز تا به حال به نشان می دهد تا چه حد آنها توافق با پنج جنسیتی اظهارات در مورد توانایی های علمی از دختران و پسران. نظر شخصی خود تجربه آنها نیز تا به حال به می گویند که آیا هر کسی که در اطراف آنها تا به حال ساخته شده دلسرد اظهارات در مورد توانایی های خود را در زمینه های بنیادی مانند ریاضیات و تکنولوژی و فیزیک (در مورد دختران) و یا در زبان و زیست شناسی (در مورد پسران).

در کلمات Milagros Sáinz, “جامعه ما تمایل به نادیده انگارند زنان با توجه به توانایی های بسیار معتبر و اجتماعی ارزش افراد و زمینه های چنین به عنوان علم و فن آوری است. پسران در حال استفاده می شود به مهارت های خود را که با ارزش بالاتر از آن دسته از دختران که آن هم یک نمونه از تبعیض البته مثبت در این مورد به عنوان آن را با این نسخهها کار به نفع خود.”

به گفته این متخصص این نوع جنسیتی به این معنا نیست که همه پسران بیشتر میل برای کسانی که در مناطق موضوع و آنها نیز احساس سرخوردگی و رنج می برند و اثرات منفی آن از آنجا که بسیاری از “نه مطابق با آن ایده آل از مردانگی”.

تاثیر والدین در پیشرفت تحصیلی

در علاوه بر این به جنس بودن با نفوذ در تعیین راه افراد جوان مقابله با تبعیض تحصیلی این مطالعه همچنین بر اثر مربوط به سطح تحصيلات والدين.

به عنوان توسط اشاره Sáinz, “جنسیت توضیح می دهد که راه های مختلفی برای مقابله با علمی جنسیتی نفسه اما سطح سواد پدر و مادر ما کمک می کند تا درک درجه به کدام گروه از دانش آموزان مستعد هستند به طور فعال در پاسخ به چنین شرایطی است.”

دختران و والدين آنان تکمیل و پس از اجباری متوسطه آموزش و پرورش یا دانشگاه مطالعات تمایل به پاسخ به جنسیتی سناریوهای مقابله با مربوطه فرد در حالی که در پسران با مشابه سابقه خانوادگی پاسخ اغلب اجتناب.

این مطالعه همچنین نشان می دهد که در برخی موارد دانش آموزان خود آگاه هستند از داشتن شخصا شاهد و یا تجربه این نوع از تبعیض است. “دختران اغلب در معرض علمی جنسیتی که سوالات خود را در فن آوری صلاحیت اما آنها درک این عنوان بر اساس شخصی خود را عدم توانایی و حکومت به دنبال آن به عنوان یک نتیجه” توضیح Sáinz و اضافه کرد که “آنها درک نمی کنند که این یک باور کلیشه ای اعمال شده به زنان صرفا بر اساس این واقعیت است که آنها زنان هستند.” این قضیه صادق است برای پسران: تصمیمات و رفتارها نیز به شدت مشروط انتظارات اجتماعی و فرهنگی مرتبط با مردانگی.

برای جلوگیری از این نوع عدم تعادل این کارشناس با تاکید بر اهمیت آموزش دختران و پسران در مسائل مربوط به برابری و چگونه به مقابله با های مختلف تحصیلی و یا دیگر انواع جنسیتی سناریو; یک برنامه که همچنین نیاز به تمدید معلمان و خانواده ها است.

###

سلب مسئولیت: AAAS و EurekAlert! مسئول صحت اخبار منتشر شده به EurekAlert! با کمک موسسات و یا برای استفاده از هر گونه اطلاعات از طریق EurekAlert سیستم.

tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de