شکاف جنسیتی در بنیادی دانشگاه, رشته های ظهور در دبیرستان

ایتاکا, n. y. – اگر چه مطالعات نشان داده اند که زنان با احتمال بیشتری نسبت به مردان وارد کنید و کامل کالج در ایالات متحده آموزش عالی زنان کمتر به احتمال زیاد برای به دست آوردن درجه در علم و تکنولوژی و مهندسی و ریاضی در زمینه های.

در تحقیقات جدید کیم Weeden از بهمن راک Zubrow ’77 استاد علوم اجتماعی در دانشکده هنر و علوم در دانشگاه کرنل آثار اختلاف در کالج رشته به تفاوت های جنسیتی است که ظهور اولیه در مدرسه بالا است.

Weeden است که نويسنده از “خط لوله رویاهای شغلی برنامه ها و تفاوت های جنسیتی در ساقه اصلی تداوم و تکمیل” منتشر شده در جامعه شناسی آموزش و پرورش. نویسندگان هستند دفنه Gelbgiser از دانشگاه تل آویو و Stephen L. مورگان از دانشگاه جانز هاپکینز.

محققان دریافتند که تفاوت های جنسیتی در دانش آموزان مقطع متوسطه شغلی برنامه – جایی که آنها خود را در سن 30 – یک اثر بزرگ بر تفاوت های جنسیتی در بنیادی نتایج در حالی که تفاوت های جنسیتی در دبیرستان نمرات ریاضی نمرات آزمون پیشرفته ریاضی و علوم دوره خود ارزیابی توانایی های ریاضی و نگرش نسبت به خانواده و کار حساب برای تنها درصد کمی از فاصله بین زن و مرد بنیادی عمده فارغ التحصیلان.

“تفاوت های جنسیتی در پیشرفت تحصیلی در دبیرستان و در کار-خانواده و گرایش ها “زامبی توضیحات’: آنها حاضر به مردن مهم نیست که چقدر ضعیف شواهد تجربی برای آنها گفت:” Weeden مدیر مرکز برای مطالعه نابرابری.

تفاوت های جنسیتی در برنامه های ظهور خیلی زود در تحصيلی دانشجويان مشاغل Weeden افزود: “حتی در میان دانش آموزان که در ریاضی و علوم و مشابه گرایش به کار و خانواده است.”

این پژوهشگران تجزیه و تحلیل داده ها از آموزشی طولی نظرسنجی (ELS) یک مجموعه داده های جمع آوری شده توسط وزارت آموزش و پرورش که دنبال دانش آموزانی که دبیرستان رشته در سال 2002 از طریق 2012.

“این ELS همگروهی یکی از اولین برای تکمیل آن پس از تحصیل زنان کالج اتمام نرخ شروع به بیش از مردان است و هنگامی که ترکیب جنسیت های بنیادی نیروی کار قابل توجه شد تمرکز از سیاست و بحث در مورد آموزش عالی” محققان نوشت.

این تفاوت های جنسیتی در شغلی برنامه ها قابل توجه است. در میان دبیرستان ارشد پسران 26% برنامه ریزی برای ورود بنیادی یا biomed مشاغل در مقایسه با 13 درصد از دختران در حالی که 15 درصد از برنامه ریزی برای ورود پرستاری یا مشابه مشاغل بهداشت و درمان در مقایسه با 4 درصد از پسران است.

در سطح کالج جنسیت و نابرابری نه تنها در میان کسانی که تکمیل بنیادی عمده بلکه در میان کسانی که باقی بماند در بنیادی پس از اعلام بنیادی عمده به عنوان یک دانشجوی سال دوم کالج. در میان تمام کالج کسانی 18 درصد از مردان در مقایسه با 8 درصد از زنان به اتمام بنیادی/پزشکی رشته های. در میان کالج رشته که اعلام بنیادی رشته های 42.5 درصد از زنان رفت و به تکمیل بنیادی کارشناسی در مقایسه با 58.2% از مردان است.

نتایج نشان می دهد که تلاش برای کاهش تفاوت های جنسیتی در بنیادی نتایج نیاز به شروع بسیار زودتر در دانشجويان آموزشی مشاغل. این سخت است برای انجام Weeden گفت: به دلیل ماندگار فرهنگی پیام و جنسیتی تفکیک بالغ نیروی کار که تقویت مردان جوان و زنان باورهای – آیا دقیق است یا نه – در مورد انواع مشاغل که در آن آنها خواهد بود و پاداش نسبتا.

“دانشگاه بر اساس برنامه های حمایت از دانش آموزان در بنیادی ارزشمند هستند” Weeden گفت: “اما آنها واقعا نمی تواند انتظار می رود برای معکوس کردن تمام تاثیرات اجتماعی و فرهنگی در نظر دارد که مردان و زنان جوان فرم و قبل از دانشگاه است.”

###

سلب مسئولیت: AAAS و EurekAlert! مسئول صحت اخبار منتشر شده به EurekAlert! با کمک موسسات و یا برای استفاده از هر گونه اطلاعات از طریق EurekAlert سیستم.

tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de