محققان در بررسی کودکان پناهنده علمی و اجتماعی و عاطفی نتایج یادگیری

IMAGE

تصویر: ارشد تحقیقات دانشمند در جهانی روابط برای کودکان Ha Yeon Kim مشاهده بیشتر

اعتبار: جهانی روابط برای کودکان

  • مطالعه بیش از 400 سوریه کودکان پناهنده در لبنان شناسایی شده و قابل توسعه و مشکلات یادگیری کودکان وقتی که در بالا به طور منظم سن برای کلاس خود.
  • محققان دانشگاه نیویورک جلب بینش بالقوه اثرات به عنوان کودکان در سراسر جهان بازگشت به مدرسه پس COVID-19.

ابوظبی, جولای 2, 2020: محققان در جهانی روابط برای کودکان بین المللی مرکز تحقیقات مستقر در دانشگاه نیویورک ابوظبی و NYU نیویورک, بررسی انواع پست-مهاجرت خطرات مواجه سوریه کودکان پناهنده ثبت نام شده در لبنان مدارس دولتی و متوجه شد که دانش آموزان در حال مسن تر از انتظار برای کلاس که در آن آنها قرار داده شده بود و بیشتر به طور مداوم و به شدت در ارتباط با رشد و نمو و مشکلات یادگیری. به عنوان بسیاری از مدارس در سراسر جهان آماده بازگشایی در سال 2020 و فراتر از این مطالعه فراهم می کند بینش انتقادی است که می تواند کمک به اطلاع رسانی و تلاش برای سامان دادن کودکان به مدارس قابل توجهی پس از اختلال و زمان دور.

یافته های این مطالعه به طور مشروح در مقاله منتشر شده در مجله کاربردی روانشناسی رشد و مسئول سیاست کوتاه منتشر شده در تاریخ 1 ژوئیه سال 2020 است. این مطالعه جمع آوری و تجزیه و تحلیل داده های ارزیابی از 448 سوریه کودکان پناهنده در ماه نوامبر تا مارس 2016 2017. محققان دریافتند که کودکانی که بیش از حد انتظار برای سطح کلاس – اصطلاح “سنی-برای-درجه” – تا به حال فقیر شناختی اجرایی عملکرد و رفتاری مقررات مهارت از کودکان که قرار داده شد و در نمونه درجه سطح برای سن خود را. که بطور متوسط برای کلاس نیز پیش بینی decrements در سواد و مهارت های ریاضی.

“ما سوار بر یکی از اولین و جامع از مطالعات دقیق به نگاه در تعامل بین ناملایمات که کودکان پناهنده در صورت زندگی در کشورهای با درآمد host-کشورها و نتایج یادگیری از جمله علمی, شناختی, عاطفی و مهارت های رفتاری و فرآیندهای گفت: همکاری نویسنده این مقاله و معاون مدیر جهانی روابط برای کودکان Carly Tubbs Dolan. “از امروز بیش از یک میلیارد کودک در سراسر جهان مواجه شده اند متعدد شخصی و علمی ناملایمات و اختلالات. این نوع تحقیقات می تواند کمک به اطلاع رسانی طراحی و اجرای و کمک های مالی از مدارک و شواهد مبتنی بر برنامه ها و سیاست های برای اطمینان از کودکان جامع یادگیری در شرایط بحران.”

تعطیلی مدارس به دلیل COVID-19 همه گیر را ترک کرده اند حدود 1.6 میلیارد کودکان و جوانان خارج از مدرسه در سراسر جهان در حالی که آبشاری اقتصادی اثرات پیش بینی شده به میلیون ها نفر نیروی بیشتر به رها کردن. تحقیقات اخیر نشان می دهد که حتی در کوتاه مدت, 14-هفته مدرسه تعطیل می قابل توجهی در دراز مدت پیامدهای در کودکان, علمی نتایج.

