مصرف کنندگان ترجیح می دهند دور اعداد حتی زمانی که شماره خاص بهتر است اخبار

TROY, n. y. — در نظر گرفتن این سناریو: یک واکسن برای رمان coronavirus توسعه داده شده است که 91.27% موثر است. اگر مقامات بهداشت عمومی در حال حاضر این اطلاعات با استفاده از شماره های خاص مردم به احتمال زیاد به فکر می کنم این واکسن در واقع کمتر موثر تر از آن است که اگر ارائه شده به عنوان 90% موثر است.

این مفهوم است که یک زندگی واقعی کاربرد یافته های اخیر از Gaurav Jain, دستیار استاد بازاریابی در دانشکده مدیریت Lally در Rensselaer Polytechnic Institute منتشر شده به تازگی در رفتار سازمانی و انسانی در فرایند تصمیم گیری.

این مقاله با عنوان “بازبینی ویژگی فریم: تاثیر تعداد Roundedness در فریم” به بررسی منطقه از اقتصاد رفتاری تحقیقات مربوط به ویژگی فریم که ارزیابی مردم چگونه تصمیم گیری مبتنی بر شیوه ای که در اطلاعات ارائه شده است.

تماشای این فیلم برای یادگیری بیشتر.

محققان در این زمینه متمرکز شده است در ویژگی های صفت و دیگر کلماتی که توصیف آنچه که اندازه گیری می شود. در اين مقاله به جین نگاه اعداد استفاده می شود که در قاب خود را.

با استفاده از شش مجموعه از داده ها با بیش از 1500 شرکت کنندگان جین و نویسندگان در نظر گرفته شود چه اتفاقی می افتد به مردم درک از اطلاعات زمانی خاص یا غیر دور تعداد آنها به جای استفاده از اعداد گرد.

این تحقیقات نشان داد که مردم برای پیدا کردن غیر گرد شماره منحصر به فرد و نامطلوب. جین و تیم خود را تعیین می شود که مردم توقف به فکر می کنم در مورد شماره های خاص با توجه به منحصر به فرد آن. به دلیل آن است که آسان نیست به درک مردم تمایل به مقایسه غیر-تعداد دور به راحتی قابل درک ایده آل استاندارد-مانند 100%. سپس به این دلیل که شماره خاص زندگی نمی کنند تا به ایده آل مردم آن را درک منفی.

“اعداد یک زبان و به غیر عددی برداشت” جین گفت. “هنگامی که ما با استفاده از شماره خاص ارزیابی کاهش می دهد. وجود دارد بدون هیچ دلیل روشنی برای این نوع رفتار و این فوق العاده تعجب آور است.”

در حالی که جین و تیم خود را مورد بررسی این سوال با استفاده از استاندارد رفتاری تحقیقات اقتصادی حالات و نه یک سوال خاص مانند ارتباطات با توجه به پتانسیل coronavirus واکسن این تحقیقات مستقیم و تاثیر حیاتی در بازاریابی و بهداشت عمومی پیام.

“استفاده گسترده از ویژگی فریم در بازاریابی رفتار سازمانی و سیاست های عمومی و ارتباطات نیرومندی از اثرات تجربی تنظیمات آن را به یکی از مهم ترین و غالبا مورد مطالعه پدیده ها در این زمینه” جین گفت. “مدیران و مقامات بهداشت عمومی باید مراقب باشید در هنگام استفاده از non-تعداد دور به دلیل استفاده از این رویکرد در پیام های ارتباطی ممکن است کاهش ارزیابی های ذهنی از هدف بر روی صفات مرتبط است.”

با توجه به Jain, مقاله نیز کمک می کند برای اضافه کردن به درک نظری از ویژگی فریم. “مطالعات ما حمایت و ارائه شفافی روند حساب برای جلب توجه-انجمن-بر اساس استدلال برای فریم اثرات کلی است که می افزاید: به کمیاب ادبیات در فرآیندهای اساسی فریم اثر” جین گفت.

###

جین را با همکاری نویسندگان در این مقاله به Gary J. Gaeth و Dhananjay Nayakankuppam هر دو tippie دانشکده کسب و کار در دانشگاه آیووا و اروین P. لوین در بخش روانشناسی در دانشگاه آیووا.

در مورد موسسه پلی تکنیک رنسلیر

تاسیس در 1824 Rensselaer Polytechnic Institute آمریکا برای اولین بار فن آوری های پژوهشی دانشگاه. رنسلیر شامل پنج, مدارس, 32 مراکز تحقیقاتی بیش از 145 برنامه های دانشگاهی و یک جامعه پویا ساخته شده از بیش از 7,900 دانش آموزان و بیش از 100.000 زندگی فارغ التحصیلان. رنسلیر هیات علمی و فارغ التحصیلان شامل بیش از 145 آکادمی ملی اعضای شش نفر از اعضای ملی مخترعان Hall of Fame, شش مدال ملی فناوری برندگان پنج مدال ملی علوم برندگان و برنده جایزه نوبل در فیزیک. با نزدیک به 200 سال تجربه پیشرفت های علمی و فناوری, دانش, Rensselaer باقی مانده متمرکز در پرداختن به چالش های جهانی با روحیه ابتکار و خلاقیت و همکاری. برای کسب اطلاعات بیشتر مراجعه کنید http://www.rpi.edu.

سلب مسئولیت: AAAS و EurekAlert! مسئول صحت اخبار منتشر شده به EurekAlert! با کمک موسسات و یا برای استفاده از هر گونه اطلاعات از طریق EurekAlert سیستم.

tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de