در اینجا ما دوباره! این بار لیتوانی ممنوعیت RT این ادعا آن است که به رهبری روزنامه نگار که سر کاملا متفاوت شبکه

لیتوانی به دنبال آن همسایه لتونی منجر به ممنوعیت پنج RT کانال بر اساس “توصیه” از کشور وزارت امور خارجه اما ارائه شده ساختگی و عجیب و غریب بهانه ای برای تصمیم گیری.

مقامات در ویلنیوس نداشت خلاق تر با استدلال خود را برای این ممنوعیت از کسانی که در ریگا ماه گذشته به عنوان آنها آمد تا با همان معیوب منطق برای توجیه خود استفاده کنید. اعلام ممنوعیت تنظیم کننده گفت این بود که دست به پایین به دلیل RT توسط رهبری روزنامه نگار روسی دیمیتری Kiselyov که تحت تحریم های اتحادیه اروپا.

در واقع Kiselyov هیچ ربطی به با RT و سر کاملا متفاوت سازمان خبری به نام Rossiya Segodnya.

همچنین در rt.com قتلگاه: لتونی ممنوعیت RT و گفت آن را “کنترل” توسط اتحادیه اروپا-تحریم روزنامه نگار… که سر مختلف خروجی با نام مشابه

سر از لیتوانیایی تنظیم کننده Mantas Martisius تایید کرد روز شنبه از تصمیم این بود “نه در مورد نقض حقوق بشر” ساخته شده توسط RT اما در مورد این واقعیت است که Kiselyov تحت بروکسل تحریم.

بدیهی Martisius نمی بینم RT را زودتر مقاله و اظهارات توضیح تفاوت بین دو شبکه — اطلاعات نیز به راحتی در دسترس از طریق گوگل.

فدراسیون بین المللی روزنامه نگاران را محکوم کرد لتونی پیش از تصمیم به ممنوعیت RT را پخش کرد و گفت آن را نقض آزادی مطبوعات و تشریح آن “پاک کردن عمل از سانسور.”

آخرین ممنوع است مجموعه را به اثر در روز پنج شنبه.

مانند این داستان ؟ به اشتراک گذاری آن با دوستان!

tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de