سنتی قدرتی در مقابل آموزش پرش برای تحرک جسمی بزرگسالان جوان

این مطالعه با تمرکز بر اثرات سنتی مقاومتی (TRT) و Plyometric آموزش پرش (PJT) در شرکت کنندگان که در حال تحرک و تحرک جسمی در ورزش است. هدف این بود که برای پیدا کردن مهم برنامه های عملی است که می تواند کمک به بهبود آموزش و آمادگی جسمانی.

محققان تاثير چهار هفته از آموزش مقاومت سنتی (TRT) در مقابل Plyometric آموزش پرش (PJT) برنامه های در تناسب اندام عضلانی کم تحرک و تحرک جسمی شرکت کنندگان است. قبل از مداخله و پیگیری آزمون مجموعه در تحقیقات شامل ارزیابی Squat Jump Countermovement پرش الاستیک شاخص و حداکثر قدرت بيشينه زانو راست کننده. شرکت کنندگان متشکل از هر دو مردان و زنان با سنین بین 18 تا 29 سال است. آنها به طور تصادفی در همه فن حریف به یک گروه کنترل از 11 نفر TRT گروه با 8 و PJT گروه 9 شرکت کنندگان است. این TRT برنامه با تاکید بر سرعت حرکات با وزنه آزاد. این PJT برنامه با تمرکز بر سرعت بالا پرش حرکات بدون بارهای خارجی. هر دو TRT و PJT جلسات بودند و 30 دقیقه در مدت.

نتايج نشان داد که تفاوت معنیداری از این رو آن را منعقد شد که در سالم شرکت کننده که هر دو از نظر جسمی غیر فعال و کم تحرک به روال سنتی مقاومتی (TRT) و Plyometric آموزش پرش (PJT) به همان اندازه موثر در بهبود تناسب اندام عضلانی.

###

خواندن و باز کردن دسترسی به مقاله اینجا هستید: https://benthamopen.com/انتزاعی/TOSSJ-13-12

سلب مسئولیت: AAAS و EurekAlert! مسئول صحت اخبار منتشر شده به EurekAlert! با کمک موسسات و یا برای استفاده از هر گونه اطلاعات از طریق EurekAlert سیستم.

tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de