“تحقیقات ما نشان می دهد که چنین تجمعی تجارب سختی می تواند به عواقب برای هر دو کودکان در عملکرد تحصیلی و اجتماعی خود را و مهارت های عاطفی” گفت: نویسنده سرب از مطالعه و تحقیقات ارشد دانشمند در جهانی روابط برای کودکان Ha Yeon Kim. “به بهترین حمایت از کودکان در بازگشت به مدرسه ما توصیه می کنند که پزشکان با استفاده از متفاوت آموزشی و آموزشی استراتژی های مناسب برای کودکان در سنین مختلف و ترکیب مبتنی بر شواهد استراتژی – مانند اجتماعی و عاطفی یادگیری (SEL) شیوه ها و برنامه های درسی–به آموزش برنامه نویسی.”

در این مطالعه سطح کلاس ممکن است همراه با درمان شناختی رفتاری و مشکلات علمی به چند دلیل امکان پذیر است. اول اینکه بیش از حد انتظار برای یک کلاس می تواند یک نشانگر است که یک کودک با آن مواجه متعدد و تجمعی خطرات پیش از آن در دوران کودکی است که قطع تحصیل و یا اختلال در یادگیری است. دوم, تحصیل در یک کلاس درس بدون مشابه-سن همسالان یا تکامل مناسب آموزش شیوه روال و یادگیری مواد ممکن است خود را در نتیجه شناختی و رفتاری چالش است. سوم و برعکس ممکن است تمایل به جای کودکان بزرگتر کمتر شناختی رفتاری و اجتماعی-مهارت های عاطفی در نمرات پایین تر است.

###

جهانی روابط برای کودکان طرح ارزیابی و توصیه می کند در برنامه ها و سیاست ها برای بهبود زندگی کودکان و جوانان در آسیب پذیر ترین مناطق در سراسر جهان. این مطالعه به تازگی انجام شده به عنوان بخشی از یک بزرگتر با همکاری کمیته بین المللی نجات و پشتیبانی توسط Dubai Cares, E-نبات تحقیقات پاکت و دانشگاه نیویورک در ابوظبی.

در مورد جهانی روابط برای کودکان

NYU جهانی روابط برای کودکان بین المللی مرکز تحقیقات تعبیه شده در دانشگاه نیویورک و موسسه توسعه انسانی و اجتماعی تغییر (IHDSC) و پشتیبانی توسط دانشگاه نیویورک ابوظبی موسسه تحقیقات و NYU نیویورک. تاسیس در سال 2014, جهانی, روابط برای کودکان توسعه داده شد منجر به تلاش در تولید دقیق شواهد برای حمایت از بهترین و موثر ترین انسان دوستانه و کمک های توسعه ای. به تاریخ جهانی روابط برای کودکان امن است و موقعیت در خط مقدم پیشرفت در روش ها و اقدامات برای ارزیابی رشد کودک و برای درک تنوع در برنامه اثرات در سطوح مختلف در کم درآمد و بحران متاثر از زمینه های.

در مورد دانشگاه نیویورک در ابوظبی

NYU ابوظبی اولین جامع علوم انسانی و علوم پردیس در خاورمیانه به عمل در خارج از کشور توسط آمریکا تحقیقات دانشگاه. NYU ابوظبی یکپارچه بسیار انتخابی هنرهای لیبرال مهندسی و علم برنامه درسی با یک مرکز جهانی برای تحقیقات پیشرفته و دانش را قادر می سازد دانش آموزان خود را برای موفقیت در به طور فزاینده ای وابسته جهان و پیشبرد همکاری و پیشرفت در انسانیت مشترک و چالش است. NYU ابوظبی بالا-دستیابی به دانش آموزان آمده اند از بیش از 115 کشور و صحبت بیش از 115 زبان. با هم دانشگاه را از دانشگاه نیویورک در ابوظبی و شانگهای فرم ستون فقرات منحصر به فرد جهانی دانشگاه به اعضای هیات علمی و دانشجویان فرصت برای تجربه های متنوع محیط های یادگیری و غوطه ور شدن در فرهنگ های دیگر در یک یا بیشتر از موارد متعدد به تحصیل خارج از کشور سایت NYU حفظ در شش قاره.

سلب مسئولیت: AAAS و EurekAlert! مسئول صحت اخبار منتشر شده به EurekAlert! با کمک موسسات و یا برای استفاده از هر گونه اطلاعات از طریق EurekAlert سیستم.

tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de