آسم و آلرژی شایع تر در نوجوانانی که ماندن تا دیر

نوجوانان که ترجیح می دهند به ماندن تا دیر وقت و بعد از خواب بیدار در صبح به احتمال زیاد به رنج می برند با آسم و آلرژی نسبت به کسانی که خواب و بیدار, زودتر, با توجه به مطالعه منتشر شده در ERJ باز تحقیق. [1]

علائم آسم شناخته شده است به شدت به ساعت داخلی بدن اما این مطالعه برای اولین بار به در چگونه فردی خواب تنظیمات نفوذ خطر آسم در نوجوانان است.

محققان می گویند این مطالعه تقویت اهمیت زمان خواب برای نوجوانان و باز کردن یک کانال جدید در تحقیقات به چگونه خواب نوجوانان تاثیر می گذارد’ سلامت تنفسی.

این مطالعه به رهبری دکتر Subhabrata Moitra از بخش ريه پزشکی در دانشگاه آلبرتا کانادا که انجام تحقیقات در حالی که در بارسلونا موسسه بهداشت جهانی در کشور اسپانیا است. او گفت: “آسم و آلرژی بیماری های رایج در کودکان و نوجوانان در سراسر جهان و شيوع رو به افزايش است. ما می دانیم که برخی از دلایل این افزایش مانند قرار گرفتن در معرض آلودگی و دود تنباکو اما ما هنوز هم نیاز به پیدا کردن اطلاعات بیشتر.

“خواب و خواب و هورمون’ ملاتونین شناخته شده برای نفوذ آسم بنابراین ما می خواستیم برای دیدن اگر نوجوانان اولویت برای ماندن تا دیر وقت و یا رفتن به رختخواب در اوایل می تواند درگیر در آسم خطر است.”

این بررسی شامل 1,684 نوجوانان زندگی در غرب بنگال هند در سن 13 یا 14 سال که می شد در نظر گرفتن بخشی در شيوع و عوامل خطر ابتلا به آسم و آلرژی-بیماری های مرتبط با میان نوجوانان (عملکرد) مطالعه است.

هر یک از شرکت کنندگان خواسته شد تا در مورد هر خس خس و آسم و یا علائم رینیت آلرژیک مانند آبریزش بینی و عطسه است. از آنها خواسته شد یک سری از سوالات را به قاضی که آیا آنها ‘شب انواع’, ‘صبح انواع” یا در میان, مانند, چه زمانی از شب یا شب آنها تمایل به احساس خستگی, زمانی که آنها را انتخاب کنید تا از خواب بیدار و چگونه خستگی آنها احساس می کنید اولین چیزی که در صبح است.

محققان در مقایسه با نوجوانان,’ علائم خود را با خواب تنظیمات با در نظر گرفتن عوامل دیگر که شناخته شده برای تحت تاثیر قرار آسم و آلرژی مانند که در آن شرکت کنندگان زندگی می کنند و این که آیا اعضای خانواده خود را دود.

آنها دریافتند که احتمال ابتلا به آسم در حدود سه برابر بیشتر در نوجوانان ترجیح می دهند که به خواب بعد در مقایسه با کسانی که ترجیح داده به قبل از خواب. آنها همچنین دریافتند خطر مبتلا به رينيت آلرژيک دو بار به عنوان بالا در اواخر تراورس در مقایسه با اوایل خواب ،

Dr Moitra می افزاید: “نتایج ما نشان می دهد یک لینک بین ارجح زمان خواب و آسم و آلرژی در نوجوانان است. ما نمی تواند مطمئن باشد که ماندن تا دیر وقت بیدار است و باعث آسم اما ما می دانیم که هورمون خواب ملاتونین است که اغلب خارج از سنکرون در اواخر خواب و است که می تواند به نوبه خود توان موثر بر نوجوانان واکنش آلرژیک.

“ما همچنین می دانیم که کودکان و افراد جوان به طور فزاینده ای در معرض نور از تلفن همراه و قرص و دستگاه های دیگر و بعد اقامت در شب. این می تواند باشد که تشویق نوجوانان برای قرار دادن دستگاه های خود را و به رختخواب کمی زودتر خواهد کمک به کاهش خطر ابتلا به آسم و آلرژی. این چیزی است که ما نیاز به مطالعه بیشتر است.”

مرحله دوم از عملکرد مطالعه برنامه ریزی شده است در 2028-29 که به معنی آن خواهد بود که ممکن است به تکرار مطالعه با یک گروه جدید از نوجوانان برای دیدن اگر شده است وجود دارد هر گونه تغییر در نوجوانان عادات خواب و سلامت تنفسی. Dr Moitra و تیم او نیز امید به کمیت یافته های خود را با در نظر گرفتن هدف اندازه گیری از شرکت کنندگان در عملکرد ریه و زمان خواب.

استاد تیری Troosters است که رئیس جمهور از اروپا تنفسی جامعه بود و نه درگیر در پژوهش. او گفت: “ما نیاز به دانستن بیشتر در مورد چرا آسم و آلرژی در حال افزایش در کودکان و نوجوان و امیدوارم پیدا کردن راه هایی برای کاهش این شرایط است.

“این اولین مطالعه برای بررسی نقش احتمالی مختلف خواب تنظیمات در نوجوانان خطر ابتلا به آسم و آلرژی و از آن باز می شود تا یک بازی جالب و مهم خط جدید از تحقیقات است. ما در حال حاضر می دانیم که خواب خوب مهم است برای سلامت جسمی و روانی بنابراین ما باید همچنان برای تشویق نوجوانان به خواب یک شب خوب.”

###

سلب مسئولیت: AAAS و EurekAlert! مسئول صحت اخبار منتشر شده به EurekAlert! با کمک موسسات و یا برای استفاده از هر گونه اطلاعات از طریق EurekAlert سیستم.

tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de

Leave a reply

You may use these HTML tags and attributes: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>