مطالعه جدید نشان می دهد مردم بیشتر احتمال دارد به اهدای زمانی که به یاد مرگ و میر خود

تحقیقات جدید از UBC Sauder مدرسه کسب و کار نشان می دهد که مردم 30 درصد بیشتر احتمال دارد برای اهدای دارایی های خود را هنگامی که مواجه با مرگ و میر خود را.

این مطالعه به بررسی چگونگی پاسخ مردم به “مرگ و میر برجستگی” — است که منحصر به فرد انسان آگاهی است که آنها در حال رفتن برای مردن.

مطالعات قبلی نشان داده اند که برخی از مردم کنسول خود را با دستیابی به مواد بیشتر اموال — به عبارت دیگر آنها را به اشتراک مفهوم که “او که می میرد با ترین اسباب بازی برنده است.”

اما تحقیقات جدید نشان می دهد که مردم می توانند همچنین ابراز تمایل به عبور از مهم اموال به دیگران به دلیل آن را می دهد آنها را به یک نوع از جاودانگی محققان تماس “تعالی.”

“این برای تلفن های موبایل چشمگیر, اما این ایده که شما می توانید زندگی طولانی تر نمادین از طریق چیز دیگری می گوید:” مطالعه همکاری نویسنده و UBC Sauder پروفسور کاترین سفید که همکاری این مطالعه با UBC Sauder استاد دارن دال و لی دان استادیار بازاریابی در فاستر دانشکده کسب و کار در دانشگاه واشنگتن است. “اگر یک محصول یا یک اختیار است به نحوی مرتبط به هویت خود و شما منتقل می کند که به دیگران, آن را به طور بالقوه می تواند این توانایی را به فراتر از خود.”

محققان برای اولین بار راه اندازی این مطالعه چندین سال پیش قبل از تهدید COVID-19 به حال مردم بیشتر نزدیک خود را با توجه مرگ و میر و به روز رسانی بخواهد و برنامه ریزی املاک.

“برای بسیاری از مردم است که مرگ و میر برجستگی بسیار بالاتر است در حال حاضر برای بهتر یا بدتر. مردم فقط آگاهی بیشتری از نحوه شکننده زندگی می شود می گوید:” دال. به عنوان یک نتیجه می افزاید: سفید بیشتر مردم به احتمال زیاد فکر کردن در مورد ایده های نمادین و جاودانگی که در آن اموال خود را به زمانی که آنها عبور.

برای انجام این آزمایش 512 از شرکت کنندگان خواسته شد برای رسیدن در آزمایشگاه با یک کتاب آنها ممکن است در نظر دادن دور. یک گروه شد و سپس با توجه به وظیفه ساخته شده است که آنها را به تامل در مرگ و میر خود را در حالی که دیگر در نظر گرفته و آنچه را در روز معمولی بود.

بعد از شرکت کنندگان خواسته شد اگر آنها می خواستند به خود را اهدا کتاب به موسسه خیریه; برخی از آنها نیز ارائه فرصت برای نوشتن کتیبه در کتاب و ثبت نام آن ارائه بیشتر شخصی است. هیچ محققان حضور داشتند که شرکت کنندگان تصمیم خود را برای اطمینان از وجود فشار برای اهدای.

“افرادی که تا به حال فکر مرگ خود را بیش از 30 درصد بیشتر احتمال دارد به دور محصول — به ویژه هنگامی که آنها تا به حال متصل به آن به خود می گوید:” سفید.

“آنها بسیار بیشتر احتمال دارد به کمک آن پس از آنها به نحوی متصل به آن به هویت خود را.”

این اثر از بین می رود و اگر مورد ممکن است شکسته شود و یا بازیافت در نتیجه از دست دادن آن درک بالقوه برای تعالی.

“بیایید می گویند شما در حال عبور از روی یک ماشین یا یک موتور سیکلت است. اگر آن را شکسته و به قطعات و فروخته شده به عنوان قطعات این همان نیست که اگر شما ماشین های خاص و یا محصول خاص در سمت چپ بود به تحمل” می گوید: دال. “این specialness از آن و این واقعیت است که آن را نشان دهنده شما شکسته است و شما کل نهاد چسبیده در اطراف.”

این اثر نیز کار نمی کند در افرادی که در حال حاضر راضی است که میل به تعالی را از طریق کانال های دیگر.

سفید می گوید این یافته ها می تواند مفید باشد به سازمان های خیریه به دنبال مردم برای اهدای بخشی از املاک خود را. “هر چیزی که آنها می توانید انجام دهید برای اتصال نفس به چیزی است که ماندگار تر کمک خواهد کرد می گوید:” سفید. “پس از آن می تواند چیزی شبیه به یک پلاک و یا دیواری و یا تا حدودی به طور دائم نمایش داده می شود لیست اهدا کنندگان — فقط یک ملموس نمایندگی از خود که رفتن به ادامه وجود داشته باشد.”

شرکت همچنین می توانید با استفاده از تعالی به عنوان یک نقطه فروش توسط بازاریابی محصولات به ارزش عاطفی بالا و یا در حال ارزشمند و غیر قابل تعویض خانواده ارثیه.

###

سلب مسئولیت: AAAS و EurekAlert! مسئول صحت اخبار منتشر شده به EurekAlert! با کمک موسسات و یا برای استفاده از هر گونه اطلاعات از طریق EurekAlert سیستم.

tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de