قتلگاه: لتونی ممنوعیت RT و گفت آن را “کنترل” توسط اتحادیه اروپا-تحریم روزنامه نگار… که سر مختلف خروجی با نام مشابه

لتونی و رسانه شورای اسلامی اعلام کرده است که ممنوعیت کامل هفت RT کانال های اعلام دروغ که آنها را “تحت کنترل موثر” از یک فرد موضوع را به تحریم های اعمال شده توسط اتحادیه اروپا است.

فرد مورد نظر است که به خوبی شناخته شده روسی پخش دیمیتری Kiselyov که در واقع سران کاملا متفاوت سازمان خبری به نام Rossiya Segodnya — یک واقعیت اساسی-بررسی کنید که جرقه های درخشان در لتونی ملی رسانه های الکترونیکی شورای NEPLP) به ظاهر موفق به انجام.

Kiselyov واقع شده است تحت تحریم های اتحادیه اروپا پس از الحاق کریمه رای به الحاق با روسیه در سال 2014 است اما او هیچ ربطی به با RT یا آن رادیو و تلویزیون.

البته زانو حرکت تند و سریع حرکت می کند به دور RT بر اساس اطلاعات نادرست می تواند اجتناب شده است تا به حال این شورا گرفته شده و حتی یک نگاه سریع در هر دو RT یا Rossiya Segodnya را در صفحات ویکیپدیا.

کاملا غافل است که آن را ممنوع کرده بود اشتباه, اخبار سازمان NEPLP نوشت: در بیانیه چشمگیر است که “شواهد و مدارک” از آن به دست آمده بود در برابر RT و Kiselyov است “بسیار قوی است.”

همچنین در rt.com ‘ارزش های اروپایی’? چک فکر می کنم تانک بودجه توسط ناتو govts تماس برای اتحادیه اروپا پتو ممنوعیت رسانه های روسی مانند RT

RT اصلی, کانال های به عنوان به خوبی به عنوان آن عربی اسپانیایی و مستند کانال سقوط کرد.

این NEPLP همچنین اعلام کرد قصد خود را به “اطلاع رسانی تنظیم کننده رسانه در کشورهای دیگر اتحادیه اروپا” از این تصمیم آن را گرفته و معتقد است که “مشابه بان کی مون” در توزیع RT خواهد بود “قابل قبول” در سراسر اتحادیه اروپا.

آن است که احتمالا امن فرض کنیم برای این است که یک پتو ممنوعیت RT در سراسر اتحادیه اروپا نیست و قریب الوقوع است.

در پاسخ به این حرکت RT مطبوعات خدمات ارائه شده تبریک به NEPLP داده شده است که آن را در حال حاضر “در نهایت قادر خواهد بود برای محافظت از عربی و اسپانیایی زبان” جمعیتی در لتونی از “تاثیر گذار ترین روسیه “کانال” در غرب است.

RT را (واقعی) editor-in-chief, مارگاریتا Simonyan (است که تحت تحریم های اتحادیه اروپا) نیز در پاسخ به ریگا را اشتباه با اشاره به روند پر شور و اغلب ادعاهای عجیب و غریب ساخته شده توسط سازمان های اطلاعاتی غربی.

“Lats هوش معتقد است که RT است که به رهبری دیمیتری Kiselyov. اطلاعاتی آمریکا معتقد است که یک برنامه میزبانی در سال 2011 [در] یک محلی روسی کانال تحت تاثیر انتخابات آمریکا. اطلاعاتی بریتانیا معتقد است که Skripals مسموم شدند توسط Boshirov و پتروف. به طوری که خبر خوب” Simonyan, گفت:, و اضافه کرد که با چنین سرویس های اطلاعاتی روسیه کمی نگران باشد.

فدراسیون بین المللی روزنامه نگاران نیز در واکنش به این ممنوعیت با دبیر کل آنتونی Bellanger و گفت که آن را “نقض آزادی مطبوعات حق شهروندان به رسانه های کثرت گرایی و روشن عمل سانسور.” این آزادی مطبوعات سازمان خواستار لغو این ممنوعیت را “فورا”.

این NEPLP گفت: lats بان کی مون در نیروی باقی خواهد ماند “تا Kiselyov حذف” از لیست تحریم های اتحادیه اروپا — یا احتمالا تا زمانی که این کشور تنظیم کننده متوجه آن اشتباه… می یابد و بهانه دیگری.

فکر می کنم دوستان علاقه مند می شود ؟ به اشتراک گذاشتن این داستان!

tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de