Chatbots راحتی می توانید ارائه دهندگان خدمات پزشکی’ بار ارائه راهنمایی به کسانی که با COVID-19 علائم

BLOOMINGTON, Ind. — COVID-19 قرار داده است فشار زیادی بر سیستم مراقبت های بهداشتی نه تنها برای مراقبت بحرانی بلکه از اضطراب عمومی به دنبال پاسخ.

تحقیقات از دانشگاه آیووا Tippie دانشکده کسب و کار در بر داشت که chatbots — نرم افزار کاربردی است که رفتار و چت آنلاین از طریق متن و یا متن-به-گفتار-کار برای سازمان های معتبر به راحتی می توانید بار بر روی ارائه دهندگان خدمات پزشکی و ارائه قابل اعتماد راهنمایی برای کسانی که با علائم.

محققان با انجام یک آنلاین آزمایش با 371 شرکت کنندگان که بازدید یک COVID-19 غربالگری جلسه بین یک خط عامل — chatbot یا انسان-و یک کاربر با خفیف یا علائم شدید.

آنها مورد مطالعه قرار گرفته که آیا chatbots دیده می شد به عنوان قانع کننده ارائه رضایت بخش اطلاعات که به احتمال زیاد خواهد بود به دنبال. نتایج خود را اندکی منفی تعصب در برابر chatbots توانایی شاید با توجه به گزارشات مطبوعاتی اخیر. زمانی که درک توانایی های شرکت کنندگان گزارش دادند که آنها بازدید chatbots مثبت تر نسبت به عوامل انسانی است که خبر خوبی برای سازمان های بهداشتی و درمانی در تلاش برای پاسخگویی به تقاضای کاربر برای غربالگری خدمات.

“این عامل اصلی رانندگی پاسخ کاربر غربالگری خطوط تماس ویژه-انسان یا chatbot — این است که برداشت از عامل توانایی” گفت: Alan دنیس جان T. اتاق صندلی از اینترنت در سیستم های کلی و مربوط به نویسنده مقاله “واکنش کاربران به COVID-19 غربالگری chatbots از معتبر ارائه دهندگان.” “هنگامی که توانایی همان است که کاربران مشاهده chatbots هیچ متفاوت و یا بیشتر مثبت نسبت به عوامل انسانی.”

دیگر نویسندگان در مقاله آینده در مجله آمریکایی پزشکی انفورماتیک انجمنهستند Antino کیم استادیار عملیات و تصمیم گیری فن آوری های در Kelley; و Sezgin Ayabakan استادیار مدیریت سیستم های اطلاعاتی و نامزد دکترا محمد رحیمی هر دو در معبد دانشگاه فاکس دانشکده کسب و کار.

حتی قبل از همه گیر chatbots مشخص شد, به عنوان یک فن آوری است که می تواند با سرعت تا چگونه مردم در تعامل با محققان و پیدا کردن اطلاعات پزشکی آنلاین.

“Chatbots مقیاس پذیر به طوری که آنها می توانید ملاقات غیر منتظره افزایش در تقاضا هنگامی که وجود دارد کمبود واجد شرایط انسانی عوامل” دنیس کیم و نویسندگان نوشت:, و اضافه کرد که chatbots “ارائه می کنند round-the-clock خدمات در هزینه عملیاتی کم.

“این پاسخ مثبت ممکن است به دلیل کاربران احساس راحتی بیشتری افشای اطلاعات به یک chatbot به خصوص از نظر اجتماعی نامطلوب اطلاعات به دلیل chatbot باعث می شود بدون قضاوت” محققان نوشت. “CDC سازمان بهداشت جهانی یونیسف و دیگر سازمانهای بهداشتی هشدار می دهند که COVID-19 شیوع باعث ننگ اجتماعی و رفتارهای تبعیض آمیز علیه مردم برخی از پیشینه های قومی و همچنین به عنوان کسانی که تصور می شده اند در تماس با این ویروس. این واقعا یک وضعیت ناگوار و شاید chatbots می تواند کمک به کسانی که مردد هستند به دنبال کمک به دلیل ننگ.”

این عامل اصلی رانندگی ادراک از توانایی بود کاربر اعتماد به ارائه دهنده از غربالگری تدریس خصوصی در خانه.

“فعالانه اطلاع رسانی به کاربران از chatbot توانایی مهم است” نویسندگان نوشت. “کاربران نیاز به درک که chatbots استفاده از همان تاریخ تا به دانش پایه و دنبال همان مجموعه ای از پروتکل های غربالگری به عنوان عوامل انسانی. … به دلیل اعتماد به ارائه دهنده به شدت تحت تاثیر ادراک از توانایی ساختمان در سازمان شهرت نیز ممکن است مفيد باشد.”

###

سلب مسئولیت: AAAS و EurekAlert! مسئول صحت اخبار منتشر شده به EurekAlert! با کمک موسسات و یا برای استفاده از هر گونه اطلاعات از طریق EurekAlert سیستم.

tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de

Leave a reply

You may use these HTML tags and attributes: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>