رها کردن پتانسیل افسار هواپیماهای بدون سرنشین

استفاده از افسار وسایل نقلیه هوایی بدون سرنشین (TUAVs) مدل شده به عنوان یک ابزار قدرتمند جدید برای بهبود تلفن همراه و اینترنت شبکه. زمانی که شاغل به پرواز ایستگاه پایه با کابل اتصال به استفاده از مالتی روتور هواپیماهای بدون سرنشین وعده به سرعت تا سطح شیب دار پوشش افزایش بهره وری از شبکه های شهری و ارائه بسیار مورد نیاز دسترسی از راه دور در مناطق روستایی است.

“هدف ما شده است نشان می دهد که TUAVs پیشنهاد بسیار جذاب راه حل به عنوان یک پل بین ثابت ایستگاه های پایه و رایگان-پرواز هواپیماهای بدون سرنشین می گوید:” محمد-باریک Alouini که نویسنده دو مقاله در مورد این موضوع با دیگر KAUST ریاضیدانان Mustafa A. سنگ و احمد Bader. “ما امیدواریم که ما بررسی نظری را تحریک دیگران به توسعه این ایده را به پتانسیل کامل خود می گوید:” Alouini.

در سال 2017, پس از طوفان ماریا ویران پورتوریکو, ایالات متحده آمریکا شرکت مخابراتی AT&T نشان داد که چگونه هواپیماهای بدون سرنشین (پهپادهای) مجهز به تلفن همراه فرستنده و گیرنده می تواند به سرعت مستقر شود به جای غیر قابل جراحی ایستگاه های پایه و بازگرداندن پوشش تلفن همراه. ریاضیدانان بوده است محاسبه موقعیت مطلوب از جمله “گاو” (سلول بال) بوده است.

اضافه کردن یک کابل قدرت و داده شده است آشکار توسعه است. ایالات متحده راه اندازی به نام شبح وار برای مثال شده است و آزمایش با TUAVs برای اتصال مناطق دور افتاده آفریقا.

TUAVs در بازار امروز می تواند به ماندن در هوا برای یک ماه یا بیشتر بسیار طولانی تر از خود untethered همتایان که باید زمین به شارژ در هر ساعت یا بیشتر. با یک فیبر نوری خط در حال اجرا در کنار خود قدرت اتصال TUAVs همچنین می توانید “backhaul” داده های خود را به هسته شبکه با بهره وری بیشتری. خود اشکال این است که خود را محدود تحرک اگر چه کابل اتصال موجود در حال حاضر محصولات را می توان به عنوان طولانی به عنوان 150 متر است.

بر خلاف رایگان-پرواز پهپادهای کوچک کار نظری انجام شده در چگونه به بهترین موقعیت خود افسار همتایان. این KAUST محققان در زمان دو روش. اولین آنها استفاده جامع بهینه سازی جستجو; خرد اعداد برای هر آیتم در یک مجموعه ای از مکان های ممکن با هر مکان مربوط به ارزش پوشش احتمال. آنها مشتق شده بسته-فرم عبارات برای کمتر از حد مطلوب راه حل سریع تر وارد اما کمتر دقیق است. آینده مدل سازی به احتمال زیاد استفاده از هر دو روش با دومی تا حد زیادی کاهش اندازه مجموعه جستجو از طریق سابق.

“نتیجه جالب این بود که با دیگر tethers, TUAVs بهتر رایگان-پرواز پهپادها در فقط در مورد هر سناریو می گوید:” سنگ. “فردا 5G تجهیزات سنگین تر است و مصرف برق بیشتر از 4G امروز پس از مزیت های خود را تبدیل خواهد شد آشکار است.”

در نهایت سه KAUST محققان در ذهن مجسم TUAVs مکمل ثابت ایستگاه های پایه در چگالی بالا شبکه های شهری.

افسار به ساختمان های بلند آنها را کاهش داده در ساعات اوج و تغییر موقعیت خود را در اطراف ساعت برای پوشش متفاوت توزیع ترافیک در طول روز است.

در پایین-تراکم روستاها در ضمن بالا پرواز TUAVs وعده یک جایگزین مناسب تر به گران برج های بلند نیاز به ارائه پوشش برای بزرگ اما کم جمعیت مناطق.

در حالی که KAUST محققان تنها به نگاه مطلوب قرار دادن یک TUAV برای مقالات خود را, آنها در حال حاضر در حال توسعه بیشتر مدل های پیچیده شامل دو یا بیشتر پرواز ایستگاه پایه. آنها امیدوارند که ریاضیدانان دیگر را به پیوستن به آنها را در تعقیب خود را برای بهینه سازی استفاده از TUAVs.

###

سلب مسئولیت: AAAS و EurekAlert! مسئول صحت اخبار منتشر شده به EurekAlert! با کمک موسسات و یا برای استفاده از هر گونه اطلاعات از طریق EurekAlert سیستم.

tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de

Leave a reply

You may use these HTML tags and attributes: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>