معلمان آینده بیشتر احتمال دارد به نمایش سیاه و سفید کودکان عصبانی, حتی زمانی که آنها نمی

یک مطالعه جدید آینده نگر معلمان در می یابد که آنها به احتمال زیاد به تفسیر حالات چهره از دختران و پسران به عنوان, عصبانی بودن, حتی زمانی که آنها نمی. این است که به طور قابل توجهی متفاوت از نحوه آینده نگر معلمان تفسیر عبارات صورت سفید کودکان است.

نویسندگان ابداع اصطلاح “racialized خشم و تعصب” بعد از یک مطالعه قبلی نتایج مشابه در بر داشت در آینده نگر معلمان قضاوت سیاه و سفید بزرگسالان است. این نتایج جدید نشان می دهد نیز وجود دارد racialized خشم و تعصب در برابر سیاه و سفید از کودکان است.

“Racialized خشم و تعصب بدان معنی است که مردم در حال دیدن خشم که در آن هیچ وجود دارد می گوید:” امی هالبراشتات مربوط به نویسنده این مطالعه و استاد روانشناسی در دانشگاه ایالتی کارولینای شمالی. “ما شاهد این اتفاق می افتد به سیاه و سفید بزرگسالان در پژوهش های پیشین. در حال حاضر این پیدا کردن نکات برجسته نیاز فوری به آدرس خودآگاه و ناخودآگاه تعصب در مربیان است.

“سطح تعصب ما در اینجا یافت می شود می تواند عوارض جانبی قابل توجهی در کودکان در کلاس های درس. ما در حال حاضر می دانیم که دانش آموزان تجربه بسیاری از تعلیق اخراج و اقدامات انضباطی از دانش آموزان سفید اغلب برای همان رفتار است. و این مطالعه نشان می دهد که misperceiving خشم – حتی در سطح ناخودآگاه – می تواند نقش قابل توجهی در آن اختلاف.”

برای این مطالعه محققان به بررسی 178 آینده نگر معلمان از سه معلم برنامه های آموزشی در جنوب شرقی. هشتاد و نه درصد از شرکت کنندگان در مطالعه بودند و 70 درصد از شرکت کنندگان ، ترکیب کلی این گروه سازگار با ترکیب معلمان مدارس دولتی در ایالات متحده است.

آینده نگر معلمان نشان داده شد 72 کلیپ کوتاه از بازیگران کودک’ عبارات صورت با هر یک نمایش احساسات مختلف. این ویدئو کلیپ به طور مساوی تقسیم شدند و دانش آموزان و بین دختران و پسران. آینده نگر معلمان خواسته شد برای شناسایی احساسات نمایش داده می شود در هر کلیپ. محققان علاقه مند بودند در خطاهایی که ساخته شد به خصوص در مورد درک خشم زمانی که هیچ کدام وجود دارد.

هر یک ویدئو کلیپ را با دقت مورد بررسی قرار به اطمینان حاصل شود آن را شامل تنها درخواست عاطفی بیان می شود که برخی بدون ابراز خشم شد و لغزش به دیگر عبارات و…. آینده نگر معلمان همچنین خواسته شد برای پاسخ به یک سری از سوالات طراحی شده برای ارزیابی هر یک از شرکت کنندگان را صریح و تعصبات نژادی و ضمنی – و یا ناخودآگاه – تعصبات.

این مطالعه نشان داد که شرکت کنندگان 1.36 برابر بیشتر احتمال دارد به نمایشگاه racialized خشم و تعصب در برابر کودکان سیاه در برابر سفید کودکان به این معنی که آنها بودند که خیلی بیشتر احتمال دارد به اشتباه نمایش یک کودک به عنوان عصبانی هنگامی که کودک بود در واقع ساخت عصبانی بیان صورت. برای پسران شرکت کنندگان 1.16 برابر بیشتر احتمال دارد به اشتباه یک پسر سیاه و سفید را به صورت عبارات برای خشم از یک پسر سفید است. شرکت کنندگان 1.74 برابر بیشتر احتمال دارد به اشتباه یک دختر را ارضا روی صورت, بیان خشم از یک دختر سفید است.

“اگر چه هرگز از نظر آماری مورد بررسی قرار گرفت قبل از برداشت های نادرست از دختران’ خشم تایید کیفی پژوهش از دختران و زنان تجربه است که آنها بیش از حد دیده می شود به عنوان زمانی که آنها عصبانی,” هالبراشتات می گوید.

محققان دریافتند که سطوح بالاتری از صریح یا ضمنی تعصب نیست افزایش احتمال یک آینده نگر, معلم, برگزاری نمایشگاه نژادی خشم و تعصب در برابر سیاه و سفید از کودکان است. اما سطوح بالاتر از صریح یا ضمنی و تعصب را به آن کمتر احتمال دارد که شرکت کنندگان در مطالعه مشاهده خواهد سفید کودکان عصبانی بودن.

“اساسا ما در بر داشت که آینده نگر معلمان هستند احتمال بیشتری برای نمایش کودکان سیاه و سفید, به عنوان, عصبانی بودن, حتی زمانی که آنها نه” هالبراشتات می گوید. “و بیشتر با گرایش معلمان آینده نگر بودند بیشتر احتمال دارد کسانی که آینده نگر معلمان به سفید کودکان به نفع شک. به عبارت دیگر اگر معلم سطوح بالاتری از صریح یا ضمنی تعصب نژادی آنها کمی بیشتر احتمال دارد به سفید کودکان و نوجوانان یک پاس رایگان.’

“این مطالعه نشان می دهد خشم و تعصب در برابر کودکان سیاه و سفید, زنده است و به خوبی در میان معلمان آینده و ممکن است نقش مهمی در این رشته اختلاف ما در مدارس است. به عنوان این به نظر می رسد به شکل دیگری از نژادپرستی نظاممند ما نیاز به پیدا کردن راه معنی دار برای رسیدگی به این نوع از تعصب. در غیر این صورت ما در حال انجام یک زیانی به بچه های ما.”

###

مقاله “Racialized دقت تشخیص احساسات و خشم و تعصب از چهره کودکان” است منتشر شده در مجله Emotion. کاغذ co-نوشته شده توسط آلیسون کوک و Dejah Oertwig Ph. D. دانش آموزان در NC State; Shevaun Neupert یک استاد روانشناسی در NC State; Pamela Garner, استاد مطالعات کودکی در جورج میسون دانشگاه; و Sherick هیوز یک استاد آموزش در دانشگاه کارولینای شمالی در چپل هیل. این کار انجام شد با حمایت از William T. اعطای پایه و اساس است.

سلب مسئولیت: AAAS و EurekAlert! مسئول صحت اخبار منتشر شده به EurekAlert! با کمک موسسات و یا برای استفاده از هر گونه اطلاعات از طریق EurekAlert سیستم.

tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